Maar ze is niet blondquote:Op donderdag 8 september 2005 15:02 schreef PaRaR het volgende:
Ik las ergens dat Maryse zo'n ultra witte broek had ... Kun jij het goede voorbeeld geven, Maryse ?
Ik zie nergens een streepjequote:Op donderdag 8 september 2005 14:28 schreef -Trinity- het volgende:
Dit is de enige recente foto waarop je de highlights (streepjes) een beetje ziet. Volgende keer wil ik ze wat duidelijker, nu zijn ze erg dun.
[afbeelding]
Disregard my face, ik was gek aan het doen.
Och.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:08 schreef Duncan-Death het volgende:
Maryse heeft het wel hoog in d'r bolletje he?
Ey VieZaH PlAyAh BiTcH !.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Precies, je hoeft er immers niet mee om te gaan, alleen maar keihard te neuken.
Het is SlOpUh toch?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey VieZaH PlAyAh BiTcH !.
MiJn BroEr GaAt Je SlOpUn
HaLlOw EvIlWaSpquote:
Ik zOu hEt nIeT WeTuH!quote:
Zoals het hoort.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:19 schreef Tobbes het volgende:
Gewoon die stringz kapot trekken en palen die biatch
Ik GeBrUiK gEwOoN dE bReEzAh-VeRtAaLmAcHiNequote:Op donderdag 8 september 2005 15:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik zOu hEt nIeT WeTuH!
iK HeB Al gEnOeG MoEiTe oM Zo tE TyPuN![]()
PaRaR LeKkEr vEgEtA MaNnEtJuHquote:
Stoppen AUBquote:Op donderdag 8 september 2005 15:23 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik GeBrUiK gEwOoN dE bReEzAh-VeRtAaLmAcHiNe
Ik ga niet eens moeite doen om het te lezen als je het niet erg vindtquote:Op donderdag 8 september 2005 15:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
PaRaR LeKkEr vEgEtA MaNnEtJuH![]()
Jezus wat erg dit
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |