abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30986479
Ik heb echt te lang niet meer gespeeld en ben het een beetje verleerd denk ik.
Dit is mijjn probeersel van een halfuurtje, beetje nieuwe plugins testen enzo, alleen ben ik er niet echt tevreden mee; deze zal wel richting prullenbak gaan.

Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_30986520
Vannacht ga ik weer beginnen met SC4
pi_31068992
En nog wat pics van het commerciële gedeelte van Saint Pierre.

En ik ben op het moment bezig met een nieuw stadje genaamd Port-au-Paix.
pi_31069923
ik heb een stad met 128.000 inwoners:)
pi_31071324
Ik heb nu een stad met 185000 inwoners. De winst is 3 a 4000 dollar per maand.
Om aan de energiebehoefte te voldoen heb ik 6 zonne-energie centrales draaien. Eigenlijk zou ik daarmee moeten kunnen overschakelen op kernenergie, maar de optie komt nog steeds niet beschikbaar.
What to do?
Wie dit leest is gek
pi_31071855
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb nu een stad met 185000 inwoners. De winst is 3 a 4000 dollar per maand.
Om aan de energiebehoefte te voldoen heb ik 6 zonne-energie centrales draaien. Eigenlijk zou ik daarmee moeten kunnen overschakelen op kernenergie, maar de optie komt nog steeds niet beschikbaar.
What to do?
Ik neem aan dat er meer dan 25.000 Kwh wordt verbruikt? Anders is het wel raar. Maar ik heb ook weleens gehad dat ik de grote basisschool niet kreeg. Dus toen heb ik maar even gecheat en hem op die manier neergezet. En toen ik 'Quit to region with save' had gedaan en daarna de stad opnieuw laadde had ik hem wel. Dus misschien kan je dat proberen.
pi_31072147
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:40 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik neem aan dat er meer dan 25.000 Kwh wordt verbruikt? Anders is het wel raar. Maar ik heb ook weleens gehad dat ik de grote basisschool niet kreeg. Dus toen heb ik maar even gecheat en hem op die manier neergezet. En toen ik 'Quit to region with save' had gedaan en daarna de stad opnieuw laadde had ik hem wel. Dus misschien kan je dat proberen.
Kortom, eerst je stad saven, terug gaan naar de regio en je stad opnieuw laden. Dan krijg je hem. EA heeft al eens duidelijk gemaakt dat dit een bug was
pi_31074117
quote:
Ziet er allemaal mooi uit Die flats met verlichte voorkanten (ook een plugin?) zijn ook leuk

Had een paar vragen, je hebt wel allemaal mooie steden, maar doe je die compleet ploppen of leg je zones aan en laat je het vervolgens zelf groeien?
En kun je een screenshot van je regio posten, ben wel benieuwd daarnaar.
Ohja, en die stoplichten/onderbroken streep op straat, welke mods zijn dat? Ik zag ze niet in het plugintopic

Zelf ben ik het een beetje verleerd denk ik, het wil niet echt meer lukken
pi_31074143
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 23:51 schreef Cerbie het volgende:

[..]
Jij niet alleen lees ik nu
pi_31075009
Ik heb trouwens m'n watermod er maar eens uitgegooid. Stond nogal raar met sommige plugins en op de regiokaart kreeg ik steeds strepen met een andere kleur water tussen de steden in
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:50:40 #186
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_31075571
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:40 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Klopt, dat was de oplossing, bedankt.
Wie dit leest is gek
pi_31075764
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 00:28 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb trouwens m'n watermod er maar eens uitgegooid. Stond nogal raar met sommige plugins en op de regiokaart kreeg ik steeds strepen met een andere kleur water tussen de steden in
Dat is juist de bedoeling
pi_31076418
Wat ik nou irritant vind is dat steden van > 500.000 inwoners zo retentraag worden.
Ik speel meestal SC op een laptop (P4@2GHz/1GB mem), wat is de vertraging van grote steden; de hoeveelheid geheugen, of de processorkracht?
pi_31076484
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 00:58 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Dat is juist de bedoeling
Ik bedoel dat de lijnen tussen de steden niet de nieuwe kleur krijgen en dat is nogal lelijk

@Arjan, het kan ook nog de engine van het spel zelf zijn, ik had hetzelfde probleem op m'n oude pc, maar heb nu nog geen hele grote steden geprobeerd. Al zat daar wel een trage videokaart in, misschien is dat het
pi_31077066
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 01:25 schreef Arjan het volgende:
Wat ik nou irritant vind is dat steden van > 500.000 inwoners zo retentraag worden.
Ik speel meestal SC op een laptop (P4@2GHz/1GB mem), wat is de vertraging van grote steden; de hoeveelheid geheugen, of de processorkracht?
ik dnk dat je dan meer naar de grafishe rekenkracht gaat kijken
bij zulke enorme steden zal ik altijkd zovber mogelijk zijn ingezoemd wanneer ik ga scrollen...
anders trekt me videokaart het niet (1.92ghz/1,25GB ram)
pi_31077096
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 01:29 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Ik bedoel dat de lijnen tussen de steden niet de nieuwe kleur krijgen en dat is nogal lelijk

@Arjan, het kan ook nog de engine van het spel zelf zijn, ik had hetzelfde probleem op m'n oude pc, maar heb nu nog geen hele grote steden geprobeerd. Al zat daar wel een trage videokaart in, misschien is dat het
Dat bedoel ik Cerbie Dat hoort zo!
pi_31078606
ik heb een trainer waarmee je je geld kan uitzetten:D
pi_31078972
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 09:11 schreef Burning_Eye het volgende:
ik heb een trainer waarmee je je geld kan uitzetten:D
dat vind ik niet leuk meer, zeker als je al die plugins hebt
pi_31080469
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 10:02 schreef mschol het volgende:

[..]

dat vind ik niet leuk meer, zeker als je al die plugins hebt
Idd. En wij willen nu alleen maar geld
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:34:24 #195
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_31082046
Zowiezo vind ik cheaten om extra geld te krijgen, zoals die bankplugins, totaal geen uitdaging meer om een mooie grote regio op te zetten. Enige "cheat" plugin die ik gebruik is die Garbage Chute.
The night hides a world, but unveils a universe
pi_31082243
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:34 schreef Drakul het volgende:
Zowiezo vind ik cheaten om extra geld te krijgen, zoals die bankplugins, totaal geen uitdaging meer om een mooie grote regio op te zetten. Enige "cheat" plugin die ik gebruik is die Garbage Chute.
Ach. Die is wel makkelijk. Alle rommel 'hop' van je map weg
pi_31082422
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:41 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Ach. Die is wel makkelijk. Alle rommel 'hop' van je map weg
idd

maar je moet er wel genoeg neerzetten anders zit je nog steeds met een vuil overschot
pi_31082501
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 23:51 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Ziet er allemaal mooi uit Die flats met verlichte voorkanten (ook een plugin?) zijn ook leuk

Had een paar vragen, je hebt wel allemaal mooie steden, maar doe je die compleet ploppen of leg je zones aan en laat je het vervolgens zelf groeien?
En kun je een screenshot van je regio posten, ben wel benieuwd daarnaar.
Ohja, en die stoplichten/onderbroken streep op straat, welke mods zijn dat? Ik zag ze niet in het plugintopic

Die flats (zijn eigenlijk hotels) zijn inderdaad een plugin. Art Deco Hotel

Ik leg zones aan en laat het dan groeien. Dus het is soms een beetje mazzel hebben. En als ik het er goed uit vind zien maak ik ze monumentaal.

Zal ik doen.

Kan je aanwijzen op welke precies doelt Want volgens mij zie ik het even niet zo snel.
pi_31082569
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:47 schreef mschol het volgende:

[..]

idd

maar je moet er wel genoeg neerzetten anders zit je nog steeds met een vuil overschot
Daarom heb ik een veel betere vuilverbrander... ElmarO, wat was de naam. Ik kom er nu namelijk niet op
pi_31082601
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:53 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Daarom heb ik een veel betere vuilverbrander... ElmarO, wat was de naam. Ik kom er nu namelijk niet op
Ik heb zo'n geocoignic ingestor oid. Flikkert de boel rechtsreeks in de kern van de aarde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')