Even tussendoor hoor....quote:Op woensdag 7 september 2005 18:23 schreef dvdk het volgende:
[..]
praten praten, je kunt natuurlijk lullen tot je een ons weegt maar als je degene bent die tekort komt dan is de enige oplossing: MEER neuken.
en niet: nog steeds even weinig neuken, of nog een maand of 3 blijven door lullen.
Dus heeft de andere partner de keus: Beetje meer moeite doen de ander te behagen. Of het risico lopen gecheat te worden.
Gulden middenweg bestaat niet omdat er simpelweg geen andere oplossingen zijn.
En natuurlijk is het een recht.
Een relatie waarin helemaal niet geneukt word is niet gezond toch?
Als je niet een beetje moeite wilt doen voor de ander, dan houd je gewoon niet genoeg van diegene lijkt me.
Want zeg nou zelf....5 minuutjes aan je partner spenderen...is dat nou zoveel gevraagd???
Nonses...quote:Op donderdag 8 september 2005 03:34 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Ik denk dat een relatie waarin het "vreemdgaan" officieel getolereerd wordt gewoon amper nog een liefdesrelatie is. Het is meer een "afspraak", zo van: ja, wij gaan samen verder. Een zakelijk contract dus.
Als jij je daar goed bij voelt, OK, maar ik heb toch het liefst "echte liefde", en liefde is absoluut INTOLERANT.
quote:Op donderdag 8 september 2005 09:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Even tussendoor hoor....
Dat toch maar seks geven is leuk en aardig, maar je gaat me toch niet vertellen dat jij er gewoon ok mee bent als je je zin doordramt en je vriendin daar met tegenzin met je ligt te neuken?
Dat ze een verplicht nummertje meedraait en er zelf helemaal geen lol aan beleefd, naar het plafon ligt te staren en hoopt dat het snel over is.
Lijkt mij nogal funest voor je seksleven, want ik kan me snerterig goed voorstellen dat met elke keer dat dat gebeurt je minder respect voor elkaar hebt en dat de meid in kwestie steeds minder zin in seks krijgt omdat de vorige keer dat ze "gedwongen" werd nog vers in haar geheugen staat.
Nee, geef mij maar iemand in bed die ook echt graag wil, anders hoeft het niet van mij, het is graag of niet hoor.
nee precies, uiterlijk is waar het om draait.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Prima gezegd!
Verder doet men wel erg moeilijk over sex hoor anno 2005, als je nagaat dat men eeuwen terug het woord vreemdgaan nauwelijks kende omdat dat gewoonweg normaal was!
anyway, gister zag ik een mooie sexy blondine in de supermarkt sjouwen *showen* en ik vind dat altijd wel geinig om te zien hoe de mannen erop reageren!
Nml een man bij de deur stond chaggie bij zijn winkelwagen te wachten op zijn vrouw en keek met gulzige blik naar de blondine die langs liep.
Alsof zijn vrouw dit aanvoelde stond ze plots voor zijn neus uiteraard in zijn blikveld en het was alsof zijn droombeeld opeens in duigen viel en nu kon ik me dat erg goed voorstellen, ipv een langharige blondine met blote navel stond er opeens een kortharige kortgebroekte *mannenshort*
saaie trut voor zijn neus waar hij al jaren mee getrouwd was. Ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!! Reden om vreemd te gaan ? Nee maar verdorieeeeeeeeeee
Dames, dames, blijf toch sexy en ga lekker flirten je leven lang, dat houdt je relatie alleen maar spannender!
Oeffffffffff![]()
Met andere woorden alles draait op uiterlijk?quote:Op donderdag 8 september 2005 09:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Prima gezegd!
Verder doet men wel erg moeilijk over sex hoor anno 2005, als je nagaat dat men eeuwen terug het woord vreemdgaan nauwelijks kende omdat dat gewoonweg normaal was!
anyway, gister zag ik een mooie sexy blondine in de supermarkt sjouwen *showen* en ik vind dat altijd wel geinig om te zien hoe de mannen erop reageren!
Nml een man bij de deur stond chaggie bij zijn winkelwagen te wachten op zijn vrouw en keek met gulzige blik naar de blondine die langs liep.
Alsof zijn vrouw dit aanvoelde stond ze plots voor zijn neus uiteraard in zijn blikveld en het was alsof zijn droombeeld opeens in duigen viel en nu kon ik me dat erg goed voorstellen, ipv een langharige blondine met blote navel stond er opeens een kortharige kortgebroekte *mannenshort*
saaie trut voor zijn neus waar hij al jaren mee getrouwd was. Ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!! Reden om vreemd te gaan ? Nee maar verdorieeeeeeeeeee
Dames, dames, blijf toch sexy en ga lekker flirten je leven lang, dat houdt je relatie alleen maar spannender!
Oeffffffffff![]()
Het lijkt me sterk dat vooroordelen een dermate sterke invloed hebben op de verhouding man/vrouw in leidinggevende posities. Dat van die onderzoeken, dat bedrijven met vrouwen in leidinggevende posities winstgevender zijn, heb je daar een bron van? Eerste keer nl. dat ik dat hoor.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:06 schreef innovative het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over het zakenleven, maar over opleidingen. Succesvol zijn in het zakenleven hangt, naast je eigen kwaliteiten, vooral ook af van vooroordelen. Het is nog steeds zo dat een vrouw minder kansen krijgt en minder betaald krijgt, en of dat ligt aan gebrek aan kwaliteiten? Daar zijn de meningen over verdeeld... (Evenals de onderzoeken, bedrijven met vrouwen aan de leiding blijken bijvoorbeeld grotere rendementen te behalen, maar goed).
Wat betreft het zware werk, wat moeten al die mannen dan in godesnaam op universiteiten en achter een lullig bureautje waar niet veel meer wordt gedaan dan koffie halen? Ga je dan nuttig maken, we hebben nog steeds een te kort aan lager opgeleiden die willen werken voor hun geld...
in het verkeerde topic gepost ? waar gaat dit over ?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:34 schreef Laptoptekoop het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat vooroordelen een dermate sterke invloed hebben op de verhouding man/vrouw in leidinggevende posities. Dat van die onderzoeken, dat bedrijven met vrouwen in leidinggevende posities winstgevender zijn, heb je daar een bron van? Eerste keer nl. dat ik dat hoor.
Waarom achter dat bureautje? Lijkt me duidelijk, het is geen zwaar werk en de beloning is beter.
http://vdab.be/magezine/juli05/vrouwen.shtmlquote:Op donderdag 8 september 2005 20:34 schreef Laptoptekoop het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat vooroordelen een dermate sterke invloed hebben op de verhouding man/vrouw in leidinggevende posities. Dat van die onderzoeken, dat bedrijven met vrouwen in leidinggevende posities winstgevender zijn, heb je daar een bron van? Eerste keer nl. dat ik dat hoor.
Waarom achter dat bureautje? Lijkt me duidelijk, het is geen zwaar werk en de beloning is beter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |