quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:47 schreef JohnDDD het volgende:
Die Margo moet gewoon eens vooroverbuigen en dan die dikke zwarte boner in zich laten komen.
Ja, idd, zoiets dacht ik al vanaf het begin dat ze zwanger wilde wordenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jessica![]()
![]()
Oooohhhh en dan wordt ze vast zwanger en dan weet ze niet van wie het is![]()
+1 voorspelbaar
ze waren aan het tongen(vergeef mij de uitdrukking majesteit) bij de aftiteling.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:48 schreef Koningin het volgende:
Is Jessica met Doc het bed ingedoken????
Dat zag ik ook, maar dat is met de huidige technieken natuurlijk snel gefixed.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:22 schreef maril het volgende:
Cabot heeft bruine ogen die andere blauwe, trouwens de vorige cabot was het leukst
Er zijn maar twee kinderen de mooiste.......de mijne natuurlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat zag ik ook, maar dat is met de huidige technieken natuurlijk snel gefixed.
De vorige Cabot vond ik écht zo'n lelijk kind
Die vorige Cabot vond ik zon schattig en cool kindjequote:Op woensdag 8 februari 2006 17:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat zag ik ook, maar dat is met de huidige technieken natuurlijk snel gefixed.
dit was de vorige Cabot ieder zijn mening natuurlijk maar Lelijk neee toch?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moest dan elke keer aan dit plaatje denken:quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:42 schreef maril het volgende:
[..]
dit was de vorige Cabot ieder zijn mening natuurlijk maar Lelijk neee toch?
[afbeelding]
En hoe is dat afgelopen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu is er wel wat meer actie te zien
Oeh! En nu staat Margo voor z'n deur, terwijl Jessica nog binnen is.
Prachtig
Margo werd uiteindelijk weggestuurd want Jessica en Doc zijn dus met elkaar naar bed gegaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |