wat een garpquote:Op donderdag 8 september 2005 18:52 schreef Toodels het volgende:
[..]
Labiel,liever labiel als overal uitgekotst te worden mop
Van de moeite die jij er hebt ingestoken, volmondig: ja.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:01 schreef djenneke het volgende:
beetje jammer...
Ik kon er anders hartelijk om lachenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Van de moeite die jij er hebt ingestoken, volmondig: ja.
Jammer dat je zo'n raar mens moest treffen.
Gelukkig.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik kon er anders hartelijk om lachen
Ik gok heel snelquote:Op donderdag 8 september 2005 19:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
Qwea ten top, whehehehe!
wanneer kan MickeyMo z'n 5 kuub zand en 30 pizza's verwachten?
Echt MM.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:34 schreef MikeyMo het volgende:
I
Bijkomend probleem is dat mijn vriendin ogenschijnlijk wat gepland heeft morgen en die is nou razend en heeft net al woedend mijn baas opgebeld dat ik morgen vrij heb gekregen en dat ik daar dan ook recht op heb.
Jesus christ, gedraag je eens normaal!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:09 schreef Fidelis het volgende:
[..]
Zegt miss kutwijf,ik heb zn baas niet gebelt trut. Die lul gaf mn zn baas. Verder zou ik als ik jou was,maar eens een voorbeeld functie aan nemen. Trut
Echt hoeveel chromosonen heb je teveel? Het is wel typerend dat je altijd van die zwakke vriendjes uitkiest. Ik had er net zolang op los gemept tot die grote smoel verdwenen was.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:25 schreef Dr_lecter het volgende:
[..]
ooh,je was nog niet op de hoogte dat ie je moeder allang gedumpt had?
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:29 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Echt hoeveel chromosonen heb je teveel? Het is wel typerend dat je altijd van die zwakke vriendjes uitkiest. Ik had er net zolang op los gemept tot die grote smoel verdwenen was.
Waarom doe jij dat niet?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:32 schreef RiderXXX het volgende:
MM, misschien tijd om Qwea.nl te registreren?
Nah ze schijnt psychisch niet helemaal in orde te zijn. Zodra dr vriendjes dr ware aard zien draait ze eigenlijk een beetje door. Gaat een beetje stalken enzo. TBS is nog maar een kwestie van tijd.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Jesus christ, gedraag je eens normaal!![]()
Als die jongen echt moet kiezen voor zijn baan of voor een egoistische,
op iedereen die commentaar leverd scheldende en tierende vriendin zoals jij...
Wat denk je, hoe snel zal je vergeten zijn?![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:33 schreef Sjowhan het volgende:
Guys, het gebekvecht mag over zijn lijkt me...
Ik snap niet wat het probleem is; iets later op de vakantie/weekend zijn, ach.. vanaf 15-16uur kan je je laten registreren op het park (althans, bij greenparks&rcn is dit zo) en kan de rest 's avonds ook aankomen. Ga dus vooruit, of wacht gewoon op MM.. Maar probeer nu niet alle heisa op FOK! te maken, want ik denk dat dat er niet voor bedoeld is..
Ik heb al een dwangbuisquote:Op donderdag 8 september 2005 19:34 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nah ze schijnt psychisch niet helemaal in orde te zijn. Zodra dr vriendjes dr ware aard zien draait ze eigenlijk een beetje door. Gaat een beetje stalken enzo. TBS is nog maar een kwestie van tijd.
Je bent in de war. Jouw account is door de crew getrashed. Niet het mijne.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:32 schreef Dr_lecter het volgende:
[..]tijd dat we eens gaan meeten. kijken of je IRL ook zo "stoer" bent. Slik je prozac,en kom er eens overheen dat de crew je ook al niet moest.
misschien dat je ooit een beter leven krijgt. Al zou ik er niet teveel van verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |