je moet ook speculaas eten, dwaasquote:Op donderdag 8 september 2005 12:44 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Had je dat niet even kunnen zeggen voor ik ging eten
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je moet ook speculaas eten, dwaas![]()
eet geen kaas, jij dwaasquote:Op donderdag 8 september 2005 12:47 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
vergeef mij voor mijn dwaling naar kaas
Oh sorry, maar ik vond dit zo'n puber-topic dat ik niet in de gaten had dat ik in ONZ zatquote:Op donderdag 8 september 2005 11:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ga jij eens snel naar PUB of zo![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh sorry, maar ik vond dit zo'n puber-topic dat ik niet in de gaten had dat ik in ONZ zat!
Okee meisje, als je ons nu even wil excuseren, de grote mensen zijn over speculaas aan het praten.quote:
ja man die oversekste kinderen van tegenwoordigquote:Op donderdag 8 september 2005 12:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee meisje, als je ons nu even wil excuseren, de grote mensen zijn over speculaas aan het praten.
inderdaad, dat ze dat schorem mod laten wordenquote:Op donderdag 8 september 2005 12:57 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
ja man die oversekste kinderen van tegenwoordig![]()
![]()
![]()
speculaas
![]()
![]()
![]()
Sugereer je nou een fok! greepquote:Op donderdag 8 september 2005 13:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
inderdaad, dat ze dat schorem mod laten worden![]()
Inderdaad, maar nu kan je voor het kerstontbijt een paaseitje etenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:13 schreef Daywalk3r het volgende:
Gisteren zag ik ze liggen bij de supermarkt... naast de pepernoten... Ik zeg tegen de madame achter de kassa... waar blijven de paaseitjes??
Dat moet ik aan de filiaalleider vragen zegt ze.. Ik zeg dus.. Ik maak een grapje... Maar dat spul komt elk jaar vroeger...
Dat is zooooo 5 decemberquote:Op donderdag 8 september 2005 13:30 schreef Gebs het volgende:
Ik wil alleen van die grote plakken brokkel speculaas![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |