Een laptop moet je ook verdienen.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:08 schreef Imberr het volgende:
ik wil ook een laptopmaar ik krijg er pas 1 als ik 16 word
k*tmoeder
![]()
Vertel mij watquote:Op donderdag 8 september 2005 10:20 schreef TheSorrow het volgende:
Dat is dan wel gaar Gizmore,dat zij t wel krijgt en jij niet... ik heb het geld voor mn auto geleend, same met laptop, en dat heb ik allemaal al terugbetaaldRijbewijs hebben hun het complete pakket betaald, ik de resterende lessen & examens, maar dat betaal ik ze ook terug zodra ik een goede baan heb
Ik bof wat dattegaat dan best wel eigenlijk
Wees blij dat je er een krijgt.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:08 schreef Imberr het volgende:
ik wil ook een laptopmaar ik krijg er pas 1 als ik 16 word
k*tmoeder
![]()
joh, stelletje huiliesquote:Op donderdag 8 september 2005 10:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wees blij dat je er een krijgt.
Dat wordt als het goed is volgend jaar verdeeld want ik koop er 1 samen met mn broertje als die 18 is geworden (heeft die straks eerder zn rijbewijs dan ikquote:Op donderdag 8 september 2005 10:34 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb hem ook zelf betaald hoor
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:38 schreef TheSorrow het volgende:
Wat voor auto heb je ijsmeis? Foto's!
Nee ik wacht op mijn Aston Martin.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat wordt als het goed is volgend jaar verdeeld want ik koop er 1 samen met mn broertje als die 18 is geworden (heeft die straks eerder zn rijbewijs dan ik)
Trouwens: jij hebt zeker een Jaguar
Ik dacht dat het over auto's ging nu netquote:Op donderdag 8 september 2005 10:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee ik wacht op mijn Aston Martin.Een laptop kopen samen met iemand lijkt me echt irritant. Dan moet je hem de hele tijd delen enzo....
Mwah, met deze velgjes is niks misquote:Op donderdag 8 september 2005 10:41 schreef TheSorrow het volgende:
Owja, die had ik al eerder gezienLeuke velgen er gelijk onder
Als ie daadwerkelijk 950 euro kost is het een ragbakquote:Op donderdag 8 september 2005 10:44 schreef Jaguarized het volgende:
Er staat hier nog een leuke CRX met die van blingbling achterlichten voor 950 euro.
@ Gizmore: Mwoah het is een concept car, ik vind hem wel wat hebben eigenlijk.
CRX, mwa, geen idee.. Zie ik dan wel weerquote:Op donderdag 8 september 2005 10:44 schreef Jaguarized het volgende:
Er staat hier nog een leuke CRX met die van blingbling achterlichten voor 950 euro.
@ Gizmore: Mwoah het is een concept car, ik vind hem wel wat hebben eigenlijk.
@ Sorrow: Om de een of andere reden vind ik een uitlaat in het midden foeilelijk.
Hehe, misschien roest op de bekende plaatsenquote:Op donderdag 8 september 2005 10:48 schreef Jaguarized het volgende:
Geen idee of het een ragbak is, ziet er wel matigjes uit. Komt uit 1988.
[afbeelding]
[afbeelding]
[img]http://www.mediamenu.nl/images/dealer_occasions/dealer_3187/534536_lrg.jpg]/img]
Alleen die velgen.![]()
Zeker, de kleur vind ik wel weer vet daarentegen.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:49 schreef TheSorrow het volgende:
@ Jaguarized, ik vind m wel tof, smaken verschillen he
Paarse autoquote:Op donderdag 8 september 2005 10:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ik niet, ik vind hem helemaal lelijk!
Het lijkt inderdaad net een anusquote:Op donderdag 8 september 2005 10:51 schreef TheSorrow het volgende:
+ je ziet het van boven he, dan steekt ie ver uit, ik zal wel eens een foto gewoon in t gat maken
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad net een anus
Ehh, ten eerste. Ik had het over de CRX.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:52 schreef TheSorrow het volgende:
Hij was eerst blauw, hem m met mn vader samen geverfdZijdeglans
En tja ijsmeis,smaken verschillen.. die van jou is zo'n neppe CRX
![]()
Ik zou t zelf niet hoeven maar als jij er blij mee bent: mooi zo, daar gaat het om tochquote:Op donderdag 8 september 2005 10:54 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
[afbeelding]
hij deed t net niet, nu welDan nog, zie je de pijp ver uitsteken..maarja ik vind t zelf tof,daar gaat t om,boeiend wat andere mensen vinden, heb iig veel positieve reacties al gehad
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zou t zelf niet hoeven maar als jij er blij mee bent: mooi zo, daar gaat het om toch
Als ik het geld had had ik het wel geweten: NSX
[afbeelding]
Als je daar nu een foto van had en dat onder het linkje cheil in je sig zette...quote:Op donderdag 8 september 2005 10:58 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zit hier in de mediatheek bij het raam en buiten voor het raam is de fietsenstalling. Komt er zo'n enorm lekker blondje aangefietst met een kort plooirokje. Ik schat een cm of 30. Dus op een gegeven moment zij bukken.![]()
Ze staat met de rug naar mij toe dus.
Vervolgens trekt ze haar witte string even recht....
![]()
![]()
Tering!quote:Op donderdag 8 september 2005 10:58 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zit hier in de mediatheek bij het raam en buiten voor het raam is de fietsenstalling. Komt er zo'n enorm lekker blondje aangefietst met een kort plooirokje. Ik schat een cm of 30. Dus op een gegeven moment zij bukken.![]()
Ze staat met de rug naar mij toe dus.
Vervolgens trekt ze haar witte string even recht....
![]()
![]()
Dat komt gewoon door de voorkant, die is hetzelfde als van een ed9.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:59 schreef TheSorrow het volgende:
Ja, ik vind een civic op een crx lijken, een soort van wannabee
En sorry, ik d8 dat je t over mijn auto had![]()
![]()
Maar dat is een nieuwere type dus is ie gelijk ook duurderquote:Op donderdag 8 september 2005 10:59 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zou toch liever een Civic hebben met van die rondere achterlichten.
Ik vind van die bodykit de achterkant niet mooi, maar achquote:Op donderdag 8 september 2005 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
. Kut, smileypost *goede voorbeeld geven*
Ik wil er ook een!
Whehe, goed idee, maar kun je daarmee genoeg inzoomen dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:00 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga morgen dus echt mijn camera meenemen. Kennelijk zat het touwtje toch wat te strak in de bilnaad.
Cheil mên.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:02 schreef TheSorrow het volgende:
Jaguarized, hou es op met mensen opgeilen!![]()
Ach 280 pk (oud model) vind ik wel genoeg.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik vind van die bodykit de achterkant niet mooi, maar achJe kan niet alles hebben
Tot hoeveel pk zou je dat ding veilig op kunnen krikken? Schijnt lastig te zijn met een NSX
Het lijkt hier PTA wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |