Ze wilde Margo waarschuwen dat Tom haar zochtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:08 schreef Koningin het volgende:
Hoe komt Jessica in een keer bij Doc terecht? Of heb ik dat gemist?
Dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze wilde Margo waarschuwen dat Tom haar zocht
Omdat het een ordinaire slet is? Eerst Marshall, nu Doc. Ontrouwe bitch.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:31 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
Ze is toch bij Ben? Waarom stort ze zich ineens in de armen van Doc?
Datte. En omdat ze volgens mij niet echt van Ben houdt... De keuze werd destijds ineens veel makkelijker toen Marshall uit 't raam kieperde.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Omdat het een ordinaire slet is? Eerst Marshall, nu Doc. Ontrouwe bitch.
Ze was verdrietig toen ze Margo ging waarschuwen(voor Tom, die Margo zocht) over die bevruchtingsbehandeling en kwam toen alleen met Doc in die huurappartement te staan, Ben Wou dat ze er even mee stopte, en van het een kwam het ander ze vree met Doc voor ze er erg in had.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:31 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
Ze is toch bij Ben? Waarom stort ze zich ineens in de armen van Doc?
broertje van Katey zeker? Ik vind die Australier ook steeds iritanter worden met zn k*taccentquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:29 schreef Briejtjuh het volgende:
de enige hilarische persoon uit de soap is henry
Ik vind het prima, 't mens begon me mateloos te irriterenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:41 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Vond het trouwes wel erg snel afgedaan met Pilar! the witch is dead evrybody is happy![]()
Ja, ik vind het ook echt sneuquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:35 schreef PM-girl het volgende:
Wat zielig voor Katie......
Wat, wat, wat?!?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:35 schreef PM-girl het volgende:
Wat zielig voor Katie......
Pilar wilde Katie vermoorden in Mikes boothuis. Alleen Pilar draaide zich even om, omdat Mike eraan kwam, en toen gooide Katie een soort van visnet over Pilar heen. Toen was er een soort van heen en weer getrek en uiteindelijk viel Pilar en daarbij viel ze in haar eigen mes, toen was ze meteen dood..quote:Op zondag 19 februari 2006 16:49 schreef Foeske het volgende:
En hoe is Pilar aan haar einde gekomen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |