Ik bedoel dus niet de stadsgrenzenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik CerbieDat hoort zo!
Ik heb gewoon zebrapaden hoor. Je ziet ze alleen toevallig niet op die screenshots.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:53 schreef Cerbie het volgende:
Bedankt, die neem ik mee
Editje: maar je hebt geen zebrapaden of de standaard gele strepen
Ik heb al wel de mod gevonden om zebrapaden donkerder te maken, maar niet om ze compleet te verwijderen
Ziet er goed uit hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:02 schreef Cerbie het volgende:
De werkelooshuisjes komen omdat ik de industrieregio ernaast nog wat door moet laten ontwikkelen
Ik zou gewoon proberen om Residental zones aan te leggen. Misschien dat op die manier de vraag naar commercie en industrie wel weer stijgt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:46 schreef Cerbie het volgende:
Nu snap ik alleen één ding even niet. Er is heel veel vraag naar woningen, en die kunnen gebouwd worden. Er is helemaal geen vraag naar commercie of industrie volgens de WCI (al een aantal spelmaanden zo). Toch verschijnen er werkeloosicoontjes
Misschien nog meer woongebieden aanleggen, al zou dat de werkeloosheid alleen maar vergroten lijkt me. Industrie en commerciele gebieden zijn er ook nog voldoende om op te bouwen trouwens
[[url=http://img346.imageshack.us/img346/1041/bla25pj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Worden ze wel gebruikt? Want als ze zo goed als niet gebruikt worden zie je inderdaad niks.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:48 schreef ROG het volgende:
Er gaat geen trein rijden, zelfs al heb ik twee stations?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:08 schreef Cerbie het volgende:
omg ik moet echt eerder gaan slapen
Ze konden niet bij de commerciele delen komen omdat ik de weg was vergeten
Heb ik af en toe nog weleens met de metro. Dan vergeet ik nog weleens de buizen aan te leggen.quote:
Overloperquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:37 schreef mschol het volgende:
heb gewoon geen tijd meer op SC te spelen heb het nu veels te druk met BG&E en Transport giant":P
Moet met die NAM puzzelstukje wel lukken. Maar een echte brug kan als het goed is niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:41 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb trouwens ook geen last meer van allerlei grafische problemen sinds ik een nieuwe proc/moederbord heb, het speelt nu beter.
Is het mogelijk een brug te maken over een verzonken snelweg?
hoe deel je dat in??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:15 schreef Cerbie het volgende:
Leuk, die linker lijkt wel een beetje op het park dat ik vanmiddag probeerde. Wat trouwens niet goed voor je stad is, teruggaan naar godmode en op de knop verzachten klikken. (Wilde bomen hebben, vernielde hele stad)
Edit: Zojuist de 1000 pluginbestanden gepasseerdGoed voor een kleine 400MB
je kan idd gewoon mappen (en submappen) maar je zit nog steeds idd met die setupsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:57 schreef Cerbie het volgende:
Slecht. De plugins via een setup.exe kiezen meestal hun eigen map, databestanden zoals extra ordinances en vliegtuigen komen in de root, gebouwenplugins allemaal bij elkaar in de map buildings. En nog wat losse mappen met gebouwen zodat ik ze makkelijk kan verwijderen.
Voor jezelf is het handig, maar voor het spel maakt het niet veel uit denk ik. Had beter mappen kunnen maken, een enkel gebouw wissen is kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |