Daar wel in de buurt geloof ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:23 schreef Robbie1979 het volgende:
De fabriek van Heinz zit daar toch?
langs het spoor zelfsquote:Op donderdag 8 september 2005 10:23 schreef Robbie1979 het volgende:
De fabriek van Heinz zit daar toch?
Beetje zwak onderwerp is het dan.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:26 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk weer iemand die een topic opent omdat ie zich verveelt![]()
Geef je ook licht in het donker?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:26 schreef Billekoek het volgende:
Tjerno-elst
Elst Ut. topografisch wonder...staat niet eens in ONZquote:Op donderdag 8 september 2005 10:39 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Ohw, jij dacht aan Els T. in een latex pakje?
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:50 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Elst Ut. topografisch wonder...staat niet eens in ONZ
Naast het stationquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:53 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Naast het station![]()
En de plantenbakken werden verzocht door Rentokil Hydrocultuur
2 zomers lang planten verzorgtquote:Op donderdag 8 september 2005 10:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
je werkt of op het station, of bij Rentokil (wat een naam eigenlijk) of bij de Heinz.
Of je hebt de dwangneurose dat je overal de afkomst van wil weten...quote:Op donderdag 8 september 2005 10:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
je werkt of op het station, of bij Rentokil (wat een naam eigenlijk) of bij de Heinz.
Saillant detailquote:Op donderdag 8 september 2005 10:53 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Naast het station![]()
En de plantenbakken werden verzocht door Rentokil Hydrocultuur
ik wist het, ik wist hetquote:Op donderdag 8 september 2005 10:55 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
2 zomers lang planten verzorgt![]()
Je wint er alleen niets meequote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:57 schreef ijsmeis het volgende:
Ik hang meestal niet met mijn hoofd uit het raam in Elst.
Dat doe ik meestal ná Elst.
niet ver genoeg blijkt...quote:Op donderdag 8 september 2005 10:57 schreef ijsmeis het volgende:
Ik hang meestal niet met mijn hoofd uit het raam in Elst.
Dat doe ik meestal ná Elst.
Altijd leuk om te zien wanneer er een andere trein voorbij raast.quote:
Na Elst kom je volgens mij niks ergs tegen waar ik mijn hoofd tegenaan kan boemen.quote:
*Chop*quote:Op donderdag 8 september 2005 11:07 schreef Poncho het volgende:
[..]
Altijd leuk om te zien wanneer er een andere trein voorbij raast.
Ik zit altijd aan de rechterkantquote:Op donderdag 8 september 2005 11:07 schreef Poncho het volgende:
[..]
Altijd leuk om te zien wanneer er een andere trein voorbij raast.
Een tunnel dan.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zit altijd aan de rechterkant!
okéquote:Op donderdag 8 september 2005 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Na Elst kom je volgens mij niks ergs tegen waar ik mijn hoofd tegenaan kan boemen.
Ik zal het morgen even testen.
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Na Elst kom je volgens mij niks ergs tegen waar ik mijn hoofd tegenaan kan boemen.
Ik zal het morgen even testen.
Je was me net voor en ik ben te lui om te editten.quote:
Zal ik het doen voor je?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:11 schreef Poncho het volgende:
[..]
Je was me net voor en ik ben te lui om te editten.
Straks zet je banwaardige dingen neer, jij schavuit!quote:
En toen reed de trein ineens, heel stiekem, aan de andere kant voorbijquote:Op donderdag 8 september 2005 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zit altijd aan de rechterkant!
diechips met heins d8 lays stinkt ookquote:Op donderdag 8 september 2005 11:11 schreef Dulk het volgende:
ik werk(te) in elst![]()
en ja die heinz fabriek stinkt
Kan iemand dit even vertalen?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:14 schreef master_X het volgende:
[..]
diechips met heins d8 lays stinkt ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |