Dido-wannabe.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt waar?.... Goh ... Dank je wel
Damn wat was je weer snel!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:05 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid ging even een BH wisselen. Damn, wat zijn vrouwen daar handig in. Je zag geen donder
[afbeelding]
Had je deze al gezien!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zijn 14 muisklikken ongeveer
Nicequote:Op donderdag 8 september 2005 18:12 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Had je deze al gezien!
[afbeelding]
Je let echt overal op he, zat meer naar de V te kijken zegmaar!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nice
wel een M te veel in de titel van het plaatje
zou verstanding zijn als hij zich nog even rustig houd inplaats van dido techno kerstliedjes te componerenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:14 schreef Showtime het volgende:
Roel is helemaal in zijn nopjes vandaag, hij is waarschijnlijk ook van de veronderstelling dat hij zijn geheime opdracht succesvol zal afsluiten.
Waren dat niet de proef nominaties? Ik kan me na vanmiddag niet voorstellen dat Ingrid en Linda op Lieske hebben gestemd.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:17 schreef CartWOman het volgende:
Al 2 stemmen voor Lieske, van Ingrid en Linda.
Volgens mij zijn de stukjes die je tijdens de reclame ziet inderdaad proefnominaties. Maar ik heb ze niet gezien, dus weet het niet zekerquote:Op donderdag 8 september 2005 18:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waren dat niet de proef nominaties?
Ow. Shit, ja.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waren dat niet de proef nominaties?
Nominaties die gisteravond gehouden zijn?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:16 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoorde net wat nominaties op de tv. Weet niet of dat de ouden waren of al de nieuwen
Het gaat vanavond in de live show oa over Tanja, zeiden ze ook al.
Die V was wel veel prettiger dan die M .... dat is zekerquote:Op donderdag 8 september 2005 18:16 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Je let echt overal op he, zat meer naar de V te kijken zegmaar!![]()
Niet? Ik wel...quote:Op donderdag 8 september 2005 18:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waren dat niet de proef nominaties? Ik kan me na vanmiddag niet voorstellen dat Ingrid en Linda op Lieske hebben gestemd.
Ingrid gaf sowieso aan dat ze iets veranderd heeft aan haar stem, dus als het goed is heeft zij niet op Lieske gestemdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |