Na survivalen dien je voort te planten.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:05 schreef MaRySe het volgende:
Ik was aan 't survivalen ja!!!
In mijn survival broek !!
Hopelijk zat ie een beetje losjesquote:Op donderdag 8 september 2005 17:15 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Na survivalen dien je voort te planten.
![]()
ja das logischquote:Op donderdag 8 september 2005 17:25 schreef B_BOY het volgende:
men neme een laptop zonder drivers voor geluidskaart en 3d-kaart. men neme mij. resultaat geluidskaart en 3d-kaart werken prima alleen de dvd=speler doet niets meer :S
rare dingen die computers.. denk dattik daar maar mee stop... met computersquote:Op donderdag 8 september 2005 17:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en nu na opnieuw opstarte doet hij het weer. vage toellie.
Mijn pc doet het niet? Wat doe ik?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en nu na opnieuw opstarte doet hij het weer. vage toellie.
goed plan.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:32 schreef spenky het volgende:
[..]
rare dingen die computers.. denk dattik daar maar mee stop... met computers![]()
Dus spenky gaat dood?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:32 schreef spenky het volgende:
[..]
rare dingen die computers.. denk dattik daar maar mee stop... met computers![]()
doe jij aan zwangersschapsyoga of wat moet het voorstelle?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:39 schreef spenky het volgende:
puf puf
dat was me laatste adumquote:Op donderdag 8 september 2005 17:40 schreef B_BOY het volgende:
[..]
doe jij aan zwangersschapsyoga of wat moet het voorstelle?
doe het zelf dan.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hey, aso's waarom is de op al 3 delen niet geupdate?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |