22.32 Dido : Misschien hebben ze wel gezegd dat ze het helemaal niet verteld hebben. Rikkert : Ze hebben Tanja bang gemaakt en ze gaat het nu aan heel Nederland bekend maken.
Breedbandstream 1
22.34 Chantal omhelst Menno. Ingrid doet hetzelfde. Menno : Ja, nu kan het nog.
22.39 De bewoners bespreken dat ze geen bekenden hebben gezien. Lieske denkt dat Tanja heel pissig zit te zijn. Menno : Stel je voor, jullie zijn aan het zoenen en je broer en zus zijn ook aan het zoenen, dat wordt een rare bruiloft. Lieske denkt dat een zusje van Dido iets met een familielid van een andere bewoner heeft. Vervolgens zegt ze dat haar zus een echte kroegtijger is. Lieske : Bij andere BB's mochten ze wel buiten staan na een uitzending.
22.45 Lieske : Die dagboekkamer, ik wist niet dat dat zo'n close up was van je hoofd. Chantal : Ik denk echt dat mijn oren er niet meer op konden. Lieske zit vrolijk te zingen.
22.49 Ralph over Tanja : Ik denk dat ze er met goed vertrouwen in is gegaan. Chantal : Je kan geen afspraken maken. Ik heb alles afgewogen. Worst case scenario's. Je moet wel aan alles denken. Je moet het wel een paar keer in je hoofd afspelen. Mijn ouders waren heel sceptisch. Het gaat om geld verdienen, om het programma. Je hebt geen controle over wat er buiten gebeurt. Er kan een exvriend komen die dingen gaat beweren. Nathalie tegen Menno en Ingrid : Jongens, jullie hebben geen eieren meer onder. Jullie liggen maar. Menno en Ingrid liggen tegen elkaar aan. Lieske over Tanja in de dagboekkamer : Er vallen harde woorden over en weer. Ze zei, als het uitkomt, ga ik weg. In de regels staat, als je eenmaal in de dagboekkamer hebt gezegd, ik heb een vrijwillige exit, dan is er geen weg terug. Dus als ze dat in haar boosheid zegt. Dan krijgen we Leroy, de afroneger met de korte benen.
22.57 Rob begint over het feit dat Roel chips ging eten gisteren in bed. Rob : Ik dacht, ik vraag niks. Menno en Ingrid stoeien.