"Has yet to be announced"quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:54 schreef Xrenity het volgende:
[..]
"Capcom and Nintendo are as close as ever, which is why it was also confirmed that what a few of us had suspected is true – Resident Evil 5 has yet to be announced for the Revolution purely because details of the system are not publicly available. There will be good news on this front, worry ye not!" -Cubed3
Wat jij wiltquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
"Has yet to be announced"
Dat betekent niet dat hij nu al aangekondigt is. Daarom kan Cubed3 of welke andere site ook niet met 100% zekerheid zeggen dat hij daadwerkelijk op de REV verschijnt, al is het zeer aannemelijk.
en dus heb ik gelijk totdat ie officieel aangekondigt wordquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
"Has yet to be announced"
Dat betekent niet dat hij nu al aangekondigt is. Daarom kan Cubed3 of welke andere site ook niet met 100% zekerheid zeggen dat hij daadwerkelijk op de REV verschijnt, al is het zeer aannemelijk.
Nee. Jij zegt dat hij defenitief niet op de Revolution komt en hem verlaten heeft voor de 360 en ps3. Ook dat is fout, aangezien er ook niet is gezegd dat hij niet op de REV komt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en dus heb ik gelijk totdat ie officieel aangekondigt word
ik zet niet neer dat ie helemaal niet naar de revo gaat , ik zeg dat ie verhuist is naar de ps3 en xbox 360.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee. Jij zegt dat hij defenitief niet op de Revolution komt en hem verlaten heeft voor de 360 en ps3. Ook dat is fout, aangezien er ook niet is gezegd dat hij niet op de REV komt.
Jammer he...
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik zet niet neer dat ie helemaal niet naar de revo gaat , ik zeg dat ie verhuist is naar de ps3 en xbox 360.
en er is geen resi 5 aangekondigt voor de revo dus zeg ik niks verkeerds
Wat zeg je hier dan? En door te zeggen dat hij verhuist, zeg je zoiezo dat hij niet op de REV komt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Leuk dat ie leon laat zien bij de revolution, leon is verhuist naar de ps3 en xbox 360, geen resi 5 voor de revo.
WoW!
welk fanboy geblaat? waar zeg ik dat de xbox 360 beter is? waar zeg ik dat de ps3 beter is?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[..]
Wat zeg je hier dan? En door te zeggen dat hij verhuist, zeg je zoiezo dat hij niet op de REV komt.
De rest van je fanboy geblaat heb ik in de ene post maar weggehaald.
Dit fanboy geblaat:quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
welk fanboy geblaat? waar zeg ik dat de xbox 360 beter is? waar zeg ik dat de ps3 beter is?
niet in dit topic iig, ik zeg alleen dat dat filmpje niet klopt
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en leuk dat ie bij de revo al die oude allang uitgemolken game characters laat zien
Believe! in mario in elke game
WoW!
waar moet je het anders over hebben?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Met dit gezever gaat deze topic de 16e niet halen (al is het wel vermakelijk)
Ik zal m'n best doenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Met dit gezever gaat deze topic de 16e niet halen (al is het wel vermakelijk)
Tegen wie heb je hetquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik durf te wedden dat als de revo wordt aangekondigt, en moddervet blijkt te zijn, uw persoontje in geen velden of wegen hier in deze topic te bekennen zal zijn.
jawel, waar rellen zijn ben ikquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik durf te wedden dat als de revo wordt aangekondigt, en moddervet blijkt te zijn, uw persoontje in geen velden of wegen hier in deze topic te bekennen zal zijn.
Zoek op google naar: Free image host.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:37 schreef Ruzbeh het volgende:
edit: kut imageshack
Imageshack geeft niet aan ieder geupload plaatje een link voor een thumbnail dacht ik.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:45 schreef Gamedemon het volgende:
of lees voor de gein het bericht is dat imageshack weergeeft en gebruik de THUMBNAIL functie
Alleen die kleine plaatjes doet hij niet, voor de rest heb je idd gelijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:50 schreef Gamedemon het volgende:
Vreemd dat ie dat bij mij wel doet, bij de kleine plaatjes mischien niet maar die mag je daarom ook hotlinken
Heb ik wel, maar 't was gewoon een plaatje die op ergens vond en hier wilde posten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zoek op google naar: Free image host.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |