Vintage FC met:quote:Micha Kusters (56152172)
TSI = 11 040, 18 jaar, redelijk in vorm
Specialiteit: Koppen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: briljant Spelhervatting: zwak
Kristiansund met:quote:Ricardo Hauri (66513001)
TSI = 5 450, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Condtie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Fok!Cupwinnaar-award:quote:Vyacheslav Brusnichenko (70201855)
TSI = 4 390, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:13 schreef maniack28 het volgende:
And the nonimees for the Fok!Awards season 15 are:
Guus Hiddink-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van I t/m VI
Madkow![]()
Peter Bosz-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van VII t/m lager
Komrad
Johan Cruijff-award:
Voor de Fok!Hattricker die de beste adviezen heeft gegeven
Johan Derksen
Rita Verdonk-award:
Voor de Fok!Hattricker die alle adviezen in de wind heeft geslagen en een volledig (verkeerde) weg is ingeslagen
De Hovenier (aka Rob): Omdat hij nog steeds iedere week komt melden dat hij een friendly met zijn a-team speelt en bovendien traint hij nog steeds keepers en om nou te zeggen dat dat rendabel is.
Koei-award:
Voor de Fok!Hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen
Jonks: Bied een nulletje teveel op een speler, waardoor hij ontzettend veel geld kwijt is
Ole Gunnar Solskjaer-award:
Voor de Fok!Hattricker die in de laatste minuut van een wedstrijd nog een winnende goal wist te scoren (post zelf even de match + tijdstip van doelpunten)
Maniack28 met matchID=44554008
2-2 Jesper Tollens (87)
3-2 Maron Beek (88)
John Obi Mikel-award:
Voor de Fok!Hattricker met de meest talentvolle 17 of 18-jarige jeugdspeler (iedereen mag een speler posten en dan kunnen die genomineerd worden)
Helaas zijn er vrij weinig complete en niet verkochte spelers gepost .... maar goed.... dit zijn dus de genomineerden:
K.F.C. Minnertsga met:
Micha Kusters
Guus Hiddink-award:
Madkow
Peter Bosz-award:
Komrad
Dirk Kuijt-award:
Voor de topscoorder van de Fok!-Federatie (staat vast)
21 doelpunten door Peter Morgansson van Nielzsche's Fußball Mannschaft
Johan Cruijff-award:
Grumpey
Rita Verdonk-award:
Voor de Fok!Hattricker die alle adviezen in de wind heeft geslagen en een volledig (verkeerde) weg is ingeslagen
De Hovenier (aka Rob): Omdat hij nog steeds iedere week komt melden dat hij een friendly met zijn a-team speelt en bovendien traint hij nog steeds keepers en om nou te zeggen dat dat rendabel is.
Koei-award:
Mokkaboon (aka Suriman): Hij had de laatste competitiewedstrijd gemotst ipv gepicced (want dat wilde hij), hierdoor was zijn teamgeest zwaar verneukt en verloor hij uiteindelijk het p/d duel (onterecht overigens) waardoor hij nu in VI speelt.
Voor de Fok!Hattricker die in de laatste minuut van een wedstrijd nog een winnende goal wist te scoren (post zelf even de match + tijdstip van doelpunten)
Refused met: Rauno Hemminki made a run for the goal in the 90:th minute but the home teams far left defense managed to sort the situation out in the end.
en daardoor verloor ik de wedstrijd 2-1 met 71% balbezit
John Obi Mikel-award:
Voor de Fok!Hattricker met de meest talentvolle 17 of 18-jarige jeugdspeler (iedereen mag een speler posten en dan kunnen die genomineerd worden)
Helaas zijn er vrij weinig complete en niet verkochte spelers gepost .... maar goed.... dit zijn dus de genomineerden:
Vintage FC met:
[..]
Fok!Cupwinnaar-award:
Voor de winnaar van de Fok!Cup
Pekel met VV Emmen
T/m volgende week woensdag kan er gestemd worden. Ik zal proberen donderdag de uitslag bekend te maken, maar ik beloof niks omdat ik weer begin met studeren komende week. Anders dan wordt het vrijdagavond of zaterdag. Of misschien dat ik het wel zondag tijdens de wedstrijden doe
dan post ik gelijk ook maar even het matchid, en je bent het belangrijkste vergetenquote:Op donderdag 8 september 2005 10:13 schreef maniack28 het volgende:
[b]Ole Gunnar Solskjaer-award:
2-2 Jesper Tollens (87)
3-2 Maron Beek (88)
Refused met: Rauno Hemminki made a run for the goal in the 90:th minute but the home teams far left defense managed to sort the situation out in the end.
quote:Op donderdag 8 september 2005 08:41 schreef maniack28 het volgende:
Fokfederatie leden met Ht-arena site:
Maniack / VKWij zijn de enige nog
Guus Hiddink-award:
MadKow
Peter Bosz-award:
Komrad
Johan Cruijff-award:
Grumpey
Rita Verdonk-award:
Koei-award:
Mokkaboon (aka Suriman): Hij had de laatste competitiewedstrijd gemotst ipv gepicced (want dat wilde hij), hierdoor was zijn teamgeest zwaar verneukt en verloor hij uiteindelijk het p/d duel (onterecht overigens) waardoor hij nu in VI speelt.
John Obi Mikel-award:
K.F.C. Minnertsga met:
[..]
Kan verder ff iemand me uitleggen, hoe je het nou het beste kan aanpakken met woordvoerders, ik heb sinds het begin dat ik speel al 6 woordvoerders geloof ik, maar ondertussen zijn er al een heleboel theoriën bijgekomen geloof ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:13 schreef maniack28 het volgende:
[b]Dirk Kuijt-award:
Voor de topscoorder van de Fok!-Federatie (staat vast)
21 doelpunten door Peter Morgansson van Nielzsche's Fußball Mannschaft
Johan Cruijff-award:
Grumpey
Rita Verdonk-award:
Koei-award:
Jonks: Bied een nulletje teveel op een speler, waardoor hij ontzettend veel geld kwijt is
2-2 Jesper Tollens (87)
3-2 Maron Beek (88)
John Obi Mikel-award:
K.F.C. Minnertsga met:
[..]
Fok!Cupwinnaar-award:
Voor de winnaar van de Fok!Cup
Pekel met VV Emmen
T/m volgende week woensdag kan er gestemd worden. Ik zal proberen donderdag de uitslag bekend te maken, maar ik beloof niks omdat ik weer begin met studeren komende week. Anders dan wordt het vrijdagavond of zaterdag. Of misschien dat ik het wel zondag tijdens de wedstrijden doe
Met woordvoerders idd, in het begin zijn ze iig effectiever dan op het eind van het seizoen.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:21 schreef maniack28 het volgende:
Volgens mij doet Grumpey er iedere week 1 af ofzo? Of was dat met psychologen?
Hij staat te koop voor ¤0,- en de transferperiode loopt zondag ochtend af.quote:Ton Cottaar (67814145) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
23 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 20
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: Vliegende Harries
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Dit ga je niet menen he.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Voor die gast wiens broertje net begonnen is, ik heb hier nog een leuke speler waar ik veel plezier van had mijn eerste seizoen:
[..]
Hij staat te koop voor ¤0,- en de transferperiode loopt zondag ochtend af.
sorry maarre ookal is dat broertje van hem een beginneling, zoiets voegt geen waarde toe aan zijn team, zelfs niet aan een 11e klasserquote:Op donderdag 8 september 2005 15:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Voor die gast wiens broertje net begonnen is, ik heb hier nog een leuke speler waar ik veel plezier van had mijn eerste seizoen:
[..]
Hij staat te koop voor ¤0,- en de transferperiode loopt zondag ochtend af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |