Prima hierquote:Op woensdag 7 september 2005 21:58 schreef kanaiken het volgende:
[..]
het leven is goed
en met jou?
liefkopstaat de optie van bij jou en art intrekken nog open?
discriminateurquote:Op woensdag 7 september 2005 21:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo'n aap spelletje? Is meer voor jongens
Ze heeft al flink wat te verduren gehad.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
tnx
ja, het begint er weer een beetje op te lijken. Het werd tijd ook, want het is gewoon een aanslag op het lichaam op deze manier
En waar blijft de emancipatie als de minder leuke taken er niet bij genomen wordenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo'n aap spelletje? Is meer voor jongens
Des te beterquote:Op woensdag 7 september 2005 22:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Prima hier
Ja, maar dat kan pas vanaf februari. Of je moet veel heen en weer reizen![]()
het moet?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoniet had je het ermee moeten doen .![]()
Zo snel als meer dan de helft van de mannen het huishouden ook op hun schouders willen nemen,quote:Op woensdag 7 september 2005 22:02 schreef kanaiken het volgende:
[..]
En waar blijft de emancipatie als de minder leuke taken er niet bij genomen worden
Dan hebben we pas samen een huis, en dan kun je dus pas bij Arty en mij intrekkenquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo snel als meer dan de helft van de mannen het huishouden ook op hun schouders willen nemen,
bedoel dan eerlijk verdeelt tussen man en vrouw, dan kan je met dat aankomen
Hoe zag je het anders voor je ?quote:
meer dan de helft is niet eerlijk verdeeltquote:Op woensdag 7 september 2005 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo snel als meer dan de helft van de mannen het huishouden ook op hun schouders willen nemen,
bedoel dan eerlijk verdeelt tussen man en vrouw, dan kan je met dat aankomen
heb je foto'squote:Op woensdag 7 september 2005 22:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan hebben we pas samen een huis, en dan kun je dus pas bij Arty en mij intrekken![]()
hoe ik het voor me zag hou ik voor mequote:Op woensdag 7 september 2005 22:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe zag je het anders voor je ?
B komt even bij D langs en neemt K3 mee voor kus knuffel en kroel ?
p[ zich wel goed, hoewel ik erg moe ben van het gehol en gevlieg. (Amsterdam is in de spits geen pretje om van en naar het ziekenhuis te rijdenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze heeft al flink wat te verduren gehad.
Hoe is het met jou en de kinderen ?
Niet? Dan is het nog altijd minder dan wat de vrouwen doen..quote:Op woensdag 7 september 2005 22:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
meer dan de helft is niet eerlijk verdeelt
Dat wil ik toch weten, dan mail je het maarquote:Op woensdag 7 september 2005 22:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hoe ik het voor me zag hou ik voor me
welkom terugquote:
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
p[ zich wel goed, hoewel ik erg moe ben van het gehol en gevlieg. (Amsterdam is in de spits geen pretje om van en naar het ziekenhuis te rijden
ja dat lukt wel aardig (als de poezen tenminste niet om 2 uur besluiten om op mijn hoofd te gaan spelen enzoquote:Op woensdag 7 september 2005 22:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen.![]()
Je slaapt wel goed?
Alles goed?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja, low intensity hoor...
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja dat lukt wel aardig (als de poezen tenminste niet om 2 uur besluiten om op mijn hoofd te gaan spelen enzo)
Daar neem ik dan maar genoegen mee.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor zover ik er over wil praten: Ja
ze zijn wel liefquote:Op woensdag 7 september 2005 22:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ze lopen 's nachts over je heen?
Wat zijn het toch leuke beesten .
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:21 schreef Tha_T het volgende:
Zo nu even indahnesia.com evenaren en ik kan weer naar bed
Dank jequote:Op woensdag 7 september 2005 22:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar neem ik dan maar genoegen mee.![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:27 schreef Tha_T het volgende:
Kwartet dan maar?
Jij bent nu net zo hard bezig eigenlijkquote:Op woensdag 7 september 2005 22:27 schreef Tha_T het volgende:
Kwartet dan maar?
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij bent nu net zo hard bezig eigenlijk
Is pas de eerste vandaagquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:31 schreef Sjowhan het volgende:
Voor mij helemaal niet, ik ga naar me bed toe.
Ciao!
je bedoelt dat geintje met de floodprotector omzeilen?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoaaa een kwartetje op zijn tijd, dat magmaar treintjes gaan leggen a la d_h soms...
Akkoord. Daar probeer ik me dan ook verre van te houdenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoaaa een kwartetje op zijn tijd, dat magmaar treintjes gaan leggen a la d_h soms...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |