quote:
It's true and you know it.quote:
tja, als er wat minder kinderlijke taal gebruikt was, en er iemand was die dat echt kon weten en zou laten uitlekken, zou ik het misschien overwegen serieus te nemen.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
woow check, hij heeft z'n blog bericht verandert:
[..]
speciaal voor jou een postquote:Op donderdag 8 september 2005 10:34 schreef Erwtensoep het volgende:
hopen op een gamedemon loze topic!
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laat Gamedemon hier lekker posten johEen beetje gezonde kritiek op Nintendo mag best. Tis gewoon zo dat niet iedereen zo moet happen op alles wat er gezegd wordt
Zie je, zelfs GD gelooftquote:
ik geloof dat ik de 80 niet haal, ik geloof dat de benzine nog duurder gaat worden, en ik geloof dat kameo gaat zuigen!quote:
Quote komt uit de Edge volgens insidegamerquote:Nintendo has announced a download service for the coming Revolution console. What do you think about this? Will Treasure be a part of it?
Nintendo will come to us and ask if we want our games to be made available through this service. There is no problem with that.
Je hebt het over Gamedemon en gezonde kritiek geven op Nintendo. Dat gezonde is niet helemaal het juiste woord denk ikquote:Op donderdag 8 september 2005 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laat Gamedemon hier lekker posten johEen beetje gezonde kritiek op Nintendo mag best. Tis gewoon zo dat niet iedereen zo moet happen op alles wat er gezegd wordt
Ik heb ook steeds minder vertrouwen in het spel. Vooral toen ik de beelden zag van de Xbox 360 versie. Ziet er prachtig uit, maar de gameplay lijkt me zo suf met die puzzles en die combo-gevechten.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik geloof dat kameo gaat zuigen!
4 uur 's ochtends?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe laat was die speech ook weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |