abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30403667
22.32 Dido : Misschien hebben ze wel gezegd dat ze het helemaal niet verteld hebben. Rikkert : Ze hebben Tanja bang gemaakt en ze gaat het nu aan heel Nederland bekend maken.

Breedbandstream 1

22.34 Chantal omhelst Menno. Ingrid doet hetzelfde. Menno : Ja, nu kan het nog.

22.39 De bewoners bespreken dat ze geen bekenden hebben gezien. Lieske denkt dat Tanja heel pissig zit te zijn. Menno : Stel je voor, jullie zijn aan het zoenen en je broer en zus zijn ook aan het zoenen, dat wordt een rare bruiloft. Lieske denkt dat een zusje van Dido iets met een familielid van een andere bewoner heeft. Vervolgens zegt ze dat haar zus een echte kroegtijger is. Lieske : Bij andere BB's mochten ze wel buiten staan na een uitzending.

22.45 Lieske : Die dagboekkamer, ik wist niet dat dat zo'n close up was van je hoofd. Chantal : Ik denk echt dat mijn oren er niet meer op konden. Lieske zit vrolijk te zingen.

22.49 Ralph over Tanja : Ik denk dat ze er met goed vertrouwen in is gegaan. Chantal : Je kan geen afspraken maken. Ik heb alles afgewogen. Worst case scenario's. Je moet wel aan alles denken. Je moet het wel een paar keer in je hoofd afspelen. Mijn ouders waren heel sceptisch. Het gaat om geld verdienen, om het programma. Je hebt geen controle over wat er buiten gebeurt. Er kan een exvriend komen die dingen gaat beweren. Nathalie tegen Menno en Ingrid : Jongens, jullie hebben geen eieren meer onder. Jullie liggen maar. Menno en Ingrid liggen tegen elkaar aan. Lieske over Tanja in de dagboekkamer : Er vallen harde woorden over en weer. Ze zei, als het uitkomt, ga ik weg. In de regels staat, als je eenmaal in de dagboekkamer hebt gezegd, ik heb een vrijwillige exit, dan is er geen weg terug. Dus als ze dat in haar boosheid zegt. Dan krijgen we Leroy, de afroneger met de korte benen.

22.57 Rob begint over het feit dat Roel chips ging eten gisteren in bed. Rob : Ik dacht, ik vraag niks. Menno en Ingrid stoeien.
pi_30404375
23.02 Dido : Steek eens op wie denkt dat het een jongen wordt. Ongeveer de helft van de acht bewoners in beeld steekt zijn hand op. Dido : Lieske, wat denk jij ? Lieske : Een man. Ingrid : Ik dacht een meisje omdat zij zo vaak hij zegt. Menno : Jongen (?). Ralph : Meisje. De anderen kan ik niet verstaan. Joost : Er is echt iets aan de hand.

23.08 Er zijn weer meer gesprekken tegelijk te horen waardoor ik niks kan volgen. Rob : Ik ga naar bed zo. Ingrid : BB mag de deur open ? Chantal over Tanja : Stel dat zij voet bij stuk houdt. Lieske : Als je zegt dat je een vrijwillige exit wilt moet je binnen 24 uur weg. Chantal : Ze heeft in een gesprek iets afgesproken. Er staat niks zwart op wit. Rob : Ze pakken zo een andere van de straat. Linda : Ik denk als ze het zegt dat ze nog niet weg hoeft. Roel : Ze zei, ik voel me niet eens zwanger, als je zegt een jongen of een meisje gaat ineens het kwartje vallen. Rob : Ik ben bij zwangerschappen geweest maar ik weet niet hoe het voelt. Ingrid : Jongens bedankt bij het helpen bij de opdracht. Dido : Jullie bedankt voor het opbrengen. Chantal tegen Roel over zijn opdracht : Je hebt mazzel dat je krediet opgebouw had (daardoor werd zijn afzijdigheid geaccepteerd).

23.15 Joost en Rikkert spelen een spel aan de keukentafel. Rikkert heeft al enige tijd een rode muts op.

23.19 Tanja is terug : Niet gaan schrikken. Eerst even een peukje.
  donderdag 8 september 2005 @ 23:20:48 #28
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_30404439
Tanja is uit de dbk, ze zegt: niet schrikken. Eerst even een sigaretje.

Ze weet of het een jongetje of een meisje is. Ze wilde het niet weten van een jongen met pukkels op een scooter over het hek.

Ze heeft aan BB gevraagd of ze het bekend hadden gemaakt. Ze zeiden ja. Nou, dan ga ik eruit, heeft Tanja gezegd.
Toen ze het voor het huis aan haar hadden gevraagd of Nederland het mocht weten, had ze gezegd dat het haar niet uitmaakte. Maar ze had zich niet gerealiseerd van het hek.

Ze heeft ook met haar moeder aan de telefoon gepraat. De rest vraagt of ze mogen weten of het een jongen of meisje is. Tanja zegt: als jullie het willen weten. Maar ze zegt het niet en de rest vraagt het niet.

Tanja vindt het te vroeg dat BB het nu al naar buiten heeft gebracht. Ze zit nu te glunderen en wil weten wat iedereen denkt: een jongen of een meisje. Tanja: wie denkt er dat het een jongen is? Dan hebben jullie het allemaal mis! Gejuich uit de groep.

Tanja: Ik wil een toffe naam: Lorena Savanna. Savanna voor het meisje dat in de kofferbak is gevonden. Maar als Nederland met een hele mooie naam komt, wil ik dat ook wel.

[ Bericht 38% gewijzigd door Katie op 08-09-2005 23:26:47 ]
bekijkt het van de andere kant
pi_30404659
En ze gaat Lorena Savanna heten. Savanna naar dat meisje wat in de kofferbak gevonden is!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_30404774
Op de vraag of ze nu toch blijft zegt ze dat ze nog niet weet of ze blijft!! Ze gaat er nog eens heel goed over nadenken!

De lol is er nu voor haar af nu ze het weet, al doet BB nog zoveel leuke dingen voor haar.
pi_30405110
23.19 Tanja : Ik wil eerst even een sigaret roken. Ze rookt een sigaret. Ik hoef het niet van één of andere puber met een scooter aan de andere kant van het hek te horen. Ik vind het heel erg dat ik het nou weet. BB zei dat ze het bekend hebben gemaakt. Ik zei ik ga eruit. Ik heb met Dia gepraat. Chantal : De psycholoog. Tanja : Ik wil het liever van mijn moeder of Shurendy horen. Ik heb in een gesprek gezegd dat ze het mogen zeggen maar ik had er niet aan gedacht dat ze het bij het hek konden zeggen. Ik had verwacht dat ze het niet zouden doen. Ik heb met mijn moeder gesproken. Die vond het ook jammer dat ze het wist. Ze zei, het is een spel. BB is harder dan de andere keren. Toch vind ik het geen slimme zet. Ik zou wachten tot twee weken van tevoren. Al ik als kijker weet dat het een meisje is zou ik niet meer kijken. Mijn moeder heeft het me verteld. Wat denken jullie ? De andere roepen meisje en jongen. Tanja : Wie denkt er een jongen ? Dan hebben jullie het allemaal mis. Ik dacht een jongen ja. Ik weet nou allebei de namen al. Misschien gaan ze een spelletje doen. Maar dan moet het wel een heel goede naam zijn. Het wordt Lorena Savanna. Savanna voor dat meisje wat in de kofferbak gevonden is. Roel : Je blijft toch wel ? Tanja : Daar ga ik nog even heel goed over nadenken. Ze zeiden, alles wat je hoort over het hek hoeft niet waar te zijn. Als ik mijn moeder niet had gesproken had ik mijn koffers gepakt. Ze kon vanavond niet. Ik heb haar thuis gesproken. Ik heb zelfs de klok gehoord. Ik ben er niet blij om, echt niet. Wat ze gaan doen aan leuke verrassingen, de lol er is nu af. Rob : Je had het zwart op wit moeten vastleggen. Tanja : Ik heb gezegd dat Nederland het mag weten maar dat ik het niet wil weten. Ik had ook niet gedacht dat ik in BB zou zitten. Rob : Heel goed nadenken. Het is de teleurstelling nu. Je schiet er niks mee op. Tanja : Het is niet meer leuk. Ik weet nu wat het is. De spanning en de leukigheid is er af.

23.30 Rob zegt dat het anders was geweest als Ruud niet had gezegd dat Nederland het zou horen. Tanja : Het rare is dat mijn moeder het via de tv heeft gehoord. Shurendy heeft geen tv, die is door zijn moeder gebeld. Rob : Je hebt het wel tegen ons kunnen vertellen. Tanja : Ik geloof wel in een schepper en zag het als een verrassing. Ik wil heel graag naar huis en dat meen ik serieus. Rob : Denk er dagen over na. Rikkert : De deur is gebarricadeerd met roze knuffels. Tanja : Ik denk dat alles nu minder leuk is voor mij. Ik vind het heel erg. De lol is er gewoon af. Dat valt ook niet uit te leggen. Rob : Het wordt wel een baby die over de hele wereld bekend zal worden. Rikkert : De echo's op CNN.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bus watcher op 09-09-2005 00:09:05 ]
pi_30405976
23.41 Tanja : Als ik het goed begrepen heb was mijn zusje eerst heel kwaad. Nu weet ik alles al. Wat mij betreft hoeven ze ook niet meer na te denken over een naam. Ik weet het al. Ingrid : Als het een jongetje werd ? Tanja : Deviano, het alternatief was Darieljo. Linda : Ik zou als ik jou was mijn eigen naam nemen. Ingrid : Geen sms'jes meer, geen spel meer. Tanja : Een meisje. Ik wil wel een shagje draaien. Ze krijgt een sigaret van Rob. Tanja : Ik heb mazzel, in het regelboek staat dat je er uit moet als je het zegt, ik heb het wel vijf keer gezegd. Chantal : Ik denk dat jullie last hadden van miscommunicatie.

Correctie : De muts van Rikkert is niet rood maar oranje.

23.47 Tanja blijft herhalen dat het haar allemaal niet meer boeit en dat het niet leuk meer is. Linda : Volgens mij denk je er morgen anders over. Tanja : Dat denk ik niet. Ik ken mezelf. Ze is niet meer nieuwsgierig naar de verloskamer en de babykamer. Tanja zegt dat ze er nog wel ééntje achter de hand hebben als zij er uit gaat.

23.52 Tanja : Het eerste wat je hoort wat ze over de hekken schreeuwen neem je toch aan.

23.55 Tanja : Ik ben er wel heel blij mee, daar niet van. Mijn moeder zei al, ik ga morgen een mooi roze jurkje kopen. Ik zei, als er maar niet veel tierlantijntjes aan zitten. Ze zei, nee dat weet ik.

23.58 Tanja : Hebben ze me toch aan het janken gekregen op de televisie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')