Ik vind hem de laatste tijd ook heel slecht acteren idd, totaal niet overtuigendquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:06 schreef Foeske het volgende:
Ik vond Chris eerst eigenlijk ook heel leuk, maar ik irriteer me zo aan z'n manier van acteren... Ik vind hem met de dag slechter worden![]()
Het maakt hem 10 jaar ouder ja,quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het nieuwe kapsel van Mike. Hij is nu weer iets meer de gladde Amerikaan helaas
.
Inderdaad, ben Kim nu ook echt zatquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:37 schreef flubub het volgende:
Ik vond Kim eerst altijd wel sympathiek, maar nu vind ik er echt zeiken..pff..
Klinkt wel grappig: 'homo gaan maken'quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:38 schreef JohnDDD het volgende:
In Amerika gaat er een gerucht dat ze Luke homo gaan maken
Ja. Pilar.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:21 schreef DarkElf het volgende:
pilar. de zus van diego toch?
Nee hoor, volgens mij is dat gewoon dezelfde als destijds.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:40 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ja. Pilar.![]()
Wel weer jammer dat óók weer een andere actrice is.![]()
Destijds hadden Mike en Pilar iets met elkaar of bijna ofzo (weet niet meer precies), maar Pilar ging naar Spanje en Mike reisde haar achterna. Ik kan me niet meer herinneren hoe die verhaallijn geëindigd is en waarom Mike terug naar Oakdale is gekomen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:00 schreef Foeske het volgende:
Ik zat net een beetje half ATWT te kijken en half te studeren, dus ik zag het einde ook maar half.
Wie was die vrouw bij Mike, die bloedde? En hoe kwam Mike daar bij uit?
Nee hoor, toch een andere actrice.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:24 schreef Barb het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens mij is dat gewoon dezelfde als destijds.
Kan nog herinneren dat zij een mooie vrouw was die aan autoracen deed. Later bleek ook dat ze het zusje was van Umberto Malzone/Diego Santana. Die man was verantwoordelijk voor een vliegtuigongeluk waarin Margo Hughes, Samantha (halfzusje van lucinda) en Damian Grimaldi ook bij betrokken waren. Maar goed Lily wilde dus Damian's dood wreken en lokte Diego in een huwelijk. Na huwelijksceremonie werd Diego doodgeknald. Exit Diego. Achteraf bleek dat Kirk hem had neergeschoten.quote:Actor History
Roselyn Sanchez (October 30th, 1996 to March 1997)
Daniella Alonzo (March 9th, 2004 to June 25th, 2004)
He wat raar! Ze kwam in beeld en ik herkende haar meteen als Pilar en ze ziet er exact hetzelfde uit als de vorige Pilar. Inclusief accent.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:07 schreef wizarddragon het volgende:
Nee hoor, toch een andere actrice.
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 november 2005 10:49 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik vind ze echt niet op elkaar lijken.![]()
Ja zie, twee druppels water. Allebei lang haar,quote:Op donderdag 3 november 2005 21:05 schreef Christine het volgende:
De oude Pilar (Roselyn Sanchez):
[afbeelding]
De nieuwe Pilar (Daniella Alonzo):
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |