Franstalig, achumquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:33 schreef DearPrudence het volgende:
Aanstaande zaterdag is er een Jeugduitwisseling informatie verzamel dag.Dus daar ga ik met mijn ouders heen, daar gaat suuz trouwens ook heen.
En dan kijk ik verder, ja, ik wil eigenlijk wel graag naar Canada of een ander franstalig land.
En dan in de tussentijd bedenken wat ik wil studeren, ik zit nog steeds te denken aan Theater-, film- en televisiewetenschappen.
Dat het aan je cd ligt lijkt me ongeveer onmogelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:28 schreef NerdoNielso het volgende:
Mijn windows 64-bit cd is een beetje brak... Als je het op een andere partitie dan C installeerd gaat ie moeilijk doen ofzo... Zou ook kunnen komen door m'n raid instelling btw...
Je hoeft natuurlijk niet per se iets te studeren.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:33 schreef DearPrudence het volgende:
Aanstaande zaterdag is er een Jeugduitwisseling informatie verzamel dag.Dus daar ga ik met mijn ouders heen, daar gaat suuz trouwens ook heen.
En dan kijk ik verder, ja, ik wil eigenlijk wel graag naar Canada of een ander franstalig land.
En dan in de tussentijd bedenken wat ik wil studeren, ik zit nog steeds te denken aan Theater-, film- en televisiewetenschappen.
Moet je er ook niet zo ruig en onvoorzichtig mee om gaan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:50 schreef DearPrudence het volgende:
damnit, nu is de rits stuk van mijn andere lievelingsspijkerbroek. Bah, bah, bah.
Het is zo dat als je iemand daarheen wil zenden moet er ook iemand hierheen komen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:52 schreef errrrr het volgende:
[..]
Franstalig, achum
Maar waar hangt dat eigenlijk van af of je weg mag of niet, zegmaar
Jawel, ik wil wél studeren, anders heb ik niks aan mijn 6 VWO diploma.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:55 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet per se iets te studeren.
Maar als je Theater-, film- en televisiewetenschappen kiest, en je bent (later) na je studie een heel belangrijk persoon in die wereld, wil je me dan een plezier doen en even die reclames van tv af donderen?
Trouwens? Is iets met foto's niet iets voor je?
*http://dearprudence.deviantart.com/*
Dat deed ik niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Moet je er ook niet zo ruig en onvoorzichtig mee om gaan.
Canada is goed, maar dan wel British Columbia.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:33 schreef DearPrudence het volgende:
Je kan ook nog Au Pair gaan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:59 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Het is zo dat als je iemand daarheen wil zenden moet er ook iemand hierheen komen.
En mss zijn er al teveel mensen die naar Canada wilen ofzo. En om dan ook nog eens per se in Quebec te komen..
Dat je wil studeren snap ik.quote:[..]
Jawel, ik wil wél studeren, anders heb ik niks aan mijn 6 VWO diploma.
Omdat mijn zus al op het kunstacedemie zit, en mijn ouders er denk ik niet zo supportive in zullen zijn, en er zo veel mensen zijn die zoveel meer talent hebben dan ik.
Dude, das alleen industrie en ijs. Westkust is echt supermooi met bomen, Orca's, beren (grizzly, bruin, zwart), gebergtes en heeeeeeeeel veel ruimtequote:
Die dingen heten berenquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dude, das alleen industrie en ijs. Westkust is echt supermooi met bomen, Orca's, bergen (grizzly, bruin, zwart), gebergtes en heeeeeeeeel veel ruimte.
Thanks, ik zat met m'n gedachtes al bij het volgende fantastische aspect.quote:
Important things first eyquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Thanks, ik zat met m'n gedachtes al bij het volgende fantastische aspect.
Quebec heeft ook heus wel haar mooie kantenquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dude, das alleen industrie en ijs. Westkust is echt supermooi met bomen, Orca's, beren (grizzly, bruin, zwart), gebergtes en heeeeeeeeel veel ruimte.
quote:
Thanks, you just made my point mate.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:52 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Quebec heeft ook heus wel haar mooie kanten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben er trouwens ook wel weer dichtbij als ik eventueel behoefte krijg om de grizzlyberen te zien.
Nouja, tis niet bepaald dat je er even in een middagje heen fietst.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:44 schreef DearPrudence het volgende:![]()
Maar ik ben dan toch in de buurt?
Fijn... nogal veel bloed in je smoel zeker, bahquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:14 schreef MrAli het volgende:
Net met voetballen nog een beetje gewond geraakt.
Een nogal harde botsing in een duel om de bal resulteerde in een of meerdere gaatjes in m'n tong, voor mij rechtsachterin, tong tussen je tanden terwijl die op elkaar klappen is niet lekker. Je ziet er niets van, maar ik voel het wel.
Mwa, niet extreem veel, maar heb wel wat moeten spugen en slikken idd, voor zover ik daar tijd voor had, want het spelletje gaat natuurlijk verder.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:24 schreef errrrr het volgende:
[..]
Fijn... nogal veel bloed in je smoel zeker, bah
Congrats dude, dat je er maar veel plezier mee moge hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:59 schreef il_mostro het volgende:
Zo, mijn nieuwe speeltje doet et nu ook naar behoren... alleen damn wat een stofzuiger die 6800GT![]()
Had eerst probleem met geluid, blijkt dus dat die grapjassen van CoolerMaster (mijn kast) 2 indentieke stekkertjes als audio aansluiting voor de voorkant te gebruiken... tja ze passen beide primamaar met de een heb ik wel geluid en bij de ander doet helemaal geen enkel geluidje het.
En windows installeren op een SATA schijf is ook maar vervelend, stomme driver diskette die je daarvoor moet maken. Maar het is allemaal gelukt![]()
Whaaaa, ziekquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:26 schreef Pizza_Shooter het volgende:
De nieuwe Z4 Coupe Concept.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rick Hunt's ding?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:20 schreef DearPrudence het volgende:
bibidibabbadooobowow.
Da's niet zo slim ayquote:Op woensdag 14 september 2005 12:09 schreef MrAli het volgende:
Hmmz, m'n router thuis dus, grr.
En vervolgens ben ik zo stom om:
# telnet 10.0.0.138
# nat delete
# tcp
# 10.0.0.151
# 22
# 0.0.0.0
# 22
# 2 x enter te doen
Vervolgens reageerde er niets meer en 5 sec. later in beeld. "Network connection error!"
Geen ssh meer geforward, nu is er niets meer mogelijk vanaf school.
(Maar router resetten denk ik, niets is meer bereikbaar.)
Ehm, nee.. ik weiger staatsloterij te kijken.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:29 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Rick Hunt's ding?
(Staatsloterij live show gekeken zeker)
Daar heb je het wel eens over gehad ja, en ik denk dat ik weet wie je bedoeld.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:32 schreef NerdoNielso het volgende:
Ali, weet je nog van wie ik altijd de naam kwijt ben? DIe heet dus Marissja Lakeman (denk ik)![]()
Ik word er niet warm of koud van, maar het is wel mooi ontworpen.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:40 schreef -Mzraki- het volgende:
Juist, luister naar kees. Op naar belangrijke zaken:
[afbeelding]
Hoe geil is dat verdomme, die wordt besteld..
Hijs super limited print, uit Zweden, hopelijk zijn ze er vanavond nogquote:Op woensdag 14 september 2005 16:46 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik word er niet warm of koud van, maar het is wel mooi ontworpen.
Zou toch tenminste ArtyEsmé het wat moeten vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |