abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30379203
quote:
Op woensdag 7 september 2005 18:23 schreef dvdk het volgende:

[..]

praten praten, je kunt natuurlijk lullen tot je een ons weegt maar als je degene bent die tekort komt dan is de enige oplossing: MEER neuken.

en niet: nog steeds even weinig neuken, of nog een maand of 3 blijven door lullen.

Dus heeft de andere partner de keus: Beetje meer moeite doen de ander te behagen. Of het risico lopen gecheat te worden.

Gulden middenweg bestaat niet omdat er simpelweg geen andere oplossingen zijn.

En natuurlijk is het een recht.
Een relatie waarin helemaal niet geneukt word is niet gezond toch?

Als je niet een beetje moeite wilt doen voor de ander, dan houd je gewoon niet genoeg van diegene lijkt me.

Want zeg nou zelf....5 minuutjes aan je partner spenderen...is dat nou zoveel gevraagd???
Even tussendoor hoor....

Dat toch maar seks geven is leuk en aardig, maar je gaat me toch niet vertellen dat jij er gewoon ok mee bent als je je zin doordramt en je vriendin daar met tegenzin met je ligt te neuken?

Dat ze een verplicht nummertje meedraait en er zelf helemaal geen lol aan beleefd, naar het plafon ligt te staren en hoopt dat het snel over is.

Lijkt mij nogal funest voor je seksleven, want ik kan me snerterig goed voorstellen dat met elke keer dat dat gebeurt je minder respect voor elkaar hebt en dat de meid in kwestie steeds minder zin in seks krijgt omdat de vorige keer dat ze "gedwongen" werd nog vers in haar geheugen staat.

Nee, geef mij maar iemand in bed die ook echt graag wil, anders hoeft het niet van mij, het is graag of niet hoor.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_30379267
Ik vind het ook vrij vreemd dat het als egoistisch gezien wordt door de TS als een vrouwniet genoeg rekening houdt met de seksuele behoeftes van haar man (volgens hem) maar dat dat andersom kennelijk wel normaal is.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 8 september 2005 @ 09:47:34 #103
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_30379273
vreemdgaan de ergste belediging die je kan maken jegens je partner....en als je dat goedkeurt heb je een verkeerd beeld van hoe een relatie moet zijn.

[ Bericht 54% gewijzigd door mymoodfentje op 08-09-2005 09:54:05 ]
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_30379306
quote:
Op donderdag 8 september 2005 03:34 schreef Klemvast het volgende:

[..]

Ik denk dat een relatie waarin het "vreemdgaan" officieel getolereerd wordt gewoon amper nog een liefdesrelatie is. Het is meer een "afspraak", zo van: ja, wij gaan samen verder. Een zakelijk contract dus.

Als jij je daar goed bij voelt, OK, maar ik heb toch het liefst "echte liefde", en liefde is absoluut INTOLERANT.
Nonses...

Niets zakelijke afspraak, diepe, diepe liefde voor elkaar, zoveel liefde dat je de ander los durft te laten, dat je niet bang bent dat seks tussen de liefde kan komen te staan.
Ben je je ervan bewust hoeveel zekerheid er in de liefde moet zijn wil je dat kunnen doen op een goede manier(zonder dat er mensen gekwetst worden)?

Geloof me dat dat echte liefde is ipv dat seks met liefde verwart wordt.

Nu ziet iedereen dat anders, je moet niet doen waar je je niet goed bij voelt, maar het is toch wel een beetje naar dat monogame mensen nogal de neiging hebben om niet monogame mensen af te schilderen als mensen die niet echt van elkaar houden.

Dat is dus absoluut niet waar.......
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_30379354
quote:
Op donderdag 8 september 2005 09:44 schreef erodome het volgende:

[..]

Even tussendoor hoor....

Dat toch maar seks geven is leuk en aardig, maar je gaat me toch niet vertellen dat jij er gewoon ok mee bent als je je zin doordramt en je vriendin daar met tegenzin met je ligt te neuken?

Dat ze een verplicht nummertje meedraait en er zelf helemaal geen lol aan beleefd, naar het plafon ligt te staren en hoopt dat het snel over is.

Lijkt mij nogal funest voor je seksleven, want ik kan me snerterig goed voorstellen dat met elke keer dat dat gebeurt je minder respect voor elkaar hebt en dat de meid in kwestie steeds minder zin in seks krijgt omdat de vorige keer dat ze "gedwongen" werd nog vers in haar geheugen staat.

Nee, geef mij maar iemand in bed die ook echt graag wil, anders hoeft het niet van mij, het is graag of niet hoor.
Prima gezegd!

Verder doet men wel erg moeilijk over sex hoor anno 2005, als je nagaat dat men eeuwen terug het woord vreemdgaan nauwelijks kende omdat dat gewoonweg normaal was!

anyway, gister zag ik een mooie sexy blondine in de supermarkt sjouwen *showen* en ik vind dat altijd wel geinig om te zien hoe de mannen erop reageren!
Nml een man bij de deur stond chaggie bij zijn winkelwagen te wachten op zijn vrouw en keek met gulzige blik naar de blondine die langs liep.
Alsof zijn vrouw dit aanvoelde stond ze plots voor zijn neus uiteraard in zijn blikveld en het was alsof zijn droombeeld opeens in duigen viel en nu kon ik me dat erg goed voorstellen, ipv een langharige blondine met blote navel stond er opeens een kortharige kortgebroekte *mannenshort*
saaie trut voor zijn neus waar hij al jaren mee getrouwd was. Ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!! Reden om vreemd te gaan ? Nee maar verdorieeeeeeeeeee

Dames, dames, blijf toch sexy en ga lekker flirten je leven lang, dat houdt je relatie alleen maar spannender!
Oeffffffffff
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 8 september 2005 @ 09:55:34 #106
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_30379416
quote:
Op donderdag 8 september 2005 09:52 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Prima gezegd!

Verder doet men wel erg moeilijk over sex hoor anno 2005, als je nagaat dat men eeuwen terug het woord vreemdgaan nauwelijks kende omdat dat gewoonweg normaal was!

anyway, gister zag ik een mooie sexy blondine in de supermarkt sjouwen *showen* en ik vind dat altijd wel geinig om te zien hoe de mannen erop reageren!
Nml een man bij de deur stond chaggie bij zijn winkelwagen te wachten op zijn vrouw en keek met gulzige blik naar de blondine die langs liep.
Alsof zijn vrouw dit aanvoelde stond ze plots voor zijn neus uiteraard in zijn blikveld en het was alsof zijn droombeeld opeens in duigen viel en nu kon ik me dat erg goed voorstellen, ipv een langharige blondine met blote navel stond er opeens een kortharige kortgebroekte *mannenshort*
saaie trut voor zijn neus waar hij al jaren mee getrouwd was. Ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!! Reden om vreemd te gaan ? Nee maar verdorieeeeeeeeeee

Dames, dames, blijf toch sexy en ga lekker flirten je leven lang, dat houdt je relatie alleen maar spannender!
Oeffffffffff
nee precies, uiterlijk is waar het om draait.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_30379529
quote:
Op donderdag 8 september 2005 09:52 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Prima gezegd!

Oeffffffffff
Met andere woorden alles draait op uiterlijk?

Als je in een relatie aan elkanders behoefte voldoet,nieuwe dingen verzint,de ander het zo goed mogelijk naar zijn/haar zin te maken,en je een beetje normaal kleed..kom je al een heul end.
Semper Fidelis! | Altijd trouw
pi_30379585
Niet het uiterlijk opzich, maar hoe je jezelf uit...

Je hoeft er niet altijd op en top bij te lopen, maar het is gewoon goed je regelmatig lekker op te doffen voor je partner.

Loop eens alleen in een stringetje rond als hij thuiskomt bv, gewoon laten weten dat je elkaar nog waardeert op sexueel gebied.

Veel mensen zijn op ten duur geen minnaars meer van elkaar, ze zijn vader en moeder, leven samen, maar daar heb je alles mee gehad, je moet die spanning er echt zelf inhouden en dat gaat niet als je elke dag in je tuinbroek rondhobbelt waardoor elke vorm verdoezeld wordt.

En realiseer je dat je partner(of dat nu om de man of om de vrouw gaat) andere mensen aantrekkelijk zal vinden, doe daar niet zo moeilijk over.
Kijkt je partner naar een lekker ding, laat hem, zit je op een terrasje en komt er een lekkere serveerster bij je, laat hem even flirten.

Doe niet zo krampachtig, hoe strakker je de grensen zet, hoe makkelijker ze geschonden worden en als je al gigantisch op je lazer krijgt als je geflirt hebt, waarom zou je dan ook niet zoenen of zelfs meer, je zit toch al diep in de shit.

Maar geef iemand wat ruimte om te ademen en hou het zelf ook spannend, dan zal hij(of zij) je alleen maar meer waarderen en zal iemand minder snel over de scheef gaan.
pi_30398033
quote:
Op donderdag 8 september 2005 09:06 schreef innovative het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook niet over het zakenleven, maar over opleidingen. Succesvol zijn in het zakenleven hangt, naast je eigen kwaliteiten, vooral ook af van vooroordelen. Het is nog steeds zo dat een vrouw minder kansen krijgt en minder betaald krijgt, en of dat ligt aan gebrek aan kwaliteiten? Daar zijn de meningen over verdeeld... (Evenals de onderzoeken, bedrijven met vrouwen aan de leiding blijken bijvoorbeeld grotere rendementen te behalen, maar goed).

Wat betreft het zware werk, wat moeten al die mannen dan in godesnaam op universiteiten en achter een lullig bureautje waar niet veel meer wordt gedaan dan koffie halen? Ga je dan nuttig maken, we hebben nog steeds een te kort aan lager opgeleiden die willen werken voor hun geld...
Het lijkt me sterk dat vooroordelen een dermate sterke invloed hebben op de verhouding man/vrouw in leidinggevende posities. Dat van die onderzoeken, dat bedrijven met vrouwen in leidinggevende posities winstgevender zijn, heb je daar een bron van? Eerste keer nl. dat ik dat hoor.

Waarom achter dat bureautje? Lijkt me duidelijk, het is geen zwaar werk en de beloning is beter.
Would you fuck me?... I'd fuck me... I'd fuck me hard...
  zaterdag 10 september 2005 @ 07:58:19 #110
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_30445077
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:34 schreef Laptoptekoop het volgende:

[..]

Het lijkt me sterk dat vooroordelen een dermate sterke invloed hebben op de verhouding man/vrouw in leidinggevende posities. Dat van die onderzoeken, dat bedrijven met vrouwen in leidinggevende posities winstgevender zijn, heb je daar een bron van? Eerste keer nl. dat ik dat hoor.

Waarom achter dat bureautje? Lijkt me duidelijk, het is geen zwaar werk en de beloning is beter.
in het verkeerde topic gepost ? waar gaat dit over ?
  zaterdag 10 september 2005 @ 08:20:56 #111
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_30445163
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:34 schreef Laptoptekoop het volgende:

[..]

http://vdab.be/magezine/juli05/vrouwen.shtml
...as always
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')