Dido-wannabe.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt waar?.... Goh ... Dank je wel
Damn wat was je weer snel!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:05 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid ging even een BH wisselen. Damn, wat zijn vrouwen daar handig in. Je zag geen donder
[afbeelding]
Had je deze al gezien!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zijn 14 muisklikken ongeveer
Nicequote:Op donderdag 8 september 2005 18:12 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Had je deze al gezien!
[afbeelding]
Je let echt overal op he, zat meer naar de V te kijken zegmaar!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nice
wel een M te veel in de titel van het plaatje
zou verstanding zijn als hij zich nog even rustig houd inplaats van dido techno kerstliedjes te componerenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:14 schreef Showtime het volgende:
Roel is helemaal in zijn nopjes vandaag, hij is waarschijnlijk ook van de veronderstelling dat hij zijn geheime opdracht succesvol zal afsluiten.
Waren dat niet de proef nominaties? Ik kan me na vanmiddag niet voorstellen dat Ingrid en Linda op Lieske hebben gestemd.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:17 schreef CartWOman het volgende:
Al 2 stemmen voor Lieske, van Ingrid en Linda.
Volgens mij zijn de stukjes die je tijdens de reclame ziet inderdaad proefnominaties. Maar ik heb ze niet gezien, dus weet het niet zekerquote:Op donderdag 8 september 2005 18:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waren dat niet de proef nominaties?
Ow. Shit, ja.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waren dat niet de proef nominaties?
Nominaties die gisteravond gehouden zijn?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:16 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoorde net wat nominaties op de tv. Weet niet of dat de ouden waren of al de nieuwen
Het gaat vanavond in de live show oa over Tanja, zeiden ze ook al.
Die V was wel veel prettiger dan die M .... dat is zekerquote:Op donderdag 8 september 2005 18:16 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Je let echt overal op he, zat meer naar de V te kijken zegmaar!![]()
Niet? Ik wel...quote:Op donderdag 8 september 2005 18:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waren dat niet de proef nominaties? Ik kan me na vanmiddag niet voorstellen dat Ingrid en Linda op Lieske hebben gestemd.
Ingrid gaf sowieso aan dat ze iets veranderd heeft aan haar stem, dus als het goed is heeft zij niet op Lieske gestemdquote:
Ik niet. Ingrid nam het erg op voor Lieske en Linda zei vanmiddag dat ze Lieske heel leuk vond. Dus lijkt me erg sterk. Zo ja, dan heeft ze vanmiddag keihard zitten liegen.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:19 schreef CartWOman het volgende:
Niet? Ik wel...
nee, Lieske ís onzeker, en daarom trekt ze dergelijk gelul zich aan.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:24 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is jammer genoeg duidelijk heel onzeker geworden van dat gezeik van Chantal en Tanja. Damn.
Als je eronder had gezet: Ingrid begint aan de jenever dan had ik je ook geloofdquote:Op donderdag 8 september 2005 18:23 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid in live-uitzending outfit en look.
[afbeelding]
Misschien is Lieske idd van nature onzeker, maar ze ging heel onbevangen het huis in. Als je dan twee van die .... dames (laat ik het netjes houden) op zo'n manier over je heen krijgt, dan verbaast me dat niet van iemand van 19 dat dat op slag verandert.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:22 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, Lieske ís onzeker, en daarom trekt ze dergelijk gelul zich aan.
Dido is ook onzeker, maar uit dat anders.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien is Lieske idd van nature onzeker, maar ze ging heel onbevangen het huis in. Als je dan twee van die .... dames (laat ik het netjes houden) op zo'n manier over je heen krijgt, dan verbaast me dat niet van iemand van 19 dat dat op slag verandert.
Ik mag onzekerheid wel. Beter dan het andere uiterste... Dido dus.
Zo te zien ook al van die lijken-lippenstift.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:23 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid in live-uitzending outfit en look.
[afbeelding]
Ingrid en Linda stemden op Lieske tijdens de proefnominaties.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Op wie Stemde Rikkert, Ingrid en Linda? Vorige keer?
Tanja.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Op wie Stemde Rikkert? Vorige keer?
dat is niet haar lip die je ziet, maar de plooi onder haar lip, die door het duimen naar beneden gedouwd wordt.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zo te zien ook al van die lijken-lippenstift.
Verder weer mooi.
Tja, dat kan. Ik heb dat niet, zoals je vast al had begrepen. Ik kan niet tegen types als Dido, die constant echt lopen te paraderen of ligt te poseren en non-stop van mannen hoort dat ze zo mooi is. De arrogantie straalt er wat mij betreft vanaf. Ik vind Lieske en Dido dan ook echt twe uitersten.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Dido is ook onzeker, maar uit dat anders.
Ik heb niets tegen onzekere mensen, maar Lieske lult er teveel over en dan denk ik al snel![]()
en als ze dan zelf ook nog letterlijk zegt :
"Ik ben gewoon een leuk blond ding, wat een beetje door het huis dartelt" dan wordtals snel
![]()
Tuurlijk niet.... We moeten eerst nog ons beltegoed opgebruiken ten behoeve van Talpa/John de Mol.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:34 schreef sannuh het volgende:
Moet er vanavond nou wel of niet iemand uit?
ff me speakers harder zetten tijdens dit unieke momentquote:Op donderdag 8 september 2005 18:34 schreef eborn het volgende:
Hee, Tanja heeft het over de baby, even luisteren
Bedankt voor de tip/waarschuwingquote:Op donderdag 8 september 2005 18:34 schreef eborn het volgende:
Hee, Tanja heeft het over de baby, even luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |