Blijkbaar nietquote:Op maandag 19 september 2005 10:25 schreef Geqxon het volgende:
Zat er dan geen siliconen hoesje omheen ofzo?
Bedoel je net zoiets als op onderstaande foto?quote:Op maandag 19 september 2005 00:57 schreef Douwe het volgende:Er zit een deuk achterin mn iPod Mini
je sokje?quote:Op maandag 19 september 2005 14:10 schreef Remzz het volgende:
[..]gaaf, maar heb die van mij al weer verkocht.....
Ja ooit voor 5 euro gekocht en een paar maand geleden wou iemand er 6 euro voor gevenquote:Op maandag 19 september 2005 14:46 schreef super-muffin het volgende:
[..]
je sokje?
Ik heb er al 2 en krijg en nog 1, terwijl ik nog geen iPod heb![]()
wooowquote:Op maandag 19 september 2005 14:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja ooit voor 5 euro gekocht en een paar maand geleden wou iemand er 6 euro voor geven
Ik heb er zaterdag een gekocht. Geweldig apparaat.quote:Op maandag 19 september 2005 15:40 schreef super-muffin het volgende:
Oh ja, dikke winst natuurlijk!
Ik ga morgen een witte Nano kopen
De eerste generatie werd volgens mij nog goedkoper gemaakt toen de 2G kwam, de 1e G kostte toen iets van ¤179 en de 2e dus ¤199. Daar zat ik nu ook een beetje op te hopen; de 4G iPod (zonder kleurenscherm) is nu op sommige plaatsen zoals de BCC ook goedkoper geworden.quote:Op maandag 19 september 2005 19:11 schreef Remzz het volgende:
Ik zou of 2 of 3 doen. Dock is minimaal 30 euro waard. Als je hem daar koopt en evt. (als je hem zelf niet gebruikt) weer verkoopt heb je altijd nog meer winst.
En ik weet niet zeker of er wel gestunt gaat worden of dat ze de voorraden gewoon "op" verkopen(is bij de 1ste generatie mini ook gedaan dacht ik).
Allemaal selecteren(met de muis of control a) dan slepen naar iPod van......quote:Op maandag 19 september 2005 20:00 schreef Scarface_ het volgende:
Hey ik heb een mini gekocht, maar ik snap geen reet van iTunes. Ik heb nu liedjes in m'n bibliotheek staan, hoe kan ik al m'n liedjes selecteren en die naar m'n iPod overbrengen? Thanks alvast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |