De eerste generatie werd volgens mij nog goedkoper gemaakt toen de 2G kwam, de 1e G kostte toen iets van ¤179 en de 2e dus ¤199. Daar zat ik nu ook een beetje op te hopen; de 4G iPod (zonder kleurenscherm) is nu op sommige plaatsen zoals de BCC ook goedkoper geworden.quote:Op maandag 19 september 2005 19:11 schreef Remzz het volgende:
Ik zou of 2 of 3 doen. Dock is minimaal 30 euro waard. Als je hem daar koopt en evt. (als je hem zelf niet gebruikt) weer verkoopt heb je altijd nog meer winst.
En ik weet niet zeker of er wel gestunt gaat worden of dat ze de voorraden gewoon "op" verkopen(is bij de 1ste generatie mini ook gedaan dacht ik).
Allemaal selecteren(met de muis of control a) dan slepen naar iPod van......quote:Op maandag 19 september 2005 20:00 schreef Scarface_ het volgende:
Hey ik heb een mini gekocht, maar ik snap geen reet van iTunes. Ik heb nu liedjes in m'n bibliotheek staan, hoe kan ik al m'n liedjes selecteren en die naar m'n iPod overbrengen? Thanks alvast!
Eh... hoe zat 't ook alweer...quote:Op maandag 19 september 2005 20:00 schreef Scarface_ het volgende:
Hey ik heb een mini gekocht, maar ik snap geen reet van iTunes. Ik heb nu liedjes in m'n bibliotheek staan, hoe kan ik al m'n liedjes selecteren en die naar m'n iPod overbrengen? Thanks alvast!
quote:
Top 25 most recently added?quote:Op maandag 19 september 2005 20:41 schreef Gelderland het volgende:
Kan je ook in de bibliotheek zien welke nummers er als laatst zijn toegevoegd?Ik heb er nu zo'n 2000 nummers instaan, en als ik een zooi nieuwe nummers bij gooi wil ik die graag ff 'selecteren' en in een bepaald album gooien.... Nu moet ik onderhand een half uur zoeken om ze allemaal weer bij elkaar te krijgen...
Maak een smart playlist aan met de eisen: Toegevoegd ligt in laatste 2 dagen.quote:Op maandag 19 september 2005 20:41 schreef Gelderland het volgende:
Kan je ook in de bibliotheek zien welke nummers er als laatst zijn toegevoegd?Ik heb er nu zo'n 2000 nummers instaan, en als ik een zooi nieuwe nummers bij gooi wil ik die graag ff 'selecteren' en in een bepaald album gooien.... Nu moet ik onderhand een half uur zoeken om ze allemaal weer bij elkaar te krijgen...
Beetje zinloos.quote:
Dan is je iPod gehackt door mensen met 1337infraroodbluetandtoothfirewireskills!!!!11111!11!!!1111één.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:11 schreef Tovaho het volgende:
Van het een op het andere moment staat er geen muziek meer op mijn iPod. Helemaal leeg. Kan hem dus weer helemaal vol gaan knallen.... Zijn hier mogelijkheden voor om te restoren?????
Hebben anderen hier ervaring mee???
dan zal ik me maar gevleid voelen :$quote:Op zondag 18 september 2005 19:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Die zijn leuk [afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |