nee, goeseelstraat, het distributiecentrum.quote:
staat het bier koud?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:03 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Steek het plein ff over kiwi, dan ben je bij mij thuis
daar hou ik je aanquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:10 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Ik ben helaas niet thuis .. Zodra ik er ben zal het bier koud staan voor je.. Over 4 weken om precies te zijn
o als je het als een date ziet dan hoeft het al niet meerquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:48 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Afspraak, jooeehoooeeww, mijn eerste internetdate .. Helaas wel een kerel
hoelang ga je dat groetjes veldmuis nog volhouden veldmuis?quote:
ik vroeg me al af waarom het zo lang duurde voordat jij in dit topic verscheen... how u doin'quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:01 schreef timmeeeh het volgende:
waarom zie ik dit topique nu pas?!
breda
alleen woon ik nu in tilburg![]()
Nog wel eventjes denk ik, het meeste gezeur erover is gestopt dus binnekort zal ik ook wel stoppen, denk ik.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:57 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
hoelang ga je dat groetjes veldmuis nog volhouden veldmuis?
Groetjes,
ikbeneenkiwi
geen idee, ik zag dat het idee geopperd werd, als er genoeg animo is dan valt er wel wat te plannenquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:17 schreef timmeeeh het volgende:
wanneer is de minimeet kiwi?
daar maak je toch tijd voor vrij! tssss. mentaliteit van de jeugd van tegenwoordig...quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:22 schreef veldmuis het volgende:
Lijkt me wel aerdig. Al hek vast geen tijd.
Groetjes,
veldmuis
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:56 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik kwam gewoon voor het bier. *student*![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |