Officieëel de 28e, maar ik geloof dat de FRS en Music Store hem morgen al hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wanneer ligt 'ie in de schappen?
Ik heb gelezen dat ze het niet bij Reise Reise vonden passen....maar wel te goed om te laten liggen, vandaar dus zo snel een nieuw album.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:11 schreef Nies het volgende:
Ik ben er erg blij mee. Ik snap overigens niet dat ze Rosenrot niet op Reise Reise geplaatst hebben, ik vind het een fantastisch nummer!![]()
Dat heb ik ook gelezen.... en dan nog snap ik het niet.... Grandioos nummer!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat ze het niet bij Reise Reise vonden passen....maar wel te goed om te laten liggen, vandaar dus zo snel een nieuw album.
Feuer Und Wasser klinkt ook goed.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:48 schreef teh-Rammie het volgende:
Ik heb hem ook alEn hij is geweldig
Vooral Mann Gegen Mann klinkt erg lekker.
Maar wie wil er nou minstens een paar euro teveel betalen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:12 schreef Nies het volgende:
[..]
Officieëel de 28e, maar ik geloof dat de FRS en Music Store hem morgen al hebben.
hier ook binnen gedruppeld. En idd, hilf mir vind ik de sterkste. Zal er morgenvroeg weer lekker wakker van worden in de trein...quote:
Zeker beter dan reise reise.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:03 schreef gijsje79 het volgende:
Lekkere cd.
Beter dan Reise Reise.
stirb nicht vor mir -- dont die before i do lekkere plaat.
Nee die dusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:28 schreef Viking84 het volgende:
Die van usenet is incompleet, heb ik ook al geprobeerd. Ik krijg hopelijk dit weekend de limited edition. Vampier, wat bedoel je met speciale editie? Is er nog een editie die nog specialer is dan de cd + dvd dan?
Helemaal mee eens isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |