Nouja ik kreeg een mailtje dus ik denk ik verander t maar ffquote:Op donderdag 8 september 2005 20:02 schreef C2C het volgende:
[..]
dan ga ik ook ruzie krijgen met me 130 kb![]()
Die auto uit de sig is trouwens wel heel geil jaquote:Op donderdag 8 september 2005 20:05 schreef Jaguarized het volgende:
ik heb net 2 broodjes met vleesrotzooi en 2 broodjes kaas en een krentenbol kaas gehad.
Eerst mag je eens vertellen wat hij nou precies doet.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:02 schreef C2C het volgende:
[..]
dan ga ik ook ruzie krijgen met me 130 kb![]()
daar is al een topic overquote:Op donderdag 8 september 2005 20:14 schreef freiss het volgende:
[..]
Eerst mag je eens vertellen wat hij nou precies doet.
Daar krijg je bruine tanden vanquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Daar krijg je bruine tanden van![]()
nee hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 20:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Daar krijg je bruine tanden van![]()
met andere mail proberenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:17 schreef Imberr het volgende:
[..]dude, wees es niet zo'n healthfreak
![]()
trouwens, een vriendin van me wil zich ook aanmelden hier op fok maar als ze dat probeert met der planetmailadres zegtie: Het ingevoerde mailadres is niet toegestaan voor registratie omdat niet nagegaan kan worden of je internetverbinding bij het mailadres hoort. Kies svp een ander mailadres.
wat moet ze nou doen?
Jup.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Die auto uit de sig is trouwens wel heel geil ja
Een email adres ergens anders aanmaken.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:17 schreef Imberr het volgende:
[..]dude, wees es niet zo'n healthfreak
![]()
trouwens, een vriendin van me wil zich ook aanmelden hier op fok maar als ze dat probeert met der planetmailadres zegtie: Het ingevoerde mailadres is niet toegestaan voor registratie omdat niet nagegaan kan worden of je internetverbinding bij het mailadres hoort. Kies svp een ander mailadres.
wat moet ze nou doen?
dat van gmail zei ik ook al tegen der maar ze mag geloof ik geen mailadres aanmaken daar..quote:Op donderdag 8 september 2005 20:18 schreef saaw het volgende:
[..]
met andere mail proberen
mss werkt gmail? vraag anders in een feedback topic, er is vast een lijst met geblokte providers
nogmaals, vraag in feedback! daar weten ze het vastquote:Op donderdag 8 september 2005 20:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat van gmail zei ik ook al tegen der maar ze mag geloof ik geen mailadres aanmaken daar..
ze lurkt nu hier mee trouwens![]()
![]()
gmail werkt volgens mij ook niet, probeert ze bij jou aan te melden met een planet adres ofnie? of thuis?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat van gmail zei ik ook al tegen der maar ze mag geloof ik geen mailadres aanmaken daar..
ze lurkt nu hier mee trouwens![]()
![]()
okee okee, doe maar rustigquote:Op donderdag 8 september 2005 20:20 schreef saaw het volgende:
[..]
nogmaals, vraag in feedback! daar weten ze het vast
ik ookquote:Op donderdag 8 september 2005 20:20 schreef EvilWasp het volgende:
* EW luistert Spin Doctors - Two Princess![]()
thuis met planet jaquote:Op donderdag 8 september 2005 20:21 schreef freiss het volgende:
[..]
gmail werkt volgens mij ook niet, probeert ze bij jou aan te melden met een planet adres ofnie? of thuis?
ik zeg het gewoon hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |