quote:Op zondag 11 september 2005 19:42 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[11-SEPT-2005] Tassendump, de nabeschouwing
Brief ook gelezen? Hij maakt in ieder geval een duidelijk statement.quote:
Jup, brief gelezen. Interessante manier om een punt mee te maken,quote:Op zondag 11 september 2005 19:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Brief ook gelezen? Hij maakt in ieder geval een duidelijk statement.
Vooralsnog heeft ie nog niet veel aandacht, maar als het station ontruimd was natuurlijk wel. Dat was iig wel treffend geweest, afgezien van het feit dat ze daar waarschijnlijk niet zo blij mee zijn.quote:Op zondag 11 september 2005 19:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jup, brief gelezen. Interessante manier om een punt mee te maken,.
Hopelijk primeur van de Bugatti die nu wel klaar isquote:Op zondag 11 september 2005 20:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Morgen is overigens de IAA in Frankfurt. Iemand interesse, toevallig?
Zou leuk wezen inderdaad.quote:Op zondag 11 september 2005 20:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hopelijk primeur van de Bugatti die nu wel klaar is.
Bel ik hem terug: "Geef ze m'n nummer maar" "Ja nou uhm, ik kijk wel ff wat ik kan doen"quote:Nou niels, als je nog een gezellige dame wilt ze komen er aan nadeel ze zijn wel duits maar ook blond slank enzo wel een stuk of 8 dames zitten paar brunette bij
oeh! Heeft ie 'm nou toch gekocht. grrr, jaloers.quote:Op maandag 12 september 2005 16:42 schreef -Mzraki- het volgende:
Net even Jorams nieuwe Canon EOS D60 bekeken, en die is mooi.
Terecht, ik ook.quote:Op maandag 12 september 2005 17:34 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
oeh! Heeft ie 'm nou toch gekocht. grrr, jaloers.
Oh, moet ik dát lezen! , ping, kwartje valt. Thankyquote:Op maandag 12 september 2005 18:20 schreef MrAli het volgende:
Net terug van Den Helder, moest naar de tandarts, en dan is het standaard even winkelen.
Wat nette (lees: wat de massa netjes vind) kleren gekocht.
Nouja, je weet maar nooit.quote:Op maandag 12 september 2005 18:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Oh, moet ik dát lezen! , ping, kwartje valt. Thanky
Ik zag je lopen... brul heel hard 'niels', maar je reageerde nietquote:Op maandag 12 september 2005 19:44 schreef NerdoNielso het volgende:
ik gaat richting sportschool. Als ik morgen niet optijd op school ben is het dus omdat ik niet op m'n scooter kon komen
Haha, ik heb meerdere keren "Niels" gehoord, maar tegenwoordig reageer ik daar niet echt meer op want het zijn vaak van die iri types, noem me maar gewoon Nerdoquote:Op maandag 12 september 2005 20:38 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik zag je lopen... brul heel hard 'niels', maar je reageerde niet
Met Karel
Die kan je ook vrij moeilijk illegaal downloaden aangezien ie gratis te verkrijgen is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:26 schreef NerdoNielso het volgende:
25% van 1 bestand - WS03P1_RTM_1830_PX6_EN.iso
-edit: 26% en downloading @ 422K
(Het is trouwens een legale versie van windows XP64)![]()
Jacques had het vanmiddag al gevraagd, ligt klaar op de stoelquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:17 schreef DearPrudence het volgende:
he Hans! Heb jij toevallig Minority Report op een cdtje?
Sehr schon.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:25 schreef errrrr het volgende:
[..]
Jacques had het vanmiddag al gevraagd, ligt klaar op de stoel
Gister tv kijken was even teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:17 schreef DearPrudence het volgende:
he Hans! Heb jij toevallig Minority Report op een cdtje?
Ja, alleen is het een 180 dagen trial/evaluationquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
Die kan je ook vrij moeilijk illegaal downloaden aangezien ie gratis te verkrijgen is.
Maar wat moet je daarmee?
Die heb ik ook, de 180 shit versie, alleen ik heb een crack de de activatie en volgens mij ook die 180 dagen eraf flikkert, de activatie heeft ie netjes gedaan, alleen die 180 dagen weet ik nog niet, zo lang heb ik hem nog niet. Maar de volgende keer doe ik ook wel de corporate.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:13 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ja, alleen is het een 180 dagen trial/evaluation![]()
Nu maar een corporate gedownload![]()
![]()
Neen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:24 schreef MrAli het volgende:
Gaan er hier eigenlijk nog mensjes naar de studiebeurs?
He, dat heb ik wel gedaan. Alleen is diequote:Op dinsdag 13 september 2005 16:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gister tv kijken was even teveel gevraagd?.
Ik ga weer lezen in de tuin.
Heb hem tig jaar geleden in de bios gezien, idd wel een leuke film. Plot waarbij je wel op moet blijven lettenquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:57 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
He, dat heb ik wel gedaan. Alleen is die-sbs 6 echt een rot zender. Om de 15 minuten 10 minuten reclame en net over de helft even een kwartiertje hart in nederland en dubbel zoveel reclame. Bah.
Ik vond het trouwens wel een leuke film.
Ik ben vorig jaar ook al geweest en het heeft allemaal niks geholpen, dus wrs. niet, nein.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:24 schreef MrAli het volgende:
Gaan er hier eigenlijk nog mensjes naar de studiebeurs?
Alleen bij bepaalde momenten net iets té sentimenteel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Heb hem tig jaar geleden in de bios gezien, idd wel een leuke film. Plot waarbij je wel op moet blijven letten.
Het verbaast me dat die zaak nog niet falliet is met zulke service. No way dat ik daar ooit nog een boek ga kopen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:10 schreef MrAli het volgende:
Nou Ruben, ik leef met je mee, wat een stelletje domme kloten daar bij het Open Boek zeg,.
Boeken compleet niet kunnen vinden etc. etc. Uiteindelijk kwam er een collega van die vent van vanmiddag die het wel wat beter wist, maar echt vlot ging het niet, en de levertijd wat niet bepaald kort, 2 weken ofzo. Maargoed, besteld.
Helemaal mee eens, klotetroep daar bij de commerciële zenders, niet alleen SBS6, maar allemaal, doodziek wordt je er van.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:57 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
He, dat heb ik wel gedaan. Alleen is die-sbs 6 echt een rot zender. Om de 15 minuten 10 minuten reclame en net over de helft even een kwartiertje hart in nederland en dubbel zoveel reclame. Bah.
Ik vond het trouwens wel een leuke film.
Ik twijfel eigenlijk, heeft bij mij ook niet echt heel veel geholpen, maar ik weet het allemaal nog lang niet, maar ik ga er ook niet in m'n eentje heen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:00 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar ook al geweest en het heeft allemaal niks geholpen, dus wrs. niet, nein.
Tsja, die ene vent van vanmiddag was idd wel heel erg, die was er net ook, zijn collega (die wel eens de chef / baar ofzo kon zijn) minder.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het verbaast me dat die zaak nog niet falliet is met zulke service. No way dat ik daar ooit nog een boek ga kopen.
Boeken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:12 schreef DearPrudence het volgende:
Wat hebben jullie besteld dan?
fijn om te weten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:28 schreef NerdoNielso het volgende:
Mijn windows 64-bit cd is een beetje brak... Als je het op een andere partitie dan C installeerd gaat ie moeilijk doen ofzo... Zou ook kunnen komen door m'n raid instelling btw...
Weet je ondertussen wel al wat je gaat doen? Buitenland?quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:00 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar ook al geweest en het heeft allemaal niks geholpen, dus wrs. niet, nein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |