Dan ga je nu naar bed en is er eindelijk weer anarchie in dit subforumquote:Op woensdag 7 september 2005 23:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
^ Edit!
Ik heb hetzelfde probleem!
Dat heb ik nu ook, ik heb de hele tijd zitten lurken, is de waarheid nog niet boven tafelquote:Op woensdag 7 september 2005 23:40 schreef Gizmore het volgende:
Nu moet ik straks gaan slapen zonder de waarheid te weten':9
Slaap zachtquote:
Precies, beetje jammer.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:44 schreef brainster het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook, ik heb de hele tijd zitten lurken, is de waarheid nog niet boven tafel
Anarchie...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan ga je nu naar bed en is er eindelijk weer anarchie in dit subforum![]()
Slaap zachtquote:Op woensdag 7 september 2005 23:48 schreef ijsmeis het volgende:
Ach, waarheid.. Welke waarheid?!
Maar ijsmeis gaat nu maar eens naar bed.
Toch wel?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:48 schreef ijsmeis het volgende:
Ach, waarheid.. Welke waarheid?!
Maar ijsmeis gaat nu maar eens naar bed.
quote:
Even zien hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vertel jij nu maar eerst welke conclusier er uit dat msngesprek kwam over max aantallen posts achter elkaar per user
Dan liegt ijsmeisje! Ik open er een topic overquote:Op woensdag 7 september 2005 23:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Even zien hoor.
Edit: Ik zie net dat we het over hoeveel-posts-achter-elkaar niet hebben gehad.![]()
Of ik moet mijn chatlog nog eens doorlezen.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan liegt ijsmeisje! Ik open er een topic over
Dat vind ik ook altijd wel vervelend van editten: je moet steeds dezelfde post weer opnieuw lezenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Of ik moet mijn chatlog nog eens doorlezen.
Zucht.
*leest nog eens door*
Edit: ah ja toch wel ik zie het hier ineens op de een-na-laatste pagina.
En dan ook nog die van mij die 2 hierboven staat.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd wel vervelend van editten: je moet steeds dezelfde post weer opnieuw lezen
Dat zei ze hier net ook alquote:Op donderdag 8 september 2005 00:01 schreef Jaguarized het volgende:
IJsmeis vindt 2 onder elkaar niet zo erg, als het er maar geen 3 zijn heb ik hier.
Ja nu lees ik het wel omdat er niemand anders is, maar als het druk is heeft dat echt geen zinquote:Op donderdag 8 september 2005 00:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dan ook nog die van mij die 2 hierboven staat.![]()
Dan zit je je echt heel hysterisch te F5'en.....quote:Op donderdag 8 september 2005 00:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja nu lees ik het wel omdat er niemand anders is, maar als het druk is heeft dat echt geen zin
Ik ging er daarom ook vanuit dat, net zoals bij GCSC, dat niet echt uitmaakte als je een keer een rijtje posts achter elkaar hebt.. Maar kennelijk is dat dus wel zoquote:Op donderdag 8 september 2005 00:03 schreef Jaguarized het volgende:
En Conflict vind 1 al genoeg dus die spreken mekaar lekker tegen. Toch apart dat voor de ene SC andere regels gelden dan voor de andere.
Ach, het is nog wel beter dan ONZ en PUB qua niveau dus ik vermaak me daar welquote:Op donderdag 8 september 2005 00:07 schreef Jaguarized het volgende:
Bij GC is het helemaal apart. Daar zie je soms echt de meeste kansloze reacties voorbijkomen.
Ik doelde ook op de GCSC.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach, het is nog wel beter dan ONZ en PUB qua niveau dus ik vermaak me daar welVooral GCSC is wel goed te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |