abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46033123
De zalen gaan meestal een uur voor aanvang open, maar pin me er niet op vast. Je kan wel binnen wachten overigens dus je hoeft geen kou te lijden en ja, een mooi plaatsje, ik denk als je er anderhalf uur voor aanvang bent (18:30 ongeveer) dat je best een mooi plaatsje hebt.

Als je echt vooraan wilt staan moet je denk ik wel eerder zijn, vorige jaar in Vredenburg waren er in ieder geval al aardig wat fans toen ik om 4 uur aan kwam en aangezien ze in dat jaar veel populairder is geworden zal het nu nog wel drukker zijn rond die tijd, maar je kan je altijd een beetje naar voren wringen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 10:31:27 #127
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46033302
Haar nieuwe cd is ook goed.
Heel anders dan die eerste. Enige nummer waar ik de Lucie van destijds tegenkwam was in Last Year en in Everytime I think of you. Maar desondanks is 't weer een pareltje van een cd.
(Un)masking for the greater good.
pi_46037508
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 10:21 schreef BobbyB het volgende:
De zalen gaan meestal een uur voor aanvang open, maar pin me er niet op vast. Je kan wel binnen wachten overigens dus je hoeft geen kou te lijden en ja, een mooi plaatsje, ik denk als je er anderhalf uur voor aanvang bent (18:30 ongeveer) dat je best een mooi plaatsje hebt.

Als je echt vooraan wilt staan moet je denk ik wel eerder zijn, vorige jaar in Vredenburg waren er in ieder geval al aardig wat fans toen ik om 4 uur aan kwam en aangezien ze in dat jaar veel populairder is geworden zal het nu nog wel drukker zijn rond die tijd, maar je kan je altijd een beetje naar voren wringen.
Ik wist niet dat ze zo populair was Ik moet tot 17 uur werken en daarna moet ik eerst nog uit eten Dus ik zal wel pas om half 8 ofzo binnen komen hobbelen, maar ik ben dan ook niet echt een fan.. Ik vind het gewoon wel leuke muziek
amokaapjeeh O+
  dinsdag 6 februari 2007 @ 19:30:03 #129
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_46049958
Morgenavond in Groningen!! Weinig 'top40' artiesten die zo in de Oosterpoort te bezichtigen zijn.. leuk!
pi_46063807
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:04 schreef Coconut het volgende:

[..]

Ik wist niet dat ze zo populair was Ik moet tot 17 uur werken en daarna moet ik eerst nog uit eten Dus ik zal wel pas om half 8 ofzo binnen komen hobbelen, maar ik ben dan ook niet echt een fan.. Ik vind het gewoon wel leuke muziek
Nou het viel me nog mee, ik was er om 5 uur en het was niet eens heel erg druk... in ieder geval niet zo druk dat je niet meer redelijk vooraan kon staan.

Het was weer een mooi optreden vanavond, morgen avond sla ik even over, iets te ver reizen naar Groningen maar donderdag de laatste keer en dan heb ik voorlopig wel genoeg Lucie gezien ! Er waren alleen wel een paar kleine probleembjes met een van de gitaristen maar ze vangen dat heel mooi op het was echt weer genieten als vanouds en niet zo half dood in zo'n stoelhangen als in Carre.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_46065790
Ik was er om iets voor 20 uur en toen zijn we bijna helemaal bovenin ergens een beetje aan de zijkant van het podium gaan zitten. Later bleek dat we precies de goede kant gekozen, want we keken gelukkig niet tegen haar rug aan als ze achter de piano zat Geluid was ook goed bovenin. Op het eind hebben we nog even beneden gestaan; was ook wel erg gaaf. De problemen met de gitaren en microfoons waren wel irritant trouwens, het leidde af. Maargoed, het was een leuk concert en Lucie Silvas is live écht goed. Leuk jurkje had ze ook aan
amokaapjeeh O+
pi_46069650
Nou, ben blij dat je d'r ook goed vind! Lucie vind ik echt een live artiest. CD is leuk, maar live is beter (daarom ga ik ook zo vaak). Ze had inderdaad een mooi jurkje aan, ben benieuwd wat ze morgen aan heeft.
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 19:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Morgenavond in Groningen!! Weinig 'top40' artiesten die zo in de Oosterpoort te bezichtigen zijn.. leuk!
Maria Mena was daar ook in december, alleen was het geluid wat slecht, je hoorde haar bijna niet zingen, denk dat dat met Lucie wel iets anders is, want die heeft een krachtige stem, die van Maria is sowieso al best wel zacht.
pi_46082101
Ik was ook zondag in Carre, echt een super mooi optreden, maar wat een saaie mensen in de zaal zeg! Iedereen bleef maar zitten en deed helemaal niet lekker mee, dat vond ik echt heel erg jammer..maar ik heb zeker wel genoten
pi_46132476
Gisteravond in 013 was echt top! Super geluid en wat een stem heeft dat mens! Geweldige uitstraling ook trouwens. Zaal was overigens erg enthousiast.
pi_46134954
Gister was de beste show van allemaal, die toegift ook met Chris en zijn mannen. Erg leuk, mooie afsluiting en jammer dat het nu voorbij is Hopelijk snel weer!
pi_46170481
Was naar haar optreden in vredenburg ze was echt super
Close up foto van haar optreden :
  dinsdag 13 februari 2007 @ 16:45:48 #137
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_46262745
Breathe In blijft heerlijk!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 16:54:12 #138
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46263039
Niet naar 't concert geweest, maar begin haar nieuwe cd wel steeds meer te waarderen. Zing ze intussen al mee. Gaat de goede kant op.
Zo herkenbaar ook, die teksten van haar.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 16:57:32 #139
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_46263178
Ja.. was er nog een FOK!ker bij het optreden in de Oosterpoort eigenlijk?
  dinsdag 13 februari 2007 @ 17:00:36 #140
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46263302
WTF, Oosterpoort? Als in: Groningen?
  dinsdag 13 februari 2007 @ 17:04:32 #141
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
  dinsdag 13 februari 2007 @ 17:04:49 #142
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46263449
Waarom wist ik dat niet???

Ik woon er vlakbij
  dinsdag 13 februari 2007 @ 17:07:34 #143
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_46263572
7 februari.. het verbaasde mij ook.. laiverd, als je het wist was je gegaan?
  dinsdag 13 februari 2007 @ 17:19:25 #144
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46264008
'k Wist van niets. Nu moet ik ook zeggen dat ik er nooit vanuit ga dat het in de buurt is. Voor mij gevoel zijn ze altijd ver weg. In dit geval dus niet.

En misschien wel. Ik was thuis immers.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 17:21:43 #145
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_46264086
Waar houd je nog meer van?

Amos Lee en Pete Murray hebben ook recent tot zeer recent in de Oosterpoort gestaan..
pi_46264250
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 17:19 schreef Natalie het volgende:
'k Wist van niets. Nu moet ik ook zeggen dat ik er nooit vanuit ga dat het in de buurt is. Voor mij gevoel zijn ze altijd ver weg. In dit geval dus niet.

En misschien wel. Ik was thuis immers.
Jammer dat je niet geweest bent, deze tour was echt heel erg goed (de vorige ook wel, maar deze is vernieuwend).

Ik ben overigens niet naar Oosterpoort geweest, wel naar de andere 3. Had op zich best gewild maar ik denk niet dat ik 3 avonden achterelkaar overleefd had en zeker niet als ik zo'n eind moet reizen

Ze heeft in Groningen wel een signeersessie gedaan, overigens.
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 16:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Breathe In blijft heerlijk!
Vooral live is die erg leuk inderdaad
pi_46264349
Ik heb sowieso al een hekel aan haar aangezien ze Metallica's nummer heeft verkracht.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 17:38:30 #148
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46264664
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 17:29 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb sowieso al een hekel aan haar aangezien ze Metallica's nummer heeft verkracht.
Is dat de enige reden waarom je haar muziek niet waardeert? Omdat er één nummer is dat je niet goed vond?
Vind ik nogal vaag.

Begrijp me niet verkeerd, ik vond Lucies versie van Nothing else matters ook niet één van haar beste nummers (of in dit geval covers), maar dat betekent niet dat ik meteen al haar muziek hekel.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 17:42:33 #149
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46264828
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 17:26 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Jammer dat je niet geweest bent, deze tour was echt heel erg goed (de vorige ook wel, maar deze is vernieuwend).

Ik ben overigens niet naar Oosterpoort geweest, wel naar de andere 3. Had op zich best gewild maar ik denk niet dat ik 3 avonden achterelkaar overleefd had en zeker niet als ik zo'n eind moet reizen

Ze heeft in Groningen wel een signeersessie gedaan, overigens.
Grmbl.. en dat mis ik allemaal weer...
Gelukkig doet ze het goed in Nederland. Ze komt vast wel weer terug. En dan sta ik vooraan voor kaartjes.
Tot die tijd moet ik het maar doen met haar nieuwe cd
  dinsdag 13 februari 2007 @ 18:04:46 #150
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_46265570
Waar was die signeersessie dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')