quote:Op woensdag 7 september 2005 17:12 schreef bemeall het volgende:
Volgens mij heeft Roel last van afkickverschijnselen!
Leuke verhalen van Roel Dido durft het niet..Roel met mij wel hoor!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:09 schreef Peter6000 het volgende:
Roel: als je paddestoelen hebt gegeten, gaat de tijd veel langzamer (of zoiets)![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heeft ie genoeg idd.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:03 schreef Showtime het volgende:
[..]
merk er niks van hoor, kerel heeft aardig wat brains
inderdaad... En zoiets kan je van tevoren ook niet altijd voorspellen.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:13 schreef Showtime het volgende:
Niet iedereen ervaart zo een paddo trip positief.
Het is fantastisch.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:13 schreef milagro het volgende:
Nou, zo'n paddo trip hoeft voor mij niet , dank u wel.
voor jou, ms, ik weet zeker dat ik doodsbang zou zijn.quote:
Roel zegt dus dat je bangheid in een schaterlach omslaatquote:Op woensdag 7 september 2005 17:17 schreef milagro het volgende:
[..]
voor jou, ms, ik weet zeker dat ik doodsbang zou zijn.
ik zie stoeptegels liever gewoon stoeptegels zijn en geen golvende in kleuren uiteenspattende sensatie.
precies, zal het zelf dan ook nooit gebruikenquote:Op woensdag 7 september 2005 17:15 schreef TRiXeS het volgende:
inderdaad... En zoiets kan je van tevoren ook niet altijd voorspellen.
nou ze klinkt meer een soor teleurgesteld, vind ik.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:17 schreef TRiXeS het volgende:
Dido is er helemaal door gefascineerd
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op woensdag 7 september 2005 17:17 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zie stoeptegels liever gewoon stoeptegels zijn en geen golvende in kleuren uiteenspattende sensatie.
Daar heb ik ook zeker respect voor. Ik wilde alleen ook aangeven dat Roel echt niet dom is omdat hij drugs gebruikt. Wat hij zegt is waar, je gaat alles vanuit een ander perspectief zien wat voor sommige mensen heel verhelderend kan werken.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |