Overloperquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:37 schreef mschol het volgende:
heb gewoon geen tijd meer op SC te spelen heb het nu veels te druk met BG&E en Transport giant":P
Moet met die NAM puzzelstukje wel lukken. Maar een echte brug kan als het goed is niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:41 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb trouwens ook geen last meer van allerlei grafische problemen sinds ik een nieuwe proc/moederbord heb, het speelt nu beter.
Is het mogelijk een brug te maken over een verzonken snelweg?
hoe deel je dat in??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:15 schreef Cerbie het volgende:
Leuk, die linker lijkt wel een beetje op het park dat ik vanmiddag probeerde. Wat trouwens niet goed voor je stad is, teruggaan naar godmode en op de knop verzachten klikken. (Wilde bomen hebben, vernielde hele stad)
Edit: Zojuist de 1000 pluginbestanden gepasseerdGoed voor een kleine 400MB
je kan idd gewoon mappen (en submappen) maar je zit nog steeds idd met die setupsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:57 schreef Cerbie het volgende:
Slecht. De plugins via een setup.exe kiezen meestal hun eigen map, databestanden zoals extra ordinances en vliegtuigen komen in de root, gebouwenplugins allemaal bij elkaar in de map buildings. En nog wat losse mappen met gebouwen zodat ik ze makkelijk kan verwijderen.
Voor jezelf is het handig, maar voor het spel maakt het niet veel uit denk ik. Had beter mappen kunnen maken, een enkel gebouw wissen is kut.
Hoe krijg jij die kade zo mooi?! Die wil ik ook, maar ik krijg ze niet mooi rechtquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
...
En 2 screenshots uit mijn nieuwe stadje.
[[url=http://img140.imageshack.us/img140/6956/sc265portaupaix6ui.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img140.imageshack.us/img140/9195/sc266portaupaix6se.th.jpg]afbeelding][/URL]
Een kwestie van erasenquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:56 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Hoe krijg jij die kade zo mooi?! Die wil ik ook, maar ik krijg ze niet mooi recht![]()
Veel werken met de Godtools. Is een aardig werkje. Dus als je vind dat het er goed uit ziet moet je het gelijk saven. Eventueel kan je ook met losse stukjes road/street werken om het mooi egaal te krijgen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:56 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Hoe krijg jij die kade zo mooi?! Die wil ik ook, maar ik krijg ze niet mooi recht![]()
nog niet ben wel van plan die opstelling te halen weet alleen nog niet wanneer... tis allemaal nog wat prijzigquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:43 schreef Cerbie het volgende:
Soepel, een Athlon64 3000+ doet het beter dan een XP2400+
Nieuwe pc gehaald?
Met zones moet je dan ALT gebruiken. Home/End gebruik je bij bijvoorbeeld een bushalte of een energiecentrale.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:55 schreef Wokkel1982 het volgende:
Mensen, ik heb even een vraagje:
Hoe laat je, als je wilt zonen (Gebieden toewijzen) het pijltje draaien naar welke straatkant het gebouw gericht moet zijn? Iemand op GoT zei dat je de home/end key kunt gebruiken, maar als ik dat doe dan gebeurd er niets.
Alvast bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |