Valt weinig te bouncenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:04 schreef CocaColaLight het volgende:
Kunnen ze niet een beetje inzoomen op het "touwtje" springen... Dido als bouncing babe![]()
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 8 september 2005 13:05 schreef soylent het volgende:
Ik haat 'r (Tanja) al weer een beetje minder dan eerst, nu ze in ieder geval gekapt is met roken.
Nee, ik zit op deze pagina:quote:Op donderdag 8 september 2005 13:03 schreef BBscanner het volgende:
[..]
ff optopic
Gebruk jij nu ook de garnierstreams in MP10 voor je scans ze zijn zo scherp!(valt bij mij een beetje tegen vandaag) of bewerk je ze na (despeckle, median ofzoiets) in photoshop alvorens je ze plaatst.
Ach ze hebben nog wel beeld materiaal van de eerste week, ziet de tv kijker toch nietquote:Op donderdag 8 september 2005 13:06 schreef Flakkie01 het volgende:
Een zwangere is gewoon leuk voor ome john, daar scoor je kijkcijfers mee.
En ze is niet negatief in beeld gebracht op de buis en ze zullen er alles aan doen om dat zo te houden.
Wel een moeilijke opdracht trouwens
Zal wel fan de Tanja fan site afkomen, die mensen kijken dus niet echt meequote:Op donderdag 8 september 2005 13:07 schreef vw_caddy het volgende:
Quote uit ander topic:
[..]
Heb ik iets gemist?
Positief is ook anders. Ik vond het wel degelijk negatief, maar de waarheid was nog veel erger.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:06 schreef Flakkie01 het volgende:
Een zwangere is gewoon leuk voor ome john, daar scoor je kijkcijfers mee.
En ze is niet negatief in beeld gebracht op de buis
Was al bang, imago van Tanja moet natuurlijk niet beter wordenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zal wel fan de Tanja fan site afkomen, die mensen kijken dus niet echt mee![]()
12:59:09 08-09-05 G BRAN BR 2 ROZENSTRAAT 34 ASM BRANDGERUCHT ONDERZO BRW Aalsmeer ( Kazerne )quote:Op donderdag 8 september 2005 13:11 schreef Kokstra het volgende:
Veel ambulances/brandweerwagens/politieauto's rijden daar steeds langs zeg!
Zodra de bewoners veel bewegen wordt het beeld een stuk minder ja. Helaas.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:20 schreef BBscanner het volgende:
Offtopic @Scanman
Ervaar hier wisselende kwaliteit van de streams (artifacts) hangt af van beweging vd mensen en drukte op de streams denk ik.
http://www.pd5hw.nl/p2000 Toch?quote:Op donderdag 8 september 2005 13:13 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
12:59:09 08-09-05 G BRAN BR 2 ROZENSTRAAT 34 ASM BRANDGERUCHT ONDERZO BRW Aalsmeer ( Kazerne )
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |