Aan de andere kant heb je dan schalken die als nederland er ook mijn voorkeur heeft natuurlijk dus moeilijk, moeilijk. Ik hoop alleen wel dat agassi van hewitt gaat winnen
quote:mij maakt het niet uit wie er wint, als het maar de minst-slechtspelende van de 2 is
Op vrijdag 06 september 2002 13:22 schreef speknek het volgende:
Leuk, Sjeng tegen Sampras. Niet dat ie dat wint met het uitpubliek erbij, maar toch leuk.
quote:Ach, Lendl werd ook door bijna iedereen gehaat maar won toch erg veel.
Leuk, Sjeng tegen Sampras. Niet dat ie dat wint met het uitpubliek erbij, maar toch leuk.
quote:Iemand die de halve finale kan halen, kan ook het toernooi winnen zeg ik altijd maar. Daarnaast, Agassi en Hewitt zijn in bloedvorm, dus hij mag blij zin dat ie tegen Sampras mag.
quote:Wijze uitspraken
Op vrijdag 06 september 2002 13:32 schreef Smike het volgende:[..]
Iemand die de halve finale kan halen, kan ook het toernooi winnen zeg ik altijd maar. Daarnaast, Agassi en Hewitt zijn in bloedvorm, dus hij mag blij zin dat ie tegen Sampras mag.
.
LMD
dit is een buitengewoon goede prestatie.Hopelijk kunnen de andere nederlanders ook nog een hoger niveau halen zodat nederland weer echt op de wereldkaart komt.
quote:Heb jij zijn partij tegen roddick neit gezien zeker, hij liet geen spaan heel van die jongen. Sampras is in bloedvorm
Op vrijdag 06 september 2002 20:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Goed, tegen sampras zeker niet kansloos momenteel. Sampras is duidelijk op z'n retour en speelt bijzonder wisselvallig.
quote:Laten we het hopen
Op vrijdag 06 september 2002 20:39 schreef Machiel het volgende:
Met die wisselvalligheid valt het dit tournooi erg mee zeker tegen Roddick speelde hij bijna foutloos. Natuurlijk heeft Schalken morgen meer kans dan toen Sampras alles won als langste achtereen als nummer 1. Maar Sampras is nog altijd een topspeler die je niet zomaar klopt. Als Schalken meegetrokken wordt met het niveau van Sampras zoals gister met het niveau van Gonzales heeft hij zeker een kans.
quote:Ach, Goran heeft ook een Grand Slam gewonnen.
Op vrijdag 06 september 2002 11:25 schreef Freak187 het volgende:
Toch moet hij echt een keer gaan leren hoe met de druk om te moeten gaan.
Hopelijk winnen ze allemaal!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |