Ik snap der ook geen f*ck meer van... maar ik denk dat nu genomineerd wordt en op de bank komt, moet er volgende week (als degene gekozen is door het publiek) uit.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:15 schreef BlackSunday het volgende:
Gaat er nou iemand uit vanavond of wordt er alleen genomineerd?
Nu heb ik er 2quote:Op donderdag 8 september 2005 15:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb normaal geluid hoor met mijn balkje
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:20 schreef LuukBes het volgende:
Mennnn, Lieske kap eens met de zoveelste keer aandacht te vragen over hetzelfde. Hoe vaak moet dezelfde stof herhaalt worden een hoe vaak moet je de bevestiging krijgen dat je okay bent van die 2 mutsen. Onzekere doos. Dit soort wijven slurpen echt energie van je als je die als relatie neemt.
Onzekere types.![]()
Als zij genomineerd wordt open ik direct een topic.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:19 schreef Kokstra het volgende:
Als Tanja genomineerd wordt maak ik een uitzondering en ga ik stemmen.
Dat meen je niet....Natte Lie weet niet wat kranig betekent?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:16 schreef Gert het volgende:
Lieske "Ze zeiden dat ik me wel kranig had gehouden de laatste dagen."
Nathalie: Wat? Kranig? Wat is dat, kranig?"
Ralph en Nathalie passen toch best aardig bij elkaar.
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:23 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Als zij genomineerd wordt open ik direct een topic.
"Stem op Tanja!!!111"![]()
Ik heb het idee dat men wel in de gaten heeft dat Roel met een missie bezig is... Hebben ze niet met elkaar afgesproken dat ze, zodra ze zoiets vermoeden, er niet over gepraat wordt om de missie niet in gevaar te brengen?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ben benieuwd hoe ze reageren als ze horen dat Roel niet echt ziek was/is.
Linda heeft geen humorquote:Op donderdag 8 september 2005 15:23 schreef Kokstra het volgende:
Linda irriteert zich de hele dag aan Joost...
Dan doe ik vrolijk met je mee!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:19 schreef Kokstra het volgende:
Als Tanja genomineerd wordt maak ik een uitzondering en ga ik stemmen.
Ik ook een groot gedeelte van de dag.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:23 schreef Kokstra het volgende:
Linda irriteert zich de hele dag aan Joost...
Roel is met een missie bezig voor de groep, hij heeft geen geld aangenomen ofzo.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:24 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat men wel in de gaten heeft dat Roel met een missie bezig is... Hebben ze niet met elkaar afgesproken dat ze, zodra ze zoiets vermoeden, er niet over gepraat wordt om de missie niet in gevaar te brengen?
Tot ongeveer het circus gebeuren had ik dat ook maar hij knalt er soms van die teksten uit waar ik erg om kan lachen (en daarna gvd weer moet hoestenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook een groot gedeelte van de dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |