ik keek in je fotoboek, maar ik geloof niet dat ik je kenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:02 schreef veldmuis het volgende:
Allemaal mensen uit Breda zonder fotoboek dus kweetniet of ik ze ken. Misschien maar veilig zo.
Groetjes,
veldmuis
Ik ken jou ook niet...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:23 schreef joris007 het volgende:
ik keek in je fotoboek, maar ik geloof niet dat ik je ken![]()
veldmuis,
Joris
ik jou ook nietquote:
Wie beweert dat Breda een dorp isquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:32 schreef joris007 het volgende:
ik jou ook niet![]()
bewijst maar eens te meer dat Breda geen dorp is, maar een heuse stad![]()
veldmuis,
Joris
Uit het fotoboek van veldmuis:quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:23 schreef joris007 het volgende:
[..]
ik keek in je fotoboek, maar ik geloof niet dat ik je ken![]()
veldmuis,
Joris
quote:En eindhove is de mooste stad van de wereld! als ge eindhove nie ken wardere kende et leve nie wardere!
Ik ken iemand die jou kent... Telt dat ook?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:02 schreef veldmuis het volgende:
Allemaal mensen uit Breda zonder fotoboek dus kweetniet of ik ze ken. Misschien maar veilig zo.
Groetjes,
veldmuis
Tja.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:42 schreef veldmuis het volgende:
Mensen die mijn FB lezen.
Groetjes,
veldmuis
Ja, und?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja hoor, we zitten in een Breda-Adoratie-Topic;
de een heeft Oosterhout als 'ondertitel' en de ander Paris als 'signature' ...
Een kwestie van smaak, zeggen ze. Ik vind het persoonlijk ook niet lekker, doe mij maar een Hoegaarden bij Café Hoegaarden op de Grote Marktquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zit - bij wijze van experiment - aan de Guinness, momenteel...
Krachtig en donker bier...
Kolere,
wat is dat spul smerig zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |