hier ook binnen gedruppeld. En idd, hilf mir vind ik de sterkste. Zal er morgenvroeg weer lekker wakker van worden in de trein...quote:
Zeker beter dan reise reise.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:03 schreef gijsje79 het volgende:
Lekkere cd.
Beter dan Reise Reise.
stirb nicht vor mir -- dont die before i do lekkere plaat.
Nee die dusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:28 schreef Viking84 het volgende:
Die van usenet is incompleet, heb ik ook al geprobeerd. Ik krijg hopelijk dit weekend de limited edition. Vampier, wat bedoel je met speciale editie? Is er nog een editie die nog specialer is dan de cd + dvd dan?
Helemaal mee eens isquote:
Op www.herzeleid.com kan je de engelse vertalingen zien van de nummersquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:06 schreef Zombine het volgende:
Waar gaat het nummer "zerstoren" eigenlijk over? Mijn duits is niet zo geweldig. En dat stuk wat begint op 4 minuten doet me denken aan iemand die klaar komt. Vraag me toch af waar ze over zingen
Daar kijk ik ook altijd op voor de lyrics. Alleen vanmorgen stond te vertaling er nog niet op van alle nummers.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:57 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Op www.herzeleid.com kan je de engelse vertalingen zien van de nummers
Het werd ergens omschreven als brilliantly ridiculous. Dat vind ik wel een gepaste omschrijving.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet er nog echt aan wennen, vind 'm dan ook zeker nog niet beter dan Reise, Reise.
Te Quiero Puta vind ik wel echt geweldig
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het werd ergens omschreven als brilliantly ridiculous. Dat vind ik wel een gepaste omschrijving.
ik had mijn car stereo nogal hard toen ik bij een stoplicht moest stoppen waar een paar mexo's stonden... een paar hadden een dikke smile opeensquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet er nog echt aan wennen, vind 'm dan ook zeker nog niet beter dan Reise, Reise.
Te Quiero Puta vind ik wel echt geweldig
je hoeft niet tot november te wachten voor die speciale editie trouwens, want die heb ik ook alquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:13 schreef Vampier het volgende:
[..]
ik had mijn car stereo nogal hard toen ik bij een stoplicht moest stoppen waar een paar mexo's stonden... een paar hadden een dikke smile opeens![]()
![]()
Me tooquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je hoeft niet tot november te wachten voor die speciale editie trouwens, want die heb ik ook al
Het haalt 't juist een beetje op vind ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:38 schreef DjDev het volgende:
Het album is wel leuk maar ik vind dat Te Quiero Puta het album een beetje verneukt
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:59 schreef CybPraetorian het volgende:
limited editions genoeg bij de FRS gister in groningen, 19.95...
Ik woon in de USquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je hoeft niet tot november te wachten voor die speciale editie trouwens, want die heb ik ook al
komt ie daar pas in november uit? Maar jullie hebben daar in de US wél een zéér vette cover van Herzeleidquote:
Over de dwang te moeten vernietigen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:06 schreef Zombine het volgende:
Waar gaat het nummer "zerstoren" eigenlijk over? Mijn duits is niet zo geweldig. En dat stuk wat begint op 4 minuten doet me denken aan iemand die klaar komt. Vraag me toch af waar ze over zingen
als je em toch gaat kopen, kun je em in ieder geval nu vast downloaden. lekker belangrijk.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:15 schreef Killer_Mom het volgende:
afgelopen zaterdag uitvekocht.
om mijn nick name in ere te houden heb ik de eigenaar niet gewurgd. net niet. hij is iets kleiner als ik.
ik wil de orginele, uit de winkel .
nu moet ik een week of langer .
jatten op internet doe je van mindere groepen.
je was me voor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:22 schreef Dandelion het volgende:
[..]
als je em toch gaat kopen, kun je em in ieder geval nu vast downloaden. lekker belangrijk.
Ja! Ik ook! Ik vind dat inmiddels zelfs hun beste cd denk ik.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het ook maar zozo, XcUZ_Me. Bij Reise Reise was ik direct enthousiast.
Mutter was ook erg goed, maar denk daarbij nog altijd aan die frans bauer immitatie van Rob Stenders die er moeder van maaktequote:Op maandag 31 oktober 2005 09:17 schreef Isabeau het volgende:
Nou...ik vond Mutter ook verdomde goed.
Ja, is 'ie ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:17 schreef Isabeau het volgende:
Nou...ik vond Mutter ook verdomde goed.
Ik vind z'n Spaans anders ook behoorlijk beroerdquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:41 schreef Isabeau het volgende:
Maar het Engels op die cd....zo typisch een Duitser die Engels probeert te zingen. Zo klinkt het ook op de cd van Lacrimosa, vreselijk.
Nouja, de v van bijvoorbeeld "vamos" dien je uit te spreken als een zachte b en dat heeft Till nog niet helemaal in de gatenquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik spreek zelf helemaal geen Spaans en heb dus geen idee of het slecht is of niet
die was overigens wel hilarischquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
Mutter was ook erg goed, maar denk daarbij nog altijd aan die frans bauer immitatie van Rob Stenders die er moeder van maakte![]()
Ik hoop dat Mutter nooit meer geevenaard word. Het betekende destijds bijna het einde voor Rammstein.... nog zo'n crisis overleven ze denk ik niet. Ik heb liever iets mindere albums (vind persoonlijk Mutter erg sterk) dan helemaal geen albums.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:38 schreef Keijs het volgende:
Ik denk dat Mutter nooit meer geevenaard wordt persoonlijk.
Het grappige is; de Sharleen Spiteri fans moeten erg wennen aan Till en zijn duitse gebrabbel, net zoals wij moeten wennen aan het engels er tussendoor.quote:...en moet tot mijn schaamte erkennen dat ik "Stirb nicht vor mir" eigenlijk een heel mooi nummer vindal klinkt het absoluut niet Rammstein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |