ik ben nooit in de mood om dat te luisterenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:50 schreef taart het volgende:
[..]
niet echt in de mood om het te luisteren nu![]()
laatst met me zatte hoofd die video gekeken vcan hun spice world ofzo. die was van zijn zus echt te genieten was dat. (geef je 1 tip ik denk dat hij nuchter niet leuk is)quote:
Dat is bij alle slechte films zoquote:Op donderdag 8 september 2005 19:51 schreef B_BOY het volgende:
[..]
laatst met me zatte hoofd die video gekeken vcan hun spice world ofzo. die was van zijn zus echt te genieten was dat. (geef je 1 tip ik denk dat hij nuchter niet leuk is)
b&a blijft gewoon grappigquote:Op donderdag 8 september 2005 19:52 schreef taart het volgende:
[..]
Dat is bij alle slechte films zoBassie en Adriaan is ook een aanrader, dronken én nuchter
laayst had ik een bassie en adriaan dvd cadeau gedaan aan een vriendin, om die die avond te gaan kijkenquote:
ja hij moest onder de 100kb van yvonnequote:Op donderdag 8 september 2005 19:54 schreef taart het volgende:
[..]
hoi, heb je je avatar kleiner gemaakt ov zo?
dan ga ik ook ruzie krijgen met me 130 kbquote:Op donderdag 8 september 2005 19:59 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
ja hij moest onder de 100kb van yvonneje kunt nog in de OP kijken als je de ori wilt zien
wel zonde van de kleuren he
maar ik had geen zin om hem in te korten ofzo
aardappelschotelquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:03 schreef saaw het volgende:
[..]
aardappelschotel
soort aardappel anders maar dan zelfgemaakt want ik vind hun troep veel te zoet
en het was lekker![]()
aaaah je heb gelijkquote:Op donderdag 8 september 2005 20:05 schreef saaw het volgende:
denk dat het niet zoveel uit maakt want nu eet ik voor het eten meer
en alles dat je na 20:00 eet is minder goed ofzo he
maar ik eet alsnog wel de hele dag door
eten elke keer als je honger hebt is een luxe, en daar maak ik dankbaar gebruik van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |