abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31120833
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 02:02 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Dat bedoel ik Cerbie Dat hoort zo!
Ik bedoel dus niet de stadsgrenzen

[verkapte topickick, post straks wel screenshots van de stad die ik nu ga proberen ]
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_31120961

Oke.

Ga vannacht ook maar weer is proberen. En nu hoop ik niet weer dat ik het vergeet.
pi_31120987
Hoezo vannacht, moet je dan niet slapen?
pi_31121229
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 21:53 schreef Cerbie het volgende:
Bedankt, die neem ik mee

Editje: maar je hebt geen zebrapaden of de standaard gele strepen
Ik heb al wel de mod gevonden om zebrapaden donkerder te maken, maar niet om ze compleet te verwijderen
Ik heb gewoon zebrapaden hoor. Je ziet ze alleen toevallig niet op die screenshots.

En zoals je op dit onderstaande plaatje kan zien heb ik een brug over land kunnen maken. Iets dat normaal gesproken niet standaard kan via het spel kan. Via onderstaande link kan je zien het moet en welke plugins je er voor nodig hebt.

Tutorial Landbrug

En 2 screenshots uit mijn nieuwe stadje.

pi_31122766
Die landbrug

Ik heb zojuist m'n stad gedecimeerd, maar begin de plugins nu wel onder de knie te krijgen. Zonder die bank is het heel moeilijk om dit lang vol te houden.
Leuke rotonde trouwens op die screenshot
pi_31125311
Screenshot

Ik begin weer een beetje in het spel te komen, het is veel te verslavend

De werkelooshuisjes komen omdat ik de industrieregio ernaast nog wat door moet laten ontwikkelen
pi_31125717
SimCity in het Nederlands.

Het blijft een rare combinatie
pi_31126282
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 21:02 schreef Cerbie het volgende:
De werkelooshuisjes komen omdat ik de industrieregio ernaast nog wat door moet laten ontwikkelen
Ziet er goed uit hoor Maar je tactiek is niet goed.. Je ziet op je WCI vraag dat er geen Industry wordt gevraagd, maar wel Commercial. De werkloosheid zit ook bij de villa's, wat redelijk rijke mensen zijn. Waarschijnlijk zijn ze te geschoold voor Industry maar is er te weinig mogelijkheid om een beter betaalde baan te krijgen in Commercial Wealth of Commercial Offices

Nog een tipje trouwens, met Home en End kan je je blokjes draaien. Dan kan je met die schuine stukjes langs je weg alle boompjes de zelfde kant op zetten zodat ze aan beide kanten gelijk zijn

[ Bericht 15% gewijzigd door Atreidez op 02-10-2005 21:39:07 ]
Where facts are few, experts are many.
pi_31126782
Heb ik dat ergens gemist dan, ik dacht dat ik ze allemaal wel goed gedraaid had.
Commercial had ik al gezien ja, ik heb hem gewoon een jaartje laten draaien om te kijken hoe het zou worden. In de industrieregio ernaast zat ook commercieel, maar dat ga ik gewoon bij deze in doen of in een andere stad.

Edit, nog een screenshotje van dezelfde stad.

Nu snap ik alleen één ding even niet. Er is heel veel vraag naar woningen, en die kunnen gebouwd worden. Er is helemaal geen vraag naar commercie of industrie volgens de WCI (al een aantal spelmaanden zo). Toch verschijnen er werkeloosicoontjes
Misschien nog meer woongebieden aanleggen, al zou dat de werkeloosheid alleen maar vergroten lijkt me. Industrie en commerciele gebieden zijn er ook nog voldoende om op te bouwen trouwens

[ Bericht 29% gewijzigd door Cerbie op 02-10-2005 23:50:33 ]
  maandag 3 oktober 2005 @ 16:48:50 #220
67385 ROG
Go on, say it.
pi_31148425
Er gaat geen trein rijden, zelfs al heb ik twee stations?
pi_31148602
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 21:46 schreef Cerbie het volgende:

Nu snap ik alleen één ding even niet. Er is heel veel vraag naar woningen, en die kunnen gebouwd worden. Er is helemaal geen vraag naar commercie of industrie volgens de WCI (al een aantal spelmaanden zo). Toch verschijnen er werkeloosicoontjes
Misschien nog meer woongebieden aanleggen, al zou dat de werkeloosheid alleen maar vergroten lijkt me. Industrie en commerciele gebieden zijn er ook nog voldoende om op te bouwen trouwens

[[url=http://img346.imageshack.us/img346/1041/bla25pj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik zou gewoon proberen om Residental zones aan te leggen. Misschien dat op die manier de vraag naar commercie en industrie wel weer stijgt.
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:48 schreef ROG het volgende:
Er gaat geen trein rijden, zelfs al heb ik twee stations?
Worden ze wel gebruikt? Want als ze zo goed als niet gebruikt worden zie je inderdaad niks.
pi_31148852
omg ik moet echt eerder gaan slapen
Ze konden niet bij de commerciele delen komen omdat ik de weg was vergeten
pi_31148904
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:08 schreef Cerbie het volgende:
omg ik moet echt eerder gaan slapen
Ze konden niet bij de commerciele delen komen omdat ik de weg was vergeten
! Dat is echt lollig
pi_31149108
klassieke fout
Where facts are few, experts are many.
pi_31149213
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:17 schreef Atreidez het volgende:
klassieke fout
Heb ik af en toe nog weleens met de metro. Dan vergeet ik nog weleens de buizen aan te leggen.
pi_31149528
Verdomme. ben ik weer Sim City vergeten te spelen. Nu maar wel doen.
pi_31149666
heb gewoon geen tijd meer op SC te spelen heb het nu veels te druk met BG&E en Transport giant":P
pi_31149860
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:37 schreef mschol het volgende:
heb gewoon geen tijd meer op SC te spelen heb het nu veels te druk met BG&E en Transport giant":P
Overloper
pi_31151480
Ik heb trouwens ook geen last meer van allerlei grafische problemen sinds ik een nieuwe proc/moederbord heb, het speelt nu beter.
Is het mogelijk een brug te maken over een verzonken snelweg?
pi_31151618
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 18:41 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb trouwens ook geen last meer van allerlei grafische problemen sinds ik een nieuwe proc/moederbord heb, het speelt nu beter.
Is het mogelijk een brug te maken over een verzonken snelweg?
Moet met die NAM puzzelstukje wel lukken. Maar een echte brug kan als het goed is niet.
pi_31154921
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:45 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Overloper
dit gewoon in een SC4 dip
pi_31155590
Is wel jammer dat een brug niet kan eigenlijk, zou wel mooi staan Ik ben maar voor een afslag gegaan.
Deze stad is irritant, of het komt omdat er te weinig omliggende steden zijn, maar er is nooit vraag naar commercie, maar om de zoveel tijd verschijnt er boven elk rijk huis een werkeloos icoontje, dus dan leg ik weer commercie aan, gaat het even goed, zeuren ze weer.. Maar de WCI meter blijft gelijk. Ik leg wel wat commercie in m'n industriestad ernaast.
Wat screenshots trouwens

pi_31188223
En nog wat pics.

De parkeerplaats die je aan het eind van de street ziet (2e plaatje) kan je hier vinden.
pi_31188303
Leuk, die linker lijkt wel een beetje op het park dat ik vanmiddag probeerde. Wat trouwens niet goed voor je stad is, teruggaan naar godmode en op de knop verzachten klikken. (Wilde bomen hebben, vernielde hele stad)

Edit: Zojuist de 1000 pluginbestanden gepasseerd Goed voor een kleine 400MB
pi_31263527
Ken iemand mij helpe?

Als ik bij Simtropolis een regio wil downloade kan ik all1 krijg op op de 1 of andre manier alleen een .jpg-afbeelding!
pi_31265478
Je hoort ook alleen een .jpg en eventueel config.bmp te krijgen.
In de guide daar staat ook hoe je ze moet gebruiken;

Maak in mijn documenten/simcity 4/regions een nieuwe map met hoe de regio gaat heten. Daar kopieer je de .jpg en .bmp in. Vervolgens open je het spel, open je die regio (je zal een groen vlak land krijgen).
Dan doe je ctrl/r/alt/shift tegelijk inhouden, selecteer je de .jpg in de map van de regio en is ie ~20min bezig met steden maken. Niet onderbreken of een screensaver oid, dan mislukt het.
pi_31272300
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 22:15 schreef Cerbie het volgende:
Leuk, die linker lijkt wel een beetje op het park dat ik vanmiddag probeerde. Wat trouwens niet goed voor je stad is, teruggaan naar godmode en op de knop verzachten klikken. (Wilde bomen hebben, vernielde hele stad)

Edit: Zojuist de 1000 pluginbestanden gepasseerd Goed voor een kleine 400MB
hoe deel je dat in??
of flikkerje ze gewoon direct in je plugin map???
pi_31272546
Slecht. De plugins via een setup.exe kiezen meestal hun eigen map, databestanden zoals extra ordinances en vliegtuigen komen in de root, gebouwenplugins allemaal bij elkaar in de map buildings. En nog wat losse mappen met gebouwen zodat ik ze makkelijk kan verwijderen.
Voor jezelf is het handig, maar voor het spel maakt het niet veel uit denk ik. Had beter mappen kunnen maken, een enkel gebouw wissen is kut.
pi_31276111
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:57 schreef Cerbie het volgende:
Slecht. De plugins via een setup.exe kiezen meestal hun eigen map, databestanden zoals extra ordinances en vliegtuigen komen in de root, gebouwenplugins allemaal bij elkaar in de map buildings. En nog wat losse mappen met gebouwen zodat ik ze makkelijk kan verwijderen.
Voor jezelf is het handig, maar voor het spel maakt het niet veel uit denk ik. Had beter mappen kunnen maken, een enkel gebouw wissen is kut.
je kan idd gewoon mappen (en submappen) maar je zit nog steeds idd met die setups
pi_31282105
Heeft iemand misschien link van alle plugins? (pakket) Ik ga weer overnieuw beinnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')