Ik wist niet dat ze zo populair wasquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:21 schreef BobbyB het volgende:
De zalen gaan meestal een uur voor aanvang open, maar pin me er niet op vast. Je kan wel binnen wachten overigens dus je hoeft geen kou te lijdenen ja, een mooi plaatsje, ik denk als je er anderhalf uur voor aanvang bent (18:30 ongeveer) dat je best een mooi plaatsje hebt.
![]()
Als je echt vooraan wilt staan moet je denk ik wel eerder zijn, vorige jaar in Vredenburg waren er in ieder geval al aardig wat fans toen ik om 4 uur aan kwam en aangezien ze in dat jaar veel populairder is geworden zal het nu nog wel drukker zijn rond die tijd, maar je kan je altijd een beetje naar voren wringen.
Nou het viel me nog mee, ik was er om 5 uur en het was niet eens heel erg druk... in ieder geval niet zo druk dat je niet meer redelijk vooraan kon staan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:04 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze zo populair wasIk moet tot 17 uur werken en daarna moet ik eerst nog uit eten
Dus ik zal wel pas om half 8 ofzo binnen komen hobbelen, maar ik ben dan ook niet echt een fan.. Ik vind het gewoon wel leuke muziek
![]()
Maria Mena was daar ook in december, alleen was het geluid wat slecht, je hoorde haar bijna niet zingen, denk dat dat met Lucie wel iets anders is, want die heeft een krachtige stem, die van Maria is sowieso al best wel zacht.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Morgenavond in Groningen!! Weinig 'top40' artiesten die zo in de Oosterpoort te bezichtigen zijn.. leuk!
Jammer dat je niet geweest bent, deze tour was echt heel erg goed (de vorige ook wel, maar deze is vernieuwend).quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:19 schreef Natalie het volgende:
'k Wist van niets. Nu moet ik ook zeggen dat ik er nooit vanuit ga dat het in de buurt is. Voor mij gevoel zijn ze altijd ver weg. In dit geval dus niet.
En misschien wel. Ik was thuis immers.
Vooral live is die erg leuk inderdaadquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Breathe In blijft heerlijk!
Is dat de enige reden waarom je haar muziek niet waardeert? Omdat er één nummer is dat je niet goed vond?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:29 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb sowieso al een hekel aan haar aangezien ze Metallica's nummer heeft verkracht.
Grmbl.. en dat mis ik allemaal weer...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jammer dat je niet geweest bent, deze tour was echt heel erg goed (de vorige ook wel, maar deze is vernieuwend).
Ik ben overigens niet naar Oosterpoort geweest, wel naar de andere 3.Had op zich best gewild maar ik denk niet dat ik 3 avonden achterelkaar overleefd had en zeker niet als ik zo'n eind moet reizen
Ze heeft in Groningen wel een signeersessie gedaan, overigens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |