Het gaat niet alleen om dat ene nummer, maar ik vind haar liedjes sowieso niet leuk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Is dat de enige reden waarom je haar muziek niet waardeert? Omdat er één nummer is dat je niet goed vond?
Vind ik nogal vaag.
Begrijp me niet verkeerd, ik vond Lucies versie van Nothing else matters ook niet één van haar beste nummers (of in dit geval covers), maar dat betekent niet dat ik meteen al haar muziek hekel.
Okéquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om dat ene nummer, maar ik vind haar liedjes sowieso niet leuk.
En dat ene nummer was gewoon het toppunt.
'What you're made of' was de eerste die ik van haar hoorde. Of tenminste, hij kwam vaak langs op Skyradio en op een gegeven moment begon ik nieuwsgierig te worden wie 't zong. Verwachtte half/half dat het een oud nummer was gezien de reputatie van die zender, maar dat was 't dus niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
NEM was het eerste liedje dat ik van haar hoorde.. vanaf BI vond ik haar leuk..
'The game is won' bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kun je daar een voorbeeld van noemen? Ik heb m'n huisgenote het eerste album van Lucie gegeven voor haar verjaardag, dat knalt regelmatig door het huis.. maar titels van nummers ken ik naast de singles eigenlijk niet.
Ze komt zeker terug en ik denk niet dat dat heel lang gaat duren, ik ben bijna zeker dit jaar nog wel. Morgen treed ze overigens op voor een Skyradio showcase voor valentijnsdag.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:42 schreef Natalie het volgende:
[..]
Grmbl.. en dat mis ik allemaal weer...
Gelukkig doet ze het goed in Nederland. Ze komt vast wel weer terug. En dan sta ik vooraan voor kaartjes.
Tot die tijd moet ik het maar doen met haar nieuwe cd
Game is Won en Twisting the Chain zijn inderdaad mooie en leuke nummers. De videoclip van Game is Won is ook wel mooi en apart overigens. TTC is een nummer waarbij je als ze die live speelt echt helemaal uit je dak gaat!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
'The game is won' bijvoorbeeld.
Ik vind dat zo'n lekker nummer. Het is zo positief. Ik luister er vaak naar als ik even een zetje nodig heb.
Begin heel rustig met wat vertwijfeling, aarzelend, en dan ineens boem. Heerlijk.
'Without you' is dan weer wat melancholieker, rustiger.
En 'Twisting the chain' is ook lekker. Weer met wat meer ritme.
Toch wel m'n drie favo's van Lucies eerste album.
Gewoon in de hal van de oosterpoort, ik denk net als Maria Mena toen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar was die signeersessie dan?
Dat zijn ook mijn favorieten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:43 schreef BobbyB het volgende:
Don't Look Back is ook mooi. Van haar nieuwe album vind ik zelf onder andere Already Gone (live issie mooier), Place to Hide, Last Year en The Same Side erg mooi en natuurlijk Something About You.
Hij heeft ook veel van z'n eigen Italiaanse nummers in 't Nederlands vertaald en uitgebracht. Dat weet ik wel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:22 schreef Dichterbijer het volgende:
Als veel mensen eens wisten dat Marco Borsato ook vele covers op zijn naam had staan...
Ik vind Lucie tof
?? Zoals?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hij heeft ook veel van z'n eigen Italiaanse nummers in 't Nederlands vertaald en uitgebracht. Dat weet ik wel.
Nee, dat zal mijn mening niet doen veranderen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ze had daarvoor al hits. Moet ik haar nu gaan verdedigen? Nee toch?
Jouw mening is feitelijk onjuist.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:12 schreef Logitik het volgende:
Deze vrouw is gewoon de Nederlandse markt ingeperst door een duet op te nemen met Marco Borsato (wat ik overigens een nep en triest nummer vind)
Nep dus!
Notting else matters heb ik nooit mooi gevonden. Vond het ook erg jammer dat ie uitgebracht werd zo vlak na 'What you're made of'. Zou best eens een negatief effect gehad kunnen hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat duet met Marco Borsato vind ik trouwens ook vreselijk. We kunnen stellen dat haar covers niet geslaagd zijn en haar eigen nummers haar veel fans hebben opgeleverd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |