méhn is dat gezeik nogniet afgelopen. Vries me maar weer in!quote:Op woensdag 7 september 2005 23:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
3 vind ik niet kunnen! Maar als het per ongeluk is, okay ! Dat kan gebeuren.
Maar als de 3e reactie is "Heb ik er nu 3! " dan vind ik dat dus niet kunnen.
Dat heb je sneller naarmate dat toegestane aantal lager isquote:Op woensdag 7 september 2005 23:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
3 vind ik niet kunnen! Maar als het per ongeluk is, okay ! Dat kan gebeuren.
Maar als de 3e reactie is "Heb ik er nu 3! " dan vind ik dat dus niet kunnen.
Ik lees lekker mee hoe jullie zitten te discussiëren.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:08 schreef Gizmore het volgende:
Het is wel dooie boel hier moet ik zeggen, iedereen nog op school of huiswerk maken ofzo
Ik heb t ook wel weer gehad eigenlijk, maak er maar een keer een apart topic voor aan ofzo...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:13 schreef BObNL het volgende:
[..]
méhn is dat gezeik nogniet afgelopen. Vries me maar weer in!
En me niet eens helpenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik lees lekker mee hoe jullie zitten te discussiëren.![]()
En jij kan makkelijk de edit knop gebruikenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat heb je sneller naarmate dat toegestane aantal lager isIk doe dat pas bij een kwartetje eigenlijk
Maar nogmaals: het ligt er aan of het druk is en of een topic al een tijd open is. Ook wat jij zegt van dat per ongeluk enzo, maar als ik er, zeg, 5 achter elkaar heb reageer ik ook echt wel ergens op. Hooguit met een melding dat ik een kwartetje heb ertussendoor (ín een post waar ik wel ontopic reageer)
Nee joh, ik heb met ijsmeis deze discussien vorige week al gevoerd....quote:
Dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb t ook wel weer gehad eigenlijk, maak er maar een keer een apart topic voor aan ofzo...
Kan wel ja, maar als ik ff snel wil reageren.. Net als die fotoboekknop, je kan er makkelijk komen, alleen zo kost het iets minder tijd/moeite.. Je snapt mn punt en ik begrijp die van jou ook volkomen, alleen jij vind dat bagger en ik dus nietquote:Op woensdag 7 september 2005 23:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En jij kan makkelijk de edit knop gebruiken!
indahnesia.com en een aantal anderen maar daar was ik niet bij dus kan ook niet beoordelen of t bagger was ja of neequote:Op woensdag 7 september 2005 23:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet.
Want geef toe, wie is er voor gebanned? Niemand toch?
Dus het valt wel mee. Maar waarschuwingen zijn soms blijkbaar nodig.
Had dat ff eerder gezegd, had me weer een paar minuten rust opgeleverdquote:Op woensdag 7 september 2005 23:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb met ijsmeis deze discussien vorige week al gevoerd....
Oh, ze hadden hier een ban?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
indahnesia.com en een aantal anderen maar daar was ik niet bij dus kan ook niet beoordelen of t bagger was ja of neejij kennelijk wel, maar bans worden niet besproken hier
dictatuur toch soms
Dat was meer via MSNquote:Op woensdag 7 september 2005 23:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Had dat ff eerder gezegd, had me weer een paar minuten rust opgeleverdHeb je linkje naar dat topic, dan hoef ik de discussie nu niet af te maken
-edit-
ja sorry ik weet t
Okayquote:Op woensdag 7 september 2005 23:29 schreef Jaguarized het volgende:
Lap, en daar waren er weer drie.
@ijsmeis, ja die hadden hier een ban.....
Dan heb ik daar toch iets meer van meegekregen dan jijquote:Op woensdag 7 september 2005 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, ze hadden hier een ban?
Ik heb het wel gelezen in het bantopic, maar verder weet ik er niks van![]()
[..]
Dat was meer via MSN!
Ik heb wel gezien dat ze hier een ban hadden/hebbenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan heb ik daar toch iets meer van meegekregen dan jij![]()
Via MSN, ah vandaar.. Staat dus nergens in een topic. Kun je dan even de conclusie posten, dan hebben we dat ook weer gehad
Nee over mij, maar die ene keer vergeef je me toch wel hequote:Op woensdag 7 september 2005 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay!
Ik dacht dat het nog even over GC ging!
Daar twijfel ik ook echt niet aan hoor, maar jij weet ook niet of het wel bagger was, want 5 mensen tegelijk baggeren waag ik te betwijfelenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb wel gezien dat ze hier een ban hadden/hebben!
Ik weet het niet, ik heb dat deel dus gemist.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar twijfel ik ook echt niet aan hoor, maar jij weet ook niet of het wel bagger was, want 5 mensen tegelijk baggeren waag ik te betwijfelenMeestal is het er eentje, of anders hooguit 2
Schiet je wel een heel klein beetje op? Ik probeer al de hele week op tijd naar bed te gaanquote:Op woensdag 7 september 2005 23:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb dat deel dus gemist.
Misschien dat ik het terug kan vinden, een moment!
^ Editquote:Op woensdag 7 september 2005 23:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Schiet je wel een heel klein beetje op? Ik probeer al de hele week op tijd naar bed te gaanTot nu toe dus nog zonder resultaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |