Zit prima, geloof me.quote:
weet ze eindelijk wat haar plaats is (tanja dus)quote:Op donderdag 8 september 2005 20:23 schreef StephanL het volgende:
de zwangere moet op de grondLaat Lieske of iemand anders lekker op de grond zitten
Hij is sinds 12.00 uur vanmiddag geslotenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:33 schreef BBscanner het volgende:
@eborn, wanneer heb je database uiteindelijk gesloten, was niet helemaal duidelijk of je nu nog wel of niet kon wijzigen! Zie net dat ie nu wel dicht is.![]()
Wat vaag ja, na ja we merken het wel! Doe je toch wie het meest zijn maar misschien heel veel gelijke geeindigd.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:36 schreef eborn het volgende:
[..]
Hij is sinds 12.00 uur vanmiddag gesloten
Er zijn trouwens 5 genomineerden
En maar roepen dat ze niet kan liegen in haar jankbui... ja ja, niet liegen, maar wel lampje jatten van je oma HAHAHAHHAHAHquote:Op donderdag 8 september 2005 20:28 schreef eborn het volgende:
[..]
Het bejaardenlampje wat ze 'gejat' heeft van haar oma
Dat zit er wel in jaquote:Op donderdag 8 september 2005 20:43 schreef BBscanner het volgende:
Mijn idee van de genomineerden;
Lieske dus
Joost
Rob
Tanja
Ralph
Ik hoop zo vurig dat Tanja er uit vliegtquote:Op donderdag 8 september 2005 20:43 schreef BBscanner het volgende:
Mijn idee van de genomineerden;
Lieske dus
Joost
Rob
Tanja
Ralph
minuutje of 20-30 toch?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:37 schreef StephanL het volgende:
stream loopt ver achter.
Voor het spel maakt het gelukkig niet uit. Als er vijf genomineerden zijn terwijl je maar uit 2 kunt kiezen, dan heb je dus meer kans om goed te gokkenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:38 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Wat vaag ja, na ja we merken het wel! Doe je toch wie het meest zijn maar misschien heel veel gelijke geeindigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |