abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30376424
quote:
Op donderdag 8 september 2005 01:27 schreef MaJo het volgende:
Als Ingrid of Menno naar de wc moet, moeten de sokken dan weer aan en worden ze dan naar de wc gedragen? Want in de opdracht stond toch dat de sokken niet aan hoeven tijdens het douchen of de wc? Of mogen ze zich niet zelfstandig verplaatsen richting wc? Beetje vreemd dan die uitzondering van de wc, want om ze nou bij de wc uit te trekken heeft ook niet zo veel meer zin... Beetje wazig verhaal misschien, ben nogal gaar
Zo gauw ze het bed verlaten moeten ze aan, dus oook voor dat stukje naar de wc. Op de wc zelf houdt Ingrid ze dacht ik aan, Menno weet ik niet. Maar als Menno staand wil plassen kan hij ze maar beter uittrekken denk ik zo Of als ze wegens bepaalde behoeften wat langer op het toilet moeten verkeren en de bentjes niet zo lang in de lucht te houden. Want een keer te hard op de eitjes leunen en de opdracht is mislukt....
  donderdag 8 september 2005 @ 01:31:17 #277
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30376432
quote:
Op donderdag 8 september 2005 01:27 schreef MaJo het volgende:
Als Ingrid of Menno naar de wc moet, moeten de sokken dan weer aan en worden ze dan naar de wc gedragen? Want in de opdracht stond toch dat de sokken niet aan hoeven tijdens het douchen of de wc? Of mogen ze zich niet zelfstandig verplaatsen richting wc? Beetje vreemd dan die uitzondering van de wc, want om ze nou bij de wc uit te trekken heeft ook niet zo veel meer zin... Beetje wazig verhaal misschien, ben nogal gaar
Als ze zich in bed, toilet of douche bevinden mogen de sokken uit. Het hoeft dus niet maar mag wel! Daarbuiten moeten ze aan zijn met de eieren er onder! Dit is dus mijn visie op de opdracht!
  Moderator donderdag 8 september 2005 @ 01:31:59 #278
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_30376442
quote:
Op donderdag 8 september 2005 01:30 schreef Kolomo het volgende:

[..]

Zo gauw ze het bed verlaten moeten ze aan, dus oook voor dat stukje naar de wc. Op de wc zelf houdt Ingrid ze dacht ik aan, Menno weet ik niet. Maar als Menno staand wil plassen kan hij ze maar beter uittrekken denk ik zo Of als ze wegens bepaalde behoeften wat langer op het toilet moeten verkeren en de bentjes niet zo lang in de lucht te houden. Want een keer te hard op de eitjes leunen en de opdracht is mislukt....
Dat vroeg ik me ook al af, als je 'wat meer moet doen' op de wc dan is het wel lastig met die sokken aan. Maar steeds aan en uit trekken is ook wel vervelend natuurlijk.

Maar goed, ik ga slapen Truste!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_30376458
saai saai en nog eens saai.........
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_30376459
quote:
Op donderdag 8 september 2005 01:31 schreef BBscanner het volgende:

[..]

Als ze zich in bed, toilet of douche bevinden mogen de sokken uit. Het hoeft dus niet maar mag wel! Daarbuiten moeten ze aan zijn met de eieren er onder! Dit is dus mijn visie op de opdracht!
Ingrid was al eerder ff aan 't slaapwandelen.
  donderdag 8 september 2005 @ 01:33:39 #281
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30376464
quote:
Op donderdag 8 september 2005 01:31 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook al af, als je 'wat meer moet doen' op de wc dan is het wel lastig met die sokken aan. Maar steeds aan en uit trekken is ook wel vervelend natuurlijk.

Maar goed, ik ga slapen Truste!
Truste blijf nog ff wachten op de brandweeroefening!
  donderdag 8 september 2005 @ 01:37:17 #282
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30376508
quote:
Op donderdag 8 september 2005 01:33 schreef wickie het volgende:
saai saai en nog eens saai.........
Was jalla ermaar dan hadden we daar op kunnen kankeren!
(geeft niet hoor die interpuntie... begin zelf ook een beetje paranoia... )
pi_30376518
quote:
Op donderdag 8 september 2005 01:33 schreef BBscanner het volgende:

[..]

Truste blijf nog ff wachten op de brandweeroefening!
Haha, echt waar? ik ga zo wel eens pitten denk ik. Gisteren wachten op roel waarvan verwacht werd dat die iets ging doen: gebeurde niet... Niet dat ik puur daarvoor nog online was, maar het was toch leuk geweest als...
Dus die brandweeroefening... ach dat lezen we morgen dan wel. Tenzij het binnen nu en een half uurtje ofzo gebeurt, maar dat zal wel niet...
pi_30376533
quote:
Op donderdag 8 september 2005 01:37 schreef BBscanner het volgende:

[..]

Was jalla ermaar dan hadden we daar op kunnen kankeren!
(geeft niet hoor die interpuntie... begin zelf ook een beetje paranoia... )
Soms wil je ff snel wat kwijt en dan schieten er wat hoofdlettertjes bij in enzo
Maar hij had er uberhaupt nog nooit van gehoord geloof ik
pi_30376540
Ik hoop echt dat BB morgen weer een beetje alcohol in de groep gooit, dit is echt te saai voor woorden.
Recht is iets kroms wat verbogen is
pi_30376566
Die jalla gast spoorde gewoon niet, rare opmerkingen die ik niet kon plaatsen, rare gedachtengangen, na 500x nog niet kunnen quoten en ga zo maar door.....
pi_30376576
Ik denk dat ze morgen met het brandalarm wakker worden gemaakt. en dan binnen 5 min buiten moeten staan.
pi_30376583
Jaja, er is weer iemadn wakker, tanja? Zag het alleen op de rug en dan zie je die buik niet zo goed...
  donderdag 8 september 2005 @ 01:44:16 #289
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30376586
quote:
Op donderdag 8 september 2005 01:39 schreef Kolomo het volgende:

[..]

Soms wil je ff snel wat kwijt en dan schieten er wat hoofdlettertjes bij in enzo
Maar hij had er uberhaupt nog nooit van gehoord geloof ik
Nee, die laptekst die hij vandaag poste zonder enige punt, komma of hoofdletter was behoorlijk vaag. Zit regelmatig op geenstijl en daar had je een tijdje ook een figuur..(ben ze naam ff kwijt)...die nooit enige vorm van interpunctie gebruikte. Deze persoon poste ook altijd zeer vreemd leek wel een beetje op die jalla.
pi_30376590
Jah, tis tanja. Maakt wat drinkbaars, kan niet zien wat.
pi_30376591
Tanja wakker.
pi_30376595
heej actie in het huis, Tanja is opgestaan en gaat iets drinken of zoiets.
  donderdag 8 september 2005 @ 01:45:36 #293
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30376598
quote:
Op donderdag 8 september 2005 01:42 schreef wickie het volgende:
Die jalla gast spoorde gewoon niet, rare opmerkingen die ik niet kon plaatsen, rare gedachtengangen, na 500x nog niet kunnen quoten en ga zo maar door.....
Nogmaals sorry Jij ben niet de jalla!
pi_30376605
IK vraag me af, heeft ze zich weer aangekleed of ligt ze met kleren aan in bed?
  donderdag 8 september 2005 @ 01:48:04 #295
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30376622
quote:
Op donderdag 8 september 2005 01:44 schreef BBscanner het volgende:

[..]

Nee, die laptekst die hij vandaag poste zonder enige punt, komma of hoofdletter was behoorlijk vaag. Zit regelmatig op geenstijl en daar had je een tijdje ook een figuur..(ben ze naam ff kwijt)...die nooit enige vorm van interpunctie gebruikte. Deze persoon poste ook altijd zeer vreemd leek wel een beetje op die jalla.
Spellingsfoeten kan ik heel goed hebben, maak ik zelf ook geregeld maar het verhaal (de verhalen eigenlijk) waren zo moeilijk te lezen dat ik het op het laatst maar oversloeg

WAT HOORDE IK DAAR????????????
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_30376632
En ze rookt weer natuurlijk.
  donderdag 8 september 2005 @ 01:49:38 #297
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30376642
quote:
Op donderdag 8 september 2005 01:46 schreef Sealord het volgende:
IK vraag me af, heeft ze zich weer aangekleed of ligt ze met kleren aan in bed?
Ze heeft niet zoveel kleding...ze draag haar nachtgoed dus ook overdag en anderom!
btw horen jullie ook van die rare fax piepjes over de audio streams?)
  donderdag 8 september 2005 @ 01:49:50 #298
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30376648
Ik hoor toch af en toe een geluidje, een soort pingeltje! Echt waar!! (geluid in de koptelefoon staat erg hard )

Ben ik de enige??????????
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_30376649
quote:
Op donderdag 8 september 2005 01:45 schreef BBscanner het volgende:

[..]

Nogmaals sorry Jij ben niet de jalla!
excuses al 20 posts eerder geaccepteerd.

Wat hoor ik toch voor rare geluiden?
pi_30376652
wat ligt dat been van Roel vreemd gedraaid
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')