Zo gauw ze het bed verlaten moeten ze aan, dus oook voor dat stukje naar de wc. Op de wc zelf houdt Ingrid ze dacht ik aan, Menno weet ik niet. Maar als Menno staand wil plassen kan hij ze maar beter uittrekken denk ik zoquote:Op donderdag 8 september 2005 01:27 schreef MaJo het volgende:
Als Ingrid of Menno naar de wc moet, moeten de sokken dan weer aan en worden ze dan naar de wc gedragen? Want in de opdracht stond toch dat de sokken niet aan hoeven tijdens het douchen of de wc? Of mogen ze zich niet zelfstandig verplaatsen richting wc? Beetje vreemd dan die uitzondering van de wc, want om ze nou bij de wc uit te trekken heeft ook niet zo veel meer zin... Beetje wazig verhaal misschien, ben nogal gaar
Als ze zich in bed, toilet of douche bevinden mogen de sokken uit. Het hoeft dus niet maar mag wel! Daarbuiten moeten ze aan zijn met de eieren er onder! Dit is dus mijn visie op de opdracht!quote:Op donderdag 8 september 2005 01:27 schreef MaJo het volgende:
Als Ingrid of Menno naar de wc moet, moeten de sokken dan weer aan en worden ze dan naar de wc gedragen? Want in de opdracht stond toch dat de sokken niet aan hoeven tijdens het douchen of de wc? Of mogen ze zich niet zelfstandig verplaatsen richting wc? Beetje vreemd dan die uitzondering van de wc, want om ze nou bij de wc uit te trekken heeft ook niet zo veel meer zin... Beetje wazig verhaal misschien, ben nogal gaar
Dat vroeg ik me ook al af, als je 'wat meer moet doen' op de wc dan is het wel lastig met die sokken aan. Maar steeds aan en uit trekken is ook wel vervelend natuurlijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:30 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Zo gauw ze het bed verlaten moeten ze aan, dus oook voor dat stukje naar de wc. Op de wc zelf houdt Ingrid ze dacht ik aan, Menno weet ik niet. Maar als Menno staand wil plassen kan hij ze maar beter uittrekken denk ik zoOf als ze wegens bepaalde behoeften wat langer op het toilet moeten verkeren en de bentjes niet zo lang in de lucht te houden. Want een keer te hard op de eitjes leunen en de opdracht is mislukt....
Ingrid was al eerder ff aan 't slaapwandelen.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:31 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Als ze zich in bed, toilet of douche bevinden mogen de sokken uit. Het hoeft dus niet maar mag wel! Daarbuiten moeten ze aan zijn met de eieren er onder! Dit is dus mijn visie op de opdracht!
Trustequote:Op donderdag 8 september 2005 01:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af, als je 'wat meer moet doen' op de wc dan is het wel lastig met die sokken aan. Maar steeds aan en uit trekken is ook wel vervelend natuurlijk.
Maar goed, ik ga slapenTruste!
Was jalla ermaar dan hadden we daar op kunnen kankeren!quote:Op donderdag 8 september 2005 01:33 schreef wickie het volgende:
saai saai en nog eens saai.........
Haha, echt waar? ik ga zo wel eens pitten denk ik. Gisteren wachten op roel waarvan verwacht werd dat die iets ging doen: gebeurde niet... Niet dat ik puur daarvoor nog online was, maar het was toch leuk geweest als...quote:Op donderdag 8 september 2005 01:33 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Trusteblijf nog ff wachten op de brandweeroefening!
![]()
Soms wil je ff snel wat kwijt en dan schieten er wat hoofdlettertjes bij in enzoquote:Op donderdag 8 september 2005 01:37 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Was jalla ermaar dan hadden we daar op kunnen kankeren!![]()
(geeft niet hoor die interpuntie... begin zelf ook een beetje paranoia...)
Nee, die laptekst die hij vandaag poste zonder enige punt, komma of hoofdletter was behoorlijk vaag. Zit regelmatig op geenstijl en daar had je een tijdje ook een figuur..(ben ze naam ff kwijt)...die nooit enige vorm van interpunctie gebruikte. Deze persoon poste ook altijd zeer vreemd leek wel een beetje op die jalla.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:39 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Soms wil je ff snel wat kwijt en dan schieten er wat hoofdlettertjes bij in enzo![]()
Maar hij had er uberhaupt nog nooit van gehoord geloof ik![]()
Nogmaals sorryquote:Op donderdag 8 september 2005 01:42 schreef wickie het volgende:
Die jalla gast spoorde gewoon niet, rare opmerkingen die ik niet kon plaatsen, rare gedachtengangen, na 500x nog niet kunnen quoten en ga zo maar door.....
Spellingsfoeten kan ik heel goed hebben, maak ik zelf ook geregeld maar het verhaal (de verhalen eigenlijk)quote:Op donderdag 8 september 2005 01:44 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee, die laptekst die hij vandaag poste zonder enige punt, komma of hoofdletter was behoorlijk vaag. Zit regelmatig op geenstijl en daar had je een tijdje ook een figuur..(ben ze naam ff kwijt)...die nooit enige vorm van interpunctie gebruikte. Deze persoon poste ook altijd zeer vreemd leek wel een beetje op die jalla.
Ze heeft niet zoveel kleding...ze draag haar nachtgoed dus ook overdag en anderom!quote:Op donderdag 8 september 2005 01:46 schreef Sealord het volgende:
IK vraag me af, heeft ze zich weer aangekleed of ligt ze met kleren aan in bed?
excuses al 20 posts eerder geaccepteerd.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:45 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nogmaals sorryJij ben niet de jalla!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |