ik heb een gamecube, laatste nintendo console die ik gekocht heb.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:34 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Jij zou nog geen Nintendo console kopen als er GTA, Halo en FF op uitkwamen, of wel
Ja, maar als hij wat nieuws uitbrengt, hoe klein het ook is, ben ik blij.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:18 schreef Koning-Afwas het volgende:
Als Iwata het flikt om te zeggen tijdens TGS dat alle Revolution info wordt vrijgegeven op de E3 2006 ga ik persoonlijk naar Japan om het uit hem te sleuren...
Aldus Seriousgamer007quote:AN EXCLUSIVE INTERVIEW COMING TO YOU OVER THE WEEKEND!
An exclusive interview will be brought to you gamers over the weekend only to be found on the SeriousGamer007 Blog!
With whom is yet to be revealed.
You dont want to miss this!
Believe!
Krijg jij mail ofzo als iemand hier post ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Seriousgamer is nep. A.u.b. negeren.
NOG PRECIES 6 DAGEN TE GAAN!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Can competitors simply copy Revolution's controller? NOA responds.
This week's question: Nintendo has stressed time and again that Revolution's most innovative element is its still-unshown controller. However, what's to stop competitors from simply copying the device?
Perrin Kaplan, vice president of marketing and corporate affairs, Nintendo of America: The entire controller will be remarkably innovative. We're working on something that truly will provide a unique gameplay experience. That's our goal -- to not only have a unique controller, but introduce a new way to enjoy games. We'll have to see if its innovation inspires others to creativity as well. And remember, we are securing the appropriate intellectual property rights for the product.
Dat zou dus op patenten neerkomen. We moeten de patenten dus goed in de gaten houden.quote:we are securing the appropriate intellectual property rights for the product.
Er zijn al een hoop patentenquote:Op zaterdag 10 september 2005 09:31 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat zou dus op patenten neerkomen. We moeten de patenten dus goed in de gaten houden.
Ik volg die blog ook.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aldus Seriousgamer007
6 dagen en 20 minuten
Hoe willen ze het dan beveiligen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:17 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Er zijn al een hoop patenten
En waarom zouden ze hem dan niet showen?
Ik denk dat er altijd wel een omweg om de patenten heen is. zoals de D-pad en het gevalletje van PlayStation. Net iets anders maar toch hetzelfde
Bijna onmogelijk...quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:18 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hoe willen ze het dan beveiligen?
Ze zullen toch ooit eens met de controller moeten komen, voor hetzelfde geld past sony zijn controller weer aan en dan is al deze heisa voor niets geweest.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bijna onmogelijk...
Daarom laten ze hem ook denk ik pas op het laatst zien...
Dat vind ik dus zo jammer he.. Nintendo is origineel brengt fantastische gameplay en MS en Sony kopieeren alleen maar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:08 schreef moomoo het volgende:
naja, dan kopieren ze het de volgende generatie wel, als het echt zo geweldig is.
wat een onzin!quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat vind ik dus zo jammer he.. Nintendo is origineel brengt fantastische gameplay en MS en Sony kopieeren alleen maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |