abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 september 2005 @ 11:32:05 #1
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_30381819
"Lieske gaat niet winnen"
AMSTERDAM - Big Brother-benjamin Lieske heeft het niet makkelijk in het huis. Haar medebewoners zorgden voor een proefnominatie en brachten de 19-jarige studente er bijna toe dat ze opstapte, omdat ze zich erg alleen voelde. Jo, de moeder van Lieske: "Ik vind het geweldig dat ze het tussen zulke mensen kan volhouden. Ze zijn niet al te aardig tegen mijn dochter."

Mama Jo: "Ik vind de bewoners niet zo charmant, en zeker die zwangere niet (Tanja noemde Lieske onlangs een 'slet', red.). Als er iets over seks en mijn dochter geschreven wordt, dan vind ik dat vervelend. Maar Lieske gebruikt de pil en condooms, dus die beschermt zichzelf goed."

Jo kijkt iedere dag naar het wel en wee van haar dochter. "Het is vervelend als ze huilt en naar huis wil, maar ze laat daarmee wel zien dat ze een gevoelig meisje is, dat ook maatjes nodig heeft. Iedereen zit daar alleen maar voor zichzelf. Aan Roel heeft ze denk ik de meeste steun..."

Lieskes moeder zegt 'niet zo'n reality-persoon te zijn'. "Televisie maken via andermans ellende, daar houd ik niet van. Toch steun ik Lieske voor de volle honderd procent. Ook al wilde ik liever dat ze aan het studeren was. Maar als ze iets in haar hoofd heeft, dan gaat ze ervoor. Mijn dochter gaf zich bijvoorbeeld volledig voor haar balletopleiding, die ze uiteindelijk moest afbreken wegens blessures."

Ondanks haar vechtlust zal Lieske niet als winnares uit de bus komen, vermoedt Jo. "Ze is denk ik te jong om te winnen, en heeft er te weinig body voor. Anderen kunnen de terreur langer volhouden... Nou ja, terreur. Als je met vreemde mensen wordt opgesloten en je weet hun achtergrond niet, moet je wel van goeden huize komen. Voor Lieske is het een groeiproces, een stukje vorming."

Hoeveel tijd de studente economie nog heeft om te groeien, zal snel blijken. Vanavond is het in de live uitzending tijd voor de echte nominaties, en moet één bewoner de week erop zijn of haar spullen pakken. "En als dat Lieske is, gaat ze gewoon weer studeren", besluit Jo.
:: my weblog ::
pi_30382141
Tja, lekkere positieve inslag heeft die moeder
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_30382177
Tanja noemde Lieske een slet

Verder beetje saaie intervieuw
pi_30382247
Mama Jo: "Ik vind de bewoners niet zo charmant, en zeker die zwangere niet (Tanja noemde Lieske onlangs een 'slet', red.). Als er iets over seks en mijn dochter geschreven wordt, dan vind ik dat vervelend. Maar Lieske gebruikt de pil en condooms, dus die beschermt zichzelf goed."

Lekkere steek onderwater
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
  donderdag 8 september 2005 @ 11:52:25 #5
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30382443
"die zwangere"
pi_30383003
waarom noemde Tanja Lieske dan een slet?
Strawberry Flavour..
  donderdag 8 september 2005 @ 12:17:18 #7
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30383032
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:15 schreef -moi- het volgende:
waarom noemde Tanja Lieske dan een slet?
Zoals de waard is ...
pi_30383873
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mama Jo: "Ik vind de bewoners niet zo charmant, en zeker die zwangere niet (Tanja noemde Lieske onlangs een 'slet', red.). Als er iets over seks en mijn dochter geschreven wordt, dan vind ik dat vervelend. Maar Lieske gebruikt de pil en condooms, dus die beschermt zichzelf goed."

Lekkere steek onderwater
Die zwangere
pi_30384040
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  donderdag 8 september 2005 @ 13:04:55 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30384132
Goed stukje
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30384135
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:15 schreef -moi- het volgende:
waarom noemde Tanja Lieske dan een slet?
Omdat zij dacht dat Lieske een avond had getongt met Rikkert EN Roel.
Wat dus helemaal niet waar bleek te zijn, het was gewoon een kusje op de wang.
Nadat Lieske dat had gezegt ging ze weer weg en tanja bleef gewoon volhouden:
"Ze LIEGT dat wijf is zo geil als boter!"
Terwijl het gewoon overduidelijk was dat Lieske de waarheid sprak want Roel en Rikkert
zeiden precies hetzelfde: het was gewoon een kusje op dr wang.
pi_30385823
Ze zegt ook: ik vind het geweldig dat Lieske het tussen zulke mensen kan uithouden.

Alsof ze tussen de Tokkies zit of zo!
  donderdag 8 september 2005 @ 14:09:00 #13
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_30385909
Nou, niet dan?

Mooie diss in dat interview, ik mag die moeder wel.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_30387829
"Groeiprocess, stukje vorming"

Van dat Chantal-gezeik. "Ik sie ut as un unieke ervaring die me verrijkt."

Verzin eens iets nieuws. Dat zegt iedereen bij elke relatie, baan en levenservaring. Stelletje Dr Phills allemaal.
pi_30391824
Tanja is jaloers dat Lieske zoveel aandacht krijgt
pi_30391908
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:52 schreef -DailaLama- het volgende:
"die zwangere"
  Trouwste user 2022 donderdag 8 september 2005 @ 17:33:51 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_30392455
Paar leuke steekjes onder water van die moeder. Ik mag dat wel


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 8 september 2005 @ 17:34:45 #18
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30392485
Doet me een beetje denken aan vorig jaar... Leuk artikel.
  donderdag 8 september 2005 @ 18:46:38 #19
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30394508
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:13 schreef LuukBes het volgende:
"Groeiprocess, stukje vorming"

Van dat Chantal-gezeik. "Ik sie ut as un unieke ervaring die me verrijkt."

Verzin eens iets nieuws. Dat zegt iedereen bij elke relatie, baan en levenservaring. Stelletje Dr Phills allemaal.
De echte "groeiprocessen" in je leven heb je helemaal niet door.
  donderdag 8 september 2005 @ 23:59:19 #20
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_30405978
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:32 schreef la.femme.nikita het volgende:
Ondanks haar vechtlust zal Lieske niet als winnares uit de bus komen, vermoedt Jo. "Ze is denk ik te jong om te winnen, en heeft er te weinig body voor. Anderen kunnen de terreur langer volhouden... Nou ja, terreur. Als je met vreemde mensen wordt opgesloten en je weet hun achtergrond niet, moet je wel van goeden huize komen. Voor Lieske is het een groeiproces, een stukje vorming."
Nogal logisch. Dit is BB en niet de bus. De bus is een heel ander programma.
Die moeder is al net zo dom als Lieske
  Moderator vrijdag 9 september 2005 @ 01:02:02 #21
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_30407684
Ik vind die moeder wel tof, leuk inderdaad die steek onder water naar Tanja dat Lieske zich wel beschermt tijdens de sex
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Trouwste user 2022 vrijdag 9 september 2005 @ 21:41:12 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_30435541
Ze kwam op tv ook al heerlijk scherp uit de hoek.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')