Ja, ik vind het ook echt sneuquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:35 schreef PM-girl het volgende:
Wat zielig voor Katie......
Wat, wat, wat?!?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:35 schreef PM-girl het volgende:
Wat zielig voor Katie......
Pilar wilde Katie vermoorden in Mikes boothuis. Alleen Pilar draaide zich even om, omdat Mike eraan kwam, en toen gooide Katie een soort van visnet over Pilar heen. Toen was er een soort van heen en weer getrek en uiteindelijk viel Pilar en daarbij viel ze in haar eigen mes, toen was ze meteen dood..quote:Op zondag 19 februari 2006 16:49 schreef Foeske het volgende:
En hoe is Pilar aan haar einde gekomen dan?
wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jessica... verder niet voorspelbaar ofzo
Ben zo heel blij: "ik ga met je het IVF-traject in!" Jessica janken en meteen mee naar het ziekenhuis om testjes te doen.quote:
Wat zei ik jequote:Op woensdag 22 februari 2006 17:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ben zo heel blij: "ik ga met je het IVF-traject in!" Jessica janken en meteen mee naar het ziekenhuis om testjes te doen.
Dokter: "Ik kan niet doorgaan met de procedure, want je bent zwanger!"
En nu is het dus de vraag... van wie! Van Doc of toch van Ben? Beetje het Carly/Jack/Mike verhaal in de herhaling.
Ik zei het ook alquote:
Het was ook zó voorspelbaarquote:
Al een week zowatquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:53 schreef maril het volgende:
Is Pilar dood
tja ik volg OWS schaatsen,maar ik heb het vrijdag en maandag gezien geen woord over gerept,.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:56 schreef JohnDDD het volgende:
atwt sucks
de enige reden dat ik dat hier kom zeggen is omdat ik veel geef om atwtquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:00 schreef Koningin het volgende:
[..]
![]()
Dan ga aub ergens anders heen
![]()
![]()
Nee..DOOL is veel beter zekerquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:37 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
de enige reden dat ik dat hier kom zeggen is omdat ik veel geef om atwt
ik keek het vroeger heel graag, in de tijd dat het nog echt een gezellige soap was
nu vind ik het saai, overtrokken soms, en ongezellig
vroeger ging holden nog met de motor door de sneeuw naar emma's boerderij, etc.
Ach, als mensen elkaar de hersens inslaan om een cartóón, dan kan allesquote:
en je had niet zoiets van: ik onderbouw mijn 'atwt sucks' standpunt meteen even in mn eerste post?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:37 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
de enige reden dat ik dat hier kom zeggen is omdat ik veel geef om atwt
ik keek het vroeger heel graag, in de tijd dat het nog echt een gezellige soap was
nu vind ik het saai, overtrokken soms, en ongezellig
vroeger ging holden nog met de motor door de sneeuw naar emma's boerderij, etc.
Bijzonder realistisch inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:46 schreef Moja het volgende:
Het moet niet gekker worden, James die met zn mobiel in de cel staat te bellen.
Ja en Alison wil éigenlijk het liefst bij Aaron zijn, anders zou ze niet zo krampachtig die ring verbergen voor hem.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:58 schreef Gstyles het volgende:
Die doktersjongen krijgt ook wat met de zus van Alley.. how predictable
Emely en Chris hebben idd al in het verleden iets met elkaar gehadquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja en Alison wil éigenlijk het liefst bij Aaron zijn, anders zou ze niet zo krampachtig die ring verbergen voor hem.
Maar, hebben Emily en dr. Hughes jr. al niet eens wat gehad saampjes? Kan me zoiets herinneren.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:59 schreef JohnDDD het volgende:
DOOL is idd ook niet geloofwaardig. Maar ik kijk DOOL ook niet op dezelfde manier als ik ATWT keek. DOOL is voor mij puur vermaak. ATWT keek ik altijd heel serieus...maar ik vind dat er veel vervelende karakters in zitten en dat het saai is geworden.
Dan zou Chris zn smaak aardig achteruit zijn gegaan.. ik vind die Alley helemaal niks..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:13 schreef Moja het volgende:
[..]
Emely en Chris hebben idd al in het verleden iets met elkaar gehad.
Ik vindt Alison en Aaron wel leuker samen trouwens.
Als jou vrouw op die leeftijd zo knap is mag je in je handjes klappen vriend! Heb je haar figuur e.d. al eens wat beter bekeken!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:25 schreef Moja het volgende:
Nou ik vind Emely nog erger met dr paardenbek![]()
Ehm, geloof niet dat ik ooit een vrouw zal willen of er moet iets heel drastisch veranderenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:40 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Als jou vrouw op die leeftijd zo knap is mag je in je handjes klappen vriend! Heb je haar figuur e.d. al eens wat beter bekeken!![]()
Ik hoop tijdelijk. Alhoewel ik vrees dat de oude doormidden is gebroken, zo dun was ze de laatste tijd.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:41 schreef PM-girl het volgende:
Is dit een tijdelijke molly of is dat al de nieuwe voor altijd?
Het is de nieuwe Molly. De oude Molly speelt nu in The Bold...quote:Op maandag 27 februari 2006 16:41 schreef PM-girl het volgende:
Is dit een tijdelijke molly of is dat al de nieuwe voor altijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wilde ik net zeggen...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:55 schreef Moja het volgende:
[..]
Ehm, geloof niet dat ik ooit een vrouw zal willen of er moet iets heel drastisch veranderen.
Ben zelf ook een vrouw namelijk. Maar je hebt wel gelijk haar figuur is zeker mooi.
Samen opgesloten in een wijnkelder, come oooonquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gelukkig zie je het niet van mijlenver aankomen dat Chris en Emily opnieuw voor elkaar gaan vallen.
Ben is zooo sneu. Na ontelbaar veel aanzoeken heeft ie eindelijk iemand zover gekregen dat ze met hem wil trouwen, belazert ze hem waar ie bijstaat. Hahaha.quote:
Ze heeft smaak denk! Ik denk dat Doc Reese (die naam alleen alquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:53 schreef tooltje het volgende:
Lucy is wel lekker.....al valt ze voor Dusty
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:24 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Het is de nieuwe Molly. De oude Molly speelt nu in The Bold...Oww man, meen je niet. Kut man, ik haat nieuwe mensen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Molly naar the Bold? Jee wat zielig
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
Ik vind het wel leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |