Ja dat had ik ook heel even.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:20 schreef Darklight het volgende:
stem van ralf uit dbk?
Welke stream zie je dat dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:20 schreef Sealord het volgende:
Ralph krijgt een mandje in de DBK, kan niet zien wat erin zat.
Is hij er al weer uit??quote:Op woensdag 7 september 2005 14:20 schreef Jojogirl het volgende:
Geluid van Ralph uit de dbk, 10 seconden..."het kan 2 kanten op...
quote:
Sorry, zie hem nu eruit komenquote:
http://bb5.florisd.nl/quote:Op woensdag 7 september 2005 14:23 schreef MissBliss het volgende:
Switchen jullie steeds tussen verschillende streams ofzo? Ik had net stream 1 aanstaan, maar die liet ineens alleen een lege kamer zien
Heeft die spekbuik dat ook al verneukt!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:20 schreef cuall het volgende:
Ralph krijgt vast te horen dat zijn missie niet gaslaagd is, omdat hij Tanja heeft laten verbrenden in het huis
Ik heb altijd 3 streams open meer trekt mijn internet verbinding nietquote:Op woensdag 7 september 2005 14:23 schreef MissBliss het volgende:
Switchen jullie steeds tussen verschillende streams ofzo? Ik had net stream 1 aanstaan, maar die liet ineens alleen een lege kamer zien
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op woensdag 7 september 2005 14:23 schreef MissBliss het volgende:
Is dat het enige wat Fok kan doen?? Ze kunnen voor dit soort teksten toch een -3 krijgen en een ban voor 48 uur??quote:Op woensdag 7 september 2005 14:22 schreef Sanne het volgende:
Vriendelijk doch dringend verzoek te stoppen met het Tanja-bashen.
![]()
Ik ben geen FAn van TAnja en haar gezicht is op standje sjago gebotoxt maar dit is wel de limit dit soort opmerkingen kan je echt niet makenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar als de baby op de BBQ gaat, is het eigenlijk leuker als het nog leeft.
Kunnen ze het niet levend uit Tanja aborteren? En die cokesnol dan dichtnaaien en haar toe laten kijken? Dát zou vét zijn!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |