wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jessica... verder niet voorspelbaar ofzo
Ben zo heel blij: "ik ga met je het IVF-traject in!" Jessica janken en meteen mee naar het ziekenhuis om testjes te doen.quote:
Wat zei ik jequote:Op woensdag 22 februari 2006 17:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ben zo heel blij: "ik ga met je het IVF-traject in!" Jessica janken en meteen mee naar het ziekenhuis om testjes te doen.
Dokter: "Ik kan niet doorgaan met de procedure, want je bent zwanger!"
En nu is het dus de vraag... van wie! Van Doc of toch van Ben? Beetje het Carly/Jack/Mike verhaal in de herhaling.
Ik zei het ook alquote:
Het was ook zó voorspelbaarquote:
Al een week zowatquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:53 schreef maril het volgende:
Is Pilar dood
tja ik volg OWS schaatsen,maar ik heb het vrijdag en maandag gezien geen woord over gerept,.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:56 schreef JohnDDD het volgende:
atwt sucks
de enige reden dat ik dat hier kom zeggen is omdat ik veel geef om atwtquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:00 schreef Koningin het volgende:
[..]
![]()
Dan ga aub ergens anders heen
![]()
![]()
Nee..DOOL is veel beter zekerquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:37 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
de enige reden dat ik dat hier kom zeggen is omdat ik veel geef om atwt
ik keek het vroeger heel graag, in de tijd dat het nog echt een gezellige soap was
nu vind ik het saai, overtrokken soms, en ongezellig
vroeger ging holden nog met de motor door de sneeuw naar emma's boerderij, etc.
Ach, als mensen elkaar de hersens inslaan om een cartóón, dan kan allesquote:
en je had niet zoiets van: ik onderbouw mijn 'atwt sucks' standpunt meteen even in mn eerste post?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:37 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
de enige reden dat ik dat hier kom zeggen is omdat ik veel geef om atwt
ik keek het vroeger heel graag, in de tijd dat het nog echt een gezellige soap was
nu vind ik het saai, overtrokken soms, en ongezellig
vroeger ging holden nog met de motor door de sneeuw naar emma's boerderij, etc.
Bijzonder realistisch inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:46 schreef Moja het volgende:
Het moet niet gekker worden, James die met zn mobiel in de cel staat te bellen.
Ja en Alison wil éigenlijk het liefst bij Aaron zijn, anders zou ze niet zo krampachtig die ring verbergen voor hem.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:58 schreef Gstyles het volgende:
Die doktersjongen krijgt ook wat met de zus van Alley.. how predictable
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |