daarom ben ik mss van plan om em te verkopen na een vormstijgingquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:38 schreef komrad het volgende:
jammer van zijn vorm maar idd erg goedkoop
schiet niet op, vanwege korte tijd in team en weinig wedstrijd heb je dan zo 15% kosten waardoor je er verlies op maaktquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:38 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
daarom ben ik mss van plan om em te verkopen na een vormstijging![]()
Hmmm, ik zal dus nog even zien, maar hij haalt wel 5 sterren, alleen jammer van zijn ervaringquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:40 schreef komrad het volgende:
[..]
schiet niet op, vanwege korte tijd in team en weinig wedstrijd heb je dan zo 15% kosten waardoor je er verlies op maakt
hij is solid LS met zijn 19 jaar is wretched het beste wat je mag verwachten eigenlijk, als je hem houdt dat wordt hij je future coachquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:43 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hmmm, ik zal dus nog even zien, maar hij haalt wel 5 sterren, alleen jammer van zijn ervaring
nee hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:20 schreef Silver_Shark het volgende:
waarom hebben wij bij het nederlandse elftal een gasje ( winger ) met 1 000 000 tsi volgens mij is dat de hoogste tsi van alle spelrs in hattrick
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:02 schreef MrMoon het volgende:
Ik ben nu ook supporter, maar ik had even een vraag over het aanmelden bij de federatie. Wat moet ik invullen bij de sollicitatie? Gewoon een lulverhaal of wordt ik ook nog serieus genomen?
waarom wil je ooit een speler met zoveel verschillende statsquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:01 schreef foetre het volgende:
Wie denkt dat ik deze speler voor max 200.000 kan kopen of is dat al te veel
Roger Coderch (72978537)
24 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Espaņa
Total Skill Index (TSI): 2 180
Loon: 960 ¤/week
Eigenaar: Bayern de Monguis
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: waardeloos
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
Gedaanquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
MrMoon: tik daar maar wat in en ik accept je
ligt eraan hoe je wilt gaan spelen. Ik speel met al mn mids aanvallend. Als jij denkt dat je vaak verdedigend speelt, tjas dan kan je wat op verdedigende stats letten. Maar je zal zo snel groeien, dat deze spelers maar een zeer tijdelijjk tussenstation zijn. Ik zou me nu dus gewoon richten op PM en conditie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:14 schreef foetre het volgende:
Waar moet ie dan aan voldoen ?ik heb al 1 verdedigende 1 aanvallende middenvelder.
Alleen positie en conditie?dus geen passing en verdedigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |