ben je gek? nee hoor. Heel fijne rustige straat!quote:Op donderdag 8 september 2005 17:15 schreef Henk_Telefoon het volgende:
mmm, beetje zo tussen de drugs verslaafden enzo
Ja, maar ik niet...quote:Op donderdag 8 september 2005 17:17 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Woont ook in Brabantpark momenteel
hmmzquote:
Woont nog best in de buurt ook, bijna, ongeveer! *trots*quote:Op donderdag 8 september 2005 17:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als je
1. Trots bent dat vader Abraham (pierre kartner toch?) bij je in de plaats woont
terwijl
2. Diezelfde man van oorsprong niet eens uit die plaats komt
dan is het toch wel een beetje sneu... of je moet een groot smurfen fan zijn
Vader Abraham is ook eigenlijk best wel een smet voor onze verder leuke stad!quote:Op donderdag 8 september 2005 17:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als je
1. Trots bent dat vader Abraham (pierre kartner toch?) bij je in de plaats woont
terwijl
2. Diezelfde man van oorsprong niet eens uit die plaats komt
dan is het toch wel een beetje sneu... of je moet een groot smurfen fan zijn
Beverweg, over de bult (over het spoor dus) eerste afslag links en zwaaien naar me he?!quote:Op donderdag 8 september 2005 17:20 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
hmmzVertrek alleen zondag voor 5 weekjes
moet ik weer vaarwel zeggen tegen mijn mooie stad
![]()
Ik woon niet op de beverweg! je moet mijn route volgen. O, en doe de groetjes maar aan Evelien van mequote:Op donderdag 8 september 2005 17:23 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Beverweg :S .. Ik het straatje erachterJij woont in de flat waar ik nu op kij kwaarschijnlijk !!!!
wel in die straat jaquote:Op donderdag 8 september 2005 17:26 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Dus jij woont daar bij de JumboAls ik je route goed bereken
Ok, doe jij de groeten aan Koen danquote:Op donderdag 8 september 2005 17:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
wel in die straat jamaar iets dichter bij de bult
ik ken geen Koenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:31 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Ok, doe jij de groeten aan Koen dan
Doe de groetjes aan mijn ouders!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:02 schreef DubzOne het volgende:
DubzOne is een Hoge Vucht vertegenwoordiger!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |