Als ik had moeten zeggen wie er in dat bed lag, dan had ik voor die eerste gekozen, die foto lijkt echt niet op hoe ze eruit ziet daaroquote:Op donderdag 3 november 2005 21:05 schreef Christine het volgende:
De oude Pilar (Roselyn Sanchez):
[afbeelding]
De nieuwe Pilar (Daniella Alonzo):
[afbeelding]
Uhm..geen idee..weet wel dat de actrice die Katie speelt zwanger was dus die zal binnenkort ook ff weg gaan uit de serie Als je goed kijkt zie je d'r buikje..quote:Op zondag 6 november 2005 09:30 schreef Aagje75 het volgende:
Volgens mij is lily in het echt weer zwanger en moet ze dan weer even uit de serie straks?
Dat zou ik echt niet weten.quote:Op zondag 6 november 2005 13:17 schreef Aagje75 het volgende:
ja, en wanneer gaat Emily er in de serie uit voor haar tweede kind, of is dat al geweest?
Ik kreeg zowaar medelijden met d'r... moet niet veel gekker wordenquote:Op woensdag 9 november 2005 16:38 schreef DarkElf het volgende:
oh wordt barbar blind?
Geen idee. Die kwam ineens aanzetten en wilde voor Barbara werken. Nu bljkt dat ie is geadopteerd, dus zijn biologische ouders zullen wel in Oakdale wonen. Ik gok zelfs dat hij de broer van Jennifer is, want zij vinden elkaar wel erg leuk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:42 schreef MIster911 het volgende:
Wie is die Jordan eingelijks ?
Zit in het water daar in Oakdale!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Casey heeft een megagroeispurt + verouderingsdrankje genomen?
zijn hier spoilers toegestaan zo ja wil ik hier wel antwoord op geven ik volg het nl in amerika.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:42 schreef MIster911 het volgende:
Wie is die Jordan eingelijks ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |