Nee, hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wel meer vrouwelijke figuren onder de 18 dat bij je.![]()
![]()
Bedenkt gewoon even je eigen teksten..quote:Op woensdag 7 september 2005 19:05 schreef Jaguarized het volgende:
Edit: en nee dat laatste heb ik niet van Mo.
I dont know and i dont mindquote:Op woensdag 7 september 2005 18:20 schreef Gabry het volgende:
[..]
Waarom maakt ze het dan niet gewoon uit?
quote:
ja weet ikquote:Op woensdag 7 september 2005 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Mag dat ook al niet meer van Ome Conflict.Maar wat nou als die smiley precies de lading dekt, zoals hier het geval is?
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee die is nu dus mooi genaait![]()
>>>quote:
Dat meen je dus niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik heb trouwens medelijden met haar vriendje![]()
Hou es op met huiswerk man...je verneukt je jeugd.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:10 schreef Imberr het volgende:
ohw sh*t..ik moet ook nog huiswerk maken
![]()
Nee eigenlijk nietquote:Op woensdag 7 september 2005 19:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
>>>
[..]
Dat meen je dus niet..
Zeg maar niks meer, schat.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja weet ikmaar dan moet je maar helemaal niks zeggen ofzo
![]()
![]()
Zeg dat dan ook niet.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:15 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hou es op met huiswerk man...je verneukt je jeugd.![]()
Mensen met een verneukte jeugd, verneuken vaak ook een toekomst, dus bij deze:
Denk aan je toekomst, maak géén huiswerk!
Ik ben eten....
quote:Van afstel komt...opstel
©2003-2005 Bupatih
Wat moet jij hier eigenlijk ben je bij showchat er uitgestuurd door Dada ofzoquote:
Kijk daar kom ik toch even met een fantastisch idee!quote:Op woensdag 7 september 2005 19:10 schreef Imberr het volgende:
ohw sh*t..ik moet ook nog huiswerk maken
![]()
Sorry.quote:
Wat 'wat moet ik hier'?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat moet jij hier eigenlijk ben je bij showchat er uitgestuurd door Dada ofzo![]()
Ben jij nou user nummer 350 die achter Imberr aanlooptquote:Op woensdag 7 september 2005 19:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry.![]()
[..]
Wat 'wat moet ik hier'?
Ik mag hier toch gewoon komen.
Misschien vanwege bepaalde users die hier zijn?![]()
En nee, ik ben nergens weggestuurd.
Wáár?quote:
Misschien hè...misschien moet je gewoon eens beter lezen en niet van die voorbarige conclusie trekken.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ben jij nou user nummer 350 die achter Imberr aanloopt?
Wie is het danquote:Op woensdag 7 september 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wáár?Ik zie geen 3 posts op een rij meer hoor.
![]()
[..]
Misschien hè...misschien moet je gewoon eens beter lezen en niet van die voorbarige conclusie trekken.Succes!
*checkt fotoboek*quote:Op woensdag 7 september 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wáár?Ik zie geen 3 posts op een rij meer hoor.
![]()
[..]
Misschien hè...misschien moet je gewoon eens beter lezen en niet van die voorbarige conclusie trekken.Succes!
Wat the fuck lul jij nou weer?quote:
Ja, sorry.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
*checkt fotoboek*
Geen foto's.![]()
Trinity, duhquote:
flauw hequote:Op woensdag 7 september 2005 19:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
*checkt fotoboek*
Geen foto's.![]()
zei ik in de 1e altijdquote:Op woensdag 7 september 2005 19:15 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hou es op met huiswerk man...je verneukt je jeugd.![]()
Mensen met een verneukte jeugd, verneuken vaak ook een toekomst, dus bij deze:
Denk aan je toekomst, maak géén huiswerk!
Ik ben eten....
Ah is ELM weer aan het rellen?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat the fuck lul jij nou weer?
Dat ik hier kom vanwege bepaalde users, wil toch niet meteen zeggen dat ik "achter ze aanloop"?
Jij hebt nog veel te leren, ELM.
[..]
Ja, sorry.
Ik had ze er eerst wel instaan, maar dat genereerde zóveel views dat ik weg moest halen.
Ik heb idd nog veel te leren heb ik wel gemerkt jaquote:Op woensdag 7 september 2005 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat the fuck lul jij nou weer?
Dat ik hier kom vanwege bepaalde users, wil toch niet meteen zeggen dat ik "achter ze aanloop"?
Jij hebt nog veel te leren, ELM.
[..]
Ja, sorry.
Ik had ze er eerst wel instaan, maar dat genereerde zóveel views dat ik weg moest halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |