Ik neem aan dat er meer dan 25.000 Kwh wordt verbruikt? Anders is het wel raar. Maar ik heb ook weleens gehad dat ik de grote basisschool niet kreeg. Dus toen heb ik maar even gecheat en hem op die manier neergezet. En toen ik 'Quit to region with save' had gedaan en daarna de stad opnieuw laadde had ik hem wel. Dus misschien kan je dat proberen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb nu een stad met 185000 inwoners. De winst is 3 a 4000 dollar per maand.
Om aan de energiebehoefte te voldoen heb ik 6 zonne-energie centrales draaien. Eigenlijk zou ik daarmee moeten kunnen overschakelen op kernenergie, maar de optie komt nog steeds niet beschikbaar.
What to do?
Kortom, eerst je stad saven, terug gaan naar de regio en je stad opnieuw laden. Dan krijg je hem. EA heeft al eens duidelijk gemaakt dat dit een bug wasquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er meer dan 25.000 Kwh wordt verbruikt? Anders is het wel raar. Maar ik heb ook weleens gehad dat ik de grote basisschool niet kreeg. Dus toen heb ik maar even gecheat en hem op die manier neergezet. En toen ik 'Quit to region with save' had gedaan en daarna de stad opnieuw laadde had ik hem wel. Dus misschien kan je dat proberen.
Ziet er allemaal mooi uitquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:15 schreef ElmarO het volgende:
En nog wat pics van het commerciële gedeelte van Saint Pierre.
[[url=http://img207.imageshack.us/img207/4442/sc261saintpierre3gb.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img207.imageshack.us/img207/1883/sc262saintpierre8rk.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img207.imageshack.us/img207/6558/sc263saintpierre9in.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img207.imageshack.us/img207/695/sc264saintpierre4at.th.jpg]afbeelding][/URL]
En ik ben op het moment bezig met een nieuw stadje genaamd Port-au-Paix.
Jij niet alleen lees ik nuquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zelf ben ik het een beetje verleerd denk ik, het wil niet echt meer lukken![]()
Klopt, dat was de oplossing, bedankt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er meer dan 25.000 Kwh wordt verbruikt? Anders is het wel raar. Maar ik heb ook weleens gehad dat ik de grote basisschool niet kreeg. Dus toen heb ik maar even gecheat en hem op die manier neergezet. En toen ik 'Quit to region with save' had gedaan en daarna de stad opnieuw laadde had ik hem wel. Dus misschien kan je dat proberen.
Dat is juist de bedoelingquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:28 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb trouwens m'n watermod er maar eens uitgegooid. Stond nogal raar met sommige plugins en op de regiokaart kreeg ik steeds strepen met een andere kleur water tussen de steden in
quote:
ik dnk dat je dan meer naar de grafishe rekenkracht gaat kijkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:25 schreef Arjan het volgende:
Wat ik nou irritant vind is dat steden van > 500.000 inwoners zo retentraag worden.
Ik speel meestal SC op een laptop (P4@2GHz/1GB mem), wat is de vertraging van grote steden; de hoeveelheid geheugen, of de processorkracht?
Dat bedoel ik Cerbiequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:29 schreef Cerbie het volgende:
[..]Ik bedoel dat de lijnen tussen de steden niet de nieuwe kleur krijgen en dat is nogal lelijk
@Arjan, het kan ook nog de engine van het spel zelf zijn, ik had hetzelfde probleem op m'n oude pc, maar heb nu nog geen hele grote steden geprobeerd. Al zat daar wel een trage videokaart in, misschien is dat het
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:11 schreef Burning_Eye het volgende:
ik heb een trainer waarmee je je geld kan uitzetten:D
Idd. En wij willen nu alleen maar geldquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]dat vind ik niet leuk meer, zeker als je al die plugins hebt
Ach. Die is wel makkelijk. Alle rommel 'hop' van je map wegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:34 schreef Drakul het volgende:
Zowiezo vind ik cheaten om extra geld te krijgen, zoals die bankplugins, totaal geen uitdaging meer om een mooie grote regio op te zetten. Enige "cheat" plugin die ik gebruik is die Garbage Chute.
iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach. Die is wel makkelijk. Alle rommel 'hop' van je map weg
Die flats (zijn eigenlijk hotels) zijn inderdaad een plugin. Art Deco Hotelquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ziet er allemaal mooi uitDie flats met verlichte voorkanten (ook een plugin?) zijn ook leuk
Had een paar vragen, je hebt wel allemaal mooie steden, maar doe je die compleet ploppen of leg je zones aan en laat je het vervolgens zelf groeien?
En kun je een screenshot van je regio posten, ben wel benieuwd daarnaar.
Ohja, en die stoplichten/onderbroken streep op straat, welke mods zijn dat? Ik zag ze niet in het plugintopic
Zelf ben ik het een beetje verleerd denk ik, het wil niet echt meer lukken![]()
Daarom heb ik een veel betere vuilverbrander... ElmarO, wat was de naam. Ik kom er nu namelijk niet opquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:47 schreef mschol het volgende:
[..]
idd
maar je moet er wel genoeg neerzetten anders zit je nog steeds met een vuil overschot
Ik heb zo'n geocoignic ingestor oid. Flikkert de boel rechtsreeks in de kern van de aardequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Daarom heb ik een veel betere vuilverbrander... ElmarO, wat was de naam. Ik kom er nu namelijk niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |