Dat hoofd.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
Ze is wel blond enzo![]()
Ja maar het was het eerste blonde meisje wat ik tegen kwam op googlequote:
Shoppen, bijsterend origineel.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:01 schreef Imberr het volgende:
ik ben ook weer terug van school + shoppen![]()
mentor heeft t laatste uur (6e) laten uitvallen
en toen ben ik dus maar gaan shoppen met wat vriendinnen
en hoii
Ik ga altijd naar huis als het laaste uur uitvaltquote:Op donderdag 8 september 2005 16:02 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Shoppen, bijsterend origineel.
Of naar de kroeg.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar huis als het laaste uur uitvalt![]()
Hoi Imberr ... hoe is het met jou ?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:01 schreef Imberr het volgende:
ik ben ook weer terug van school + shoppen![]()
mentor heeft t laatste uur (6e) laten uitvallen
en toen ben ik dus maar gaan shoppen met wat vriendinnen
en hoii
Dan toch liever naar huisquote:
Welk merk schoenen ! "?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:05 schreef Imberr het volgende:
ik moest nieuwe schoenen hebben en nieuwe trainingsbroek dus daarom ben ik gaan shoppen![]()
en met mij is alles goed PaRaR, en met jou?
Wat heb je voor nieuwe muiltjes?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:05 schreef Imberr het volgende:
ik moest nieuwe schoenen hebben en nieuwe trainingsbroek dus daarom ben ik gaan shoppen![]()
Ik mag niet klagen ... vanaf 13.00 rustig aan het bier :-)quote:Op donderdag 8 september 2005 16:05 schreef Imberr het volgende:
hihihiquote:Op donderdag 8 september 2005 15:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar jou streepje hoeven we niet te zien![]()
Vegeta dude !quote:Op donderdag 8 september 2005 16:08 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen ... vanaf 13.00 rustig aan het bier :-)
Wanneer kunnen we die nieuwe kleren bewonderen ?
Tuurlijk @quote:
G-Unit sneakahz?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:09 schreef Imberr het volgende:
t zijn gymschoenen en ze zijn van Reebok
Ah jij hebt ook Reebok's (gehad)?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tuurlijk @
@ IMB Reebok !
Goedzo![]()
![]()
Dat is het enige dat uitmaaktquote:Op donderdag 8 september 2005 16:09 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wat maakt het merk nou weer uit
Tha Gangstah shitquote:
Ook van de nootjes die ik erbij heb ?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vegeta dude !![]()
Te veel bier word je dik van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |